Wat een onzin, je kent me helemaal niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ongevoelige aard komt weer boven.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, je kent me helemaal niet.
Oh je hebt gewoon een foto in je FoBo joh, was altijd al benieuwd naar een gezichtquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zie ik er wel goed uit voor m'n leeftijd.
Ik denk ook wel dat je hem kan hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zie ik er wel goed uit voor m'n leeftijd.
Al bijna de helft, dat gaat prima.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:53 schreef Oriente het volgende:
Oriente in GC / Crowdfunding uitvaart Jayden
Ik blijf dat de meest vreemde reflex in de huidige maatschappij vinden, maar als mensen er troost uit halen prima.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf dat de meest vreemde reflex in de huidige maatschappij vinden, maar als mensen er troost uit halen prima.
Dat er voor allerlei zaken die niet per sé verband houden met een gebrek aan geld inzamelingsacties zijnquote:
Mwa in deze situatie heeft het wel echt een doel toch. Snap wel dat je niet verzekerd bent voor de uitvaart van een 18-jarige.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf dat de meest vreemde reflex in de huidige maatschappij vinden, maar als mensen er troost uit halen prima.
Maar dat laatste zie je wel vaak gebeurenquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa in deze situatie heeft het wel echt een doel toch. Snap wel dat je niet verzekerd bent voor de uitvaart van een 18-jarige.
Het is niet "ach wat erg, hier wat geld om je te troosten".
Ik begrijp dat dus niet. De dag dat jr. werd geboren was er een uitvaartverzekering voor hem. Al is het er maar voor dat zijn kinderen later daar niet voor hoeven te betalen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa in deze situatie heeft het wel echt een doel toch. Snap wel dat je niet verzekerd bent voor de uitvaart van een 18-jarige.
Het is niet "ach wat erg, hier wat geld om je te troosten".
Nee die was er niet, dat is de hele reden van de inzamelingquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat laatste zie je wel vaak gebeuren
Geen idee of er hier een uitvaartverzekering is inderdaad.
Oke, het was ook meer een algemene ergernis dan specifiek dit en las dat nergens.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die was er niet, dat is de hele reden van de inzameling
Snap je punt, maar vind dit daar niet onder vallen.
Die is dit jaar in Nijmegen. Nu er geen hond meer op af komt uiteraard.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:28 schreef GGMM het volgende:
Als straks het glazen huis weer is gaan we daar weer over klagen.
Klinkt als een gemiddeld langdurig huwelijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
Jongens. Dit is echt een hele goede OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |