SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen Matchplay - July 23
Afternoon Session (1300 BST)
Betfred Women's World Matchplay
Quarter-Finals
Beau Greaves v Noa-Lynn van Leuven
Robyn Byrne v Rhian O'Sullivan
Mikuru Suzuki v Aileen de Graaf
Fallon Sherrock v Lisa Ashton
Semi-Finals
Greaves/Van Leuven v Byrne/O'Sullivan
Suzuki/De Graaf v Sherrock/Ashton
Final
v
vGerwen, Price en Smith zijn de favorieten, outsiders zijn denk ik Humphries, vDuijvenbode, vdBergh, Aspinall en Clayton. Maar eigenlijk is het hele deelnemersveld gewoon vrij sterk, alleen Beaton, Huybrechts en Dolan geef ik geen enkele kans om een rol van betekenis te spelen op dit toernooi.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Leuke OP Stijn.
Op welke outsiders moeten we letten ? Raya nog een beetje in vorm of is het kanonnenvoer?
Bijzonder dat Beaton er nog steeds altijd bij is.![]()
Ik zie alleen niet in hoe Dolan, Beaton en De Sousa hun wedstrijd winnen. Verder is het best een gevarieerd, sterk, deelnemersveld.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Leuke OP Stijn.
Op welke outsiders moeten we letten ? Raya nog een beetje in vorm of is het kanonnenvoer?
Bijzonder dat Beaton er nog steeds altijd bij is.![]()
SPOILER: hele artikelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Raymond van Barneveld weet dat hij aan zijn conditie moet werken: ‘Maar rennen of fietsen vind ik verschrikkelijk’
@:CalandClassic Ray, dit verveelt nooit.SPOILER: hele artikelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Vtm doet het nogquote:
Ik mis Jacques wel, maar niet genoeg om Viaplay voor te nemenquote:
Het ziet er verzorgd uit. Maar wel even afwachten wat er gebeurt in het tweede deel. 100 op zijn eerste 9 is 'normaal'.quote:
Gelukkig gaat Viaplay, net als Vincent van der Voort, vermoedelijk het WK niet eens halenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik mis Jacques wel, maar niet genoeg om Viaplay voor te nemen
Zou wel mooi zijn als dat weer ouderwets op 7 isquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Viaplay, net als Vincent van der Voort, vermoedelijk het WK niet eens halen
Het enige verschil is Marcel Maijer. En ik heb er een fortuin voor over om hem van de buis af te houden.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als dat weer ouderwets op 7 is
Ik vind het vooral vervelend dat mijn vrienden niet meer kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het enige verschil is Marcel Maijer. En ik heb er een fortuin voor over om hem van de buis af te houden.
Ik vind het hartstikke fijn dat het klootjesvolk weg is gejaagd. Heb niet minder genoten van Van Gerwen v Suljovic en Smith v Van Gerwen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat mijn vrienden niet meer kijken.
Die haten zowel Cross als Gurney, tochquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De plezierloosheid van Van der Voort en Kleermaker is wel extreem niet te harden.
Omdat je de spanning niet aan kan als mede Gurney-supporter?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze wedstrijd voelt onderhand als een wortelkanaalbehandeling.
Er spat niets van af en beide spelers staan erbij alsof het een begrafenis betreft (lol).quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat je de spanning niet aan kan als mede Gurney-supporter?
De spanning is juist om te snijden en het niveau ligt hoog.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er spat niets van af en beide spelers staan erbij alsof het een begrafenis betreft (lol).
Maar goed, hier is een 170 van Robert.
Cross-Gurney op het WK 2022 was ook een goede, maar die won hij niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laatste wedstrijd van Gurney die in mijn geheugen gegrift staat is de kwartfinale Matchplay 2019(?) eigenlijk, tegen Wright.
Hij doet je naam geen eer aan op het moment.quote:
Mwah, hij gooit niet slecht.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij doet je naam geen eer aan op het moment.
Hij gooit toch best oke.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij doet je naam geen eer aan op het moment.
Ik dacht even dat hij het helemaal weg ging geven.quote:
Gefeliciteerd!quote:
Een jaar of 4 terug vond ik hem echt goed.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beiden hadden het verdiend te winnen. Goede wedstrijd, maar vooral een meevaller dat Gurney voor het eerst sinds het stenen tijdperk kan darten.
Eerste potje in een lange tijd waardoor ik mij herinner waarom ik uberhaupt fan ben van hemquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beiden hadden het verdiend te winnen. Goede wedstrijd, maar vooral een meevaller dat Gurney voor het eerst sinds het stenen tijdperk kan darten.
Onveilige werkomgeving.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Primeur: fast Vinny pest z'n autistische medewerker in dartsshop Zaanstad
Dat gun je niemandquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu lekker de hele nacht de flixbus in
Vijf of zes.quote:
Achter de douane weet niemand waar je vandaan komt en aan welke tijdzone je gewend bentquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vijf of zes.
Ik heb zo een extreem goedkope retourvlucht, maar wel vanaf Frankfurt om half tien. Part of the deal, denk ik dan maar. Ik ga proberen door te halen
Ben ik dan een alcoholist als ik een biertje drink op Frankfurt Airport zo?
Zolang je je niet lazarus drinkt dat je niet meer mee magquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vijf of zes.
Ik heb zo een extreem goedkope retourvlucht, maar wel vanaf Frankfurt om half tien. Part of the deal, denk ik dan maar. Ik ga proberen door te halen
Ben ik dan een alcoholist als ik een biertje drink op Frankfurt Airport zo?
Precies, en met nog een vlucht van elf uur te gaan heb ik het keihard nodig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Achter de douane weet niemand waar je vandaan komt en aan welke tijdzone je gewend bentBij een overstap op Heathrow na een tripje Amerika zat ik zo rond 7 uur in de ochtend aan een pint Guinness en een Engels ontbijt
Raar.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw post in het Barney topic is weg.
Nou nee. Terugkijken is veel gemakkelijker, ze zenden middagsessies gewoon uit, geen ellenlange reclameblokken, ze zenden Eurotours uit.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het enige verschil is Marcel Maijer. En ik heb er een fortuin voor over om hem van de buis af te houden.
Dirk moet dit zeker winnen inderdaad. Staat wel 2-1 voor Kim H2H,quote:Op zondag 16 juli 2023 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tegen Huybrechts in z'n recente vorm en met z'n trackrecord op de matchplay moet je gewoon met 10-3 winnen
Doet ie niet echt meer toen daarbij n keer z'n kruisband beschadigde op de eurotourquote:Op zondag 16 juli 2023 15:26 schreef GwaiLow het volgende:
Dirk z'n opkomst viel een beetje tegen. Hij ging niet helemaal los op het podium deze keer. Muziekje werd ook sneller dan normaal gestopt.
Dit kan jij beter.quote:
* Aubergeniusquote:Op zondag 16 juli 2023 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://dartsnieuws.com/p(...)langs-kim-huybrechts
Druk schrijvende @:Mani89
Voortaan haal ik hier van nieuws vandaan. Op de computer komt hij wel heel vergroot in beeld.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://dartsnieuws.com/p(...)langs-kim-huybrechts
Druk schrijvende @:Mani89
Zit al een tijdje in het topic.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijk maar naar Wimbledon. Wappie gaat het afleggen.
Och wat een vreugde.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:mani89 Ik kom er net achter dat naast Marko Kantele ook Jeffrey de Graaf zich geplaatst heeft voor het WK via de Nordic & Baltic-Tour.
BDOquote:
Dat wist ik natuurlijk allang. Jeffrey de G. is wel bijkans cult en altijd 100x beter dan de gebruikelijke ebola die je op die scandi tour vind.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:mani89 Ik kom er net achter dat naast Marko Kantele ook Jeffrey de Graaf zich geplaatst heeft voor het WK via de Nordic & Baltic-Tour.
De Graaf is een speler die met 3-0 zou verliezen van de Mansells en Murnans van deze wereld. Geen eer aan te behalen.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wist ik natuurlijk allang. Jeffrey de G. is wel bijkans cult en altijd 100x beter dan de gebruikelijke ebola die op die scandi tour vind.
Ach ja, Daniel Larsson dan maar weer? Het is goed zo.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Graaf is een speler die met 3-0 zou verliezen van de Mansells en Murnans van deze wereld. Geen eer aan te behalen.
Goed punt.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach ja, Daniel Larsson dan maar weer? Het is goed zo.
Mansell, Boulton, Zonneveld, Lee Evans. Mag ik dood?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Jeffrey Sparidaans staat ook op een WK plek .. daar vind ik ook wel wat van.
Tragic.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mansell, Boulton, Zonneveld, Lee Evans. Mag ik dood?
Hij miste net de finishes op de belangrijke momenten en Luke speelde echt goed.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In de studio doen ze alsof De Sousa er niets van bakt.
SESSION 2: 4-1
? 107.7 - 98.4
? 123.1? - 110.9
? 4 - 2
? 44% - 25%
Ik denk dat hij dit nog wel gaat omkeren.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vooralsnog gooit Van Gerwen als een blauwe aap.
Maar wel n must nuquote:Op zondag 16 juli 2023 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
Het is nog steeds maar een breakje natuurlijk.
Hij is gekwalificeerd maar Beaton op tv is de laatste jaren wel wat zielig aan t worden ja. Veel misperen in de 1 en 5quote:Op zondag 16 juli 2023 23:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak staat weer lekker te geilen op de worp van Beaton terwijl hij 74 gemiddeld gooit
Stiekem geilen we allemaal op de Bronzed Adonis.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak staat weer lekker te geilen op de worp van Beaton terwijl hij 74 gemiddeld gooit
Het scheelt wel dat er helemaal geen druk op staat.quote:Op maandag 17 juli 2023 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is echt ontstellend slecht. Dobey gaat zijn kansen ruiken dinsdag.
Zeer vermakelijke line-up.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:31 schreef Zipportal het volgende:
Dimitri Van den Bergh v Ross Smith
Ryan Searle v Raymond van Barneveld
Peter Wright v Andrew Gilding
Jonny Clayton v Gabriel Clemens
Hangt er vanaf hoe laat hij zijn kippetje heeft gehadquote:Op maandag 17 juli 2023 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Ree in de avond, een garantie voor succes.
Ik denk eigenlijk dat Dimitri dit gaat verliezen.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wens Ross Smith succes om Van den Bergh te breken als die al met 14- en 12-darters begint op zijn eigen beurt (lol).
Een maand of wat geleden was Smith echt goed bij zo'n players championship.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wens Ross Smith succes om Van den Bergh te breken als die al met 14- en 12-darters begint op zijn eigen beurt (lol).
Ross Smith is de zwaarst mogelijke loting.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een maand of wat geleden was Smith echt goed bij zo'n players championship.
Dan moet Ross Smith op zijn eigen legs beter gaan gooien met 18- en 21-darts.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Dimitri dit gaat verliezen.
quote:Op maandag 17 juli 2023 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat is nu al het hoogtepunt van de avond.quote:
Van mijn week maatquote:Op maandag 17 juli 2023 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is nu al het hoogtepunt van de avond.
Ik hoop op nog wat rondes voor Raya!quote:
Winst en dan sporter van het jaarquote:Op maandag 17 juli 2023 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop op nog wat rondes voor Raya!
Dit was echt weer een mooie Raya-kop boven een artikel vandaag.quote:
quote:Raymond van Barneveld weet dat hij aan zijn conditie moet werken: 'Maar rennen of fietsen vind ik verschrikkelijk'
Hij ziet er ook wel uit als een duivelsaanbidder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |