abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juli 2023 @ 21:27:43 #201
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209922391
Even stoom afblazen hoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb net mijn kleintje in een groot bed gelegd voor het eerst! Mijlpaal. Na zeven keer terugleggen is hij lief gaan slapen. Mijn grote jongen. En het ledikant gaat naar zolder totdat we de commode ook niet meer gebruiken en dan gaat het weg. Einde van een tijdperk. Ik ben trots en een beetje verdrietig tegelijk :@
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209923202
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:11 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Deadpool is wel cool :+ Nee ik vond de eerste Avengers zó gaaf omdat iedereen bij elkaar kwam, maar tegenwoordig moet je 20 series en 15 films kijken in de goede volgorde om een beetje bij te blijven.. Ik vond de Loki serie al super verwarrend, ben daar afgehaakt.
In één van de films komt deadpool al voor maar voor mijn 12 jarige is dat niet een goed idee :D
Dat idd, er is nu zovéél omheen en dat was de reden dat ik er niet aan wilde beginnen. Maar toen begonnen we met Thor, op mijn verzoek en daarna Ironman O+ en ondertussen bijna alle films gezien. Ook de Loki serie en dies verwarrend. Heb hem afgekeken en er komt een seizoen 2. Dan weet je het wel :+

Ai @Tink89
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan van je kleine grote mannetje. Gaat snel he en die mijlpalen soms nog sneller. Snap je trots maar ook je verdriet erover :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 16 juli 2023 @ 22:21:16 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209923292
Sjezus Tink :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 16 juli 2023 @ 22:27:03 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923377
Wat eng Tink!

En hoorray voor je dappere slaper. Heb je het een beetje opgebouwd? Of patsboem in het grote bed?
pi_209923509
SPOILER
pi_209926876
@Tink89 Wat een schrik op zo'n moment :{

Ik heb vakantie *O* Eerst maar eens de poetsdoek door m'n huis, dat was door extra werken de laatste weken een beetje versloft.
Vanmiddag kindervakantieweek voorbereiden. En wat dingen uitzoeken.
SPOILER
  maandag 17 juli 2023 @ 11:53:16 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209927371
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:15 schreef Hupje het volgende:
@:Tink89 Wat een schrik op zo'n moment :{

Ik heb vakantie *O* Eerst maar eens de poetsdoek door m'n huis, dat was door extra werken de laatste weken een beetje versloft.
Vanmiddag kindervakantieweek voorbereiden. En wat dingen uitzoeken.
SPOILER
Ik haatte mijn vorige buren uit de grond van mijn hart.
Ze zijn niet de reden dat we verhuisd zijn. Maar ik ben wel blij dat ik van ze af ben. Ik zie ze nog wel eens omdat we in de buurt zijn blijven wonen. Dan haat ik ze nog steeds en ben ik blij dat ik niet meer naast ze woon.
  maandag 17 juli 2023 @ 11:59:12 #208
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209927449
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:27 schreef amaranta het volgende:
Wat eng Tink!

En hoorray voor je dappere slaper. Heb je het een beetje opgebouwd? Of patsboem in het grote bed?
We hebben het er al een tijdje af en toe over en we hebben nu samen het oude bed uit elkaar geschroefd en het nieuwe in elkaar geschroefd en opgemaakt. En toen heeft hij 'getest' en zijn we daarna gewoon lekker gaan spelen beneden. En 's avonds in z'n nieuwe bed. Wel een peuterbed overigens.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator maandag 17 juli 2023 @ 12:10:21 #209
382129 crew  Donna
pi_209927537
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:59 schreef Tink89 het volgende:

[..]
We hebben het er al een tijdje af en toe over en we hebben nu samen het oude bed uit elkaar geschroefd en het nieuwe in elkaar geschroefd en opgemaakt. En toen heeft hij 'getest' en zijn we daarna gewoon lekker gaan spelen beneden. En 's avonds in z'n nieuwe bed. Wel een peuterbed overigens.
Zo hebben wij het ook gedaan vorige week idd!
pi_209930279
Terug naar de traktatiehel; hier kwam zoon vanmiddag mee thuis. Kind uit de klas was jarig en heeft dus 30 (!!!!) van zulke zakjes uit gedeeld 8)7

This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 17 juli 2023 @ 16:04:23 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209930563
Wat een nutteloze meuk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209930608
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:04 schreef Leandra het volgende:
Wat een nutteloze meuk.
Maar hey, wel in een PAPIEREN zakje!
  maandag 17 juli 2023 @ 16:09:08 #213
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209930615
Meuk inderdaad
  maandag 17 juli 2023 @ 16:12:22 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209930654
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:07 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Maar hey, wel in een PAPIEREN zakje!
Oeh! Alles voor het milieu!!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209931018
Met de lolly zouden ze hier blij zijn. De rest is overbodig, maar zou volgens de jongste niet weg mogen want ‘leuk’ en vervolgens ongebruikt niet opgeruimd ergens in de weg blijven liggen :{ :')
pi_209931206
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:41 schreef PoesInDoos het volgende:
Terug naar de traktatiehel; hier kwam zoon vanmiddag mee thuis. Kind uit de klas was jarig en heeft dus 30 (!!!!) van zulke zakjes uit gedeeld 8)7

[ link | afbeelding ]
Die ballonnen ook. Haat aan ballonnen en bellenblaas :')
Zoon net, bellenblaas en hoe hij eraan komt? Geen idee. Maar ik zei: alleen openen én blazen een end uit de buurt.
Wat doet ie? Openen in de keuken en de helft over zijn kleding gieten :')
Heeft ie wel de oplossing: vóór het wassen uitspoelen met water, mam. Correctie: jíj gaat het uitspoelen :+

Zo naar zn laatste dag sport voor de vakantie. Ga ik 3 uur lezen :)
If they say
pi_209931868
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:57 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Die ballonnen ook. Haat aan ballonnen en bellenblaas :')
Zoon net, bellenblaas en hoe hij eraan komt? Geen idee. Maar ik zei: alleen openen én blazen een end uit de buurt.
Wat doet ie? Openen in de keuken en de helft over zijn kleding gieten :')
Heeft ie wel de oplossing: vóór het wassen uitspoelen met water, mam. Correctie: jíj gaat het uitspoelen :+

Zo naar zn laatste dag sport voor de vakantie. Ga ik 3 uur lezen :)
Hahahaha :')
pi_209932064
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 17:48 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hahahaha :')
Ik doe het niet dus hij moet wel. We gaan het zien morgen want dan moet ik wassen *)
If they say
  maandag 17 juli 2023 @ 19:03:47 #219
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209932704
Ik zal wel een afwijking hebben, want ik vind bellenblaas en ballonnen dus wel leuk. Was dit weekend weer aan het bellenblazen met een potje dat ik bij het opruimen tegenkwam.

En ballonnen slingeren hier altijd wel opgeblazen rond. Mijn zoon houdt er van en we zijn regelmatig aan het volleyballen met ballonnen hier. Totdat ze knappen, maar meestal lopen ze langzaam leeg en dan zijn het nog lange tijd fijne stressballen.

Eerlijk gezegd heb ik nooit echt last gehad van vlekken vanwege de bellenblaas. Of het valt me niet op, dat kan ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_209933030
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik zal wel een afwijking hebben, want ik vind bellenblaas en ballonnen dus wel leuk. Was dit weekend weer aan het bellenblazen met een potje dat ik bij het opruimen tegenkwam.

En ballonnen slingeren hier altijd wel opgeblazen rond. Mijn zoon houdt er van en we zijn regelmatig aan het volleyballen met ballonnen hier. Totdat ze knappen, maar meestal lopen ze langzaam leeg en dan zijn het nog lange tijd fijne stressballen.

Eerlijk gezegd heb ik nooit echt last gehad van vlekken vanwege de bellenblaas. Of het valt me niet op, dat kan ook.
Ik deel je afwijking. Helaas wel bekend met vlekken van bellenblaas.

Ik ben kapot! 4 uurtjes geslapen vannacht, taxi was keurig op tijd. Schiphol wad een lachertje.. binnen 10 minuten waren we door de douane, inclusief inchecken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209933196
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 19:03 schreef livelink het volgende:

Hier ook elke verjaardag ballonnen hoor. Tis alleen zo dat zoon ze altijd wil bewaren en ze dus net zolang blijven liggen tot verschrompelen. Plus dat ze stof en haren aantrekken😖. Daar komt mijn afkeer van maar ik heb ermee leren leven :P
Zelfs nog geprobeerd om een nieuwe traditie in het leven te roepen: ballonnen stukprikken na verjaardag. Is mislukt :+
En bellenblaas is leuk op pas gelapte ramen want daar belanden ze altijd. Of nu dan op kleding :')
If they say
pi_209934243
Ik vind bellenblaas ook leuk O+ heb nooit op de vlekken gelet eigenlijk, maar mijn kinderen zijn sowieso altijd vies van eetvlekken dus andere vlekken vallen niet meer op denk ik :')
pi_209934337
Ik ben alleen met jongste een paar dagen weg. Tot en paar jaar geleden draaide ik mijn hand niet om voor een autoreis met flinke heuvels. Maar sinds corona vind ik het toch wat spannender. Dat vind ik zo stom van mezelf. We zijn goed aangekomen. Morgen naar de watervallen en woensdag naar Luxemburg donderdag weer naar huis.
pi_209937637
Wat lekker, een paar dagen met z’n tweetjes weg! Geniet er van!

Maar wat heeft Corona te maken met door de heuvels rijden? Die link mis is even geloof ik?
pi_209937728
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:37 schreef hilliebillie het volgende:
Met de lolly zouden ze hier blij zijn. De rest is overbodig, maar zou volgens de jongste niet weg mogen want ‘leuk’ en vervolgens ongebruikt niet opgeruimd ergens in de weg blijven liggen :{ :')
Bij mij zijn in de afgelopen jaren heel veel dingen 'kwijtgeraakt' of 'verdwenen'. Dit soort meuk moet bij mij zsm in de vuilnisbak in, anders is er echt geen houden aan.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')