Mooi tijdje dus, gelijk heb jequote:Op woensdag 12 juli 2023 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben eerst nog een week in een bungalow in NLD, daarna 1.5 week Rhodos. Dus 2.5 week weg ongeveer.

Die is goed ziek geworden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat verhaal ken ik die gast heeft lang genoten voordat ie het loodje legde

Nee die is fucking dood https://news.sky.com/stor(...)ies-aged-28-11545373quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Die is goed ziek geworden.
Leeft die nog?

Dat je zoiets ook door je strot krijgtquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die is fucking dood https://news.sky.com/stor(...)ies-aged-28-11545373

Je kan wel kip snijden, je moet het alleen niet rauw etenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:19 schreef HappyCharly het volgende:
Nu ga ik helemaal nooit meer zelf kip snijden

Ik eet ze ook wel maar niet uit de tuinquote:

quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had het laatst hier wel verteld maar wist het niet meeIk ben natuurlijk een stuk jonger dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

Maar in n rolstoel door salmonellaquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan wel kip snijden, je moet het alleen niet rauw eten

We gingen ook regelmatig op stap in Oostende, daar was ook alles vrij.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier was het altijd vrij sluitingsuur.
Geen idee of dat nog zo is.

Je moet het niet eten snuggerquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar in n rolstoel door salmonella

Slakken zijn levensgevaarlijkquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die is fucking dood https://news.sky.com/stor(...)ies-aged-28-11545373

Zacht uitgedrukt.quote:

Gratis tip: eet geen rauwe kip.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]

Is het lekker?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet ze ook wel maar niet uit de tuin

Met knoflook prima te nassenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Is het lekker?
Deze had hem idd zo uit de tuin gegeten, met alle parasieten erbij...

Escargots.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Is het lekker?
Deze had hem idd zo uit de tuin gegeten, met alle parasieten erbij...

Of gekookt in een kruidige bouillon.quote:

Normaal wordt je alleen ziek, maar als je al minder bent dan kan je doodziek worden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]

Ja maar die slak had al een parasiet. Dat soort slakken eet je normaal gesproken nietquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Normaal wordt je alleen ziek, maar als je al minder bent dan kan je doodziek worden.

Ja klopt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die slak had al een parasiet. Dat soort slakken eet je normaal gesproken niet

Zie corona. De ene sterft eraan, de ander komt er fluitend doorheen en weet niet eens dat-ie het heeft gehad.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Normaal wordt je alleen ziek, maar als je al minder bent dan kan je doodziek worden.

Je moet het wel ondervinden om te wetenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zie corona. De ene sterft eraan, de ander komt er fluitend doorheen en weet niet eens dat-ie het heeft gehad.
Maar ja, zo heb je zoveel opmerkelijke zaken: notenallergie bijvoorbeeld. Voor sommigen kan het eten van noten levensgevaarlijk zijn. Wespensteken dito.

Precies ja.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zie corona. De ene sterft eraan, de ander komt er fluitend doorheen en weet niet eens dat-ie het heeft gehad.
Maar ja, zo heb je zoveel opmerkelijke zaken: notenallergie bijvoorbeeld. Voor sommigen kan het eten van noten levensgevaarlijk zijn. Wespensteken dito.

Wat bedoel je daar mee?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies ja.
Helaas snappen heel veel mensen dat niet.

Het is maar net hoe het dubbeltje valt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies ja.
Helaas snappen heel veel mensen dat niet.

Mwah, ik pas liever.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet het wel ondervinden om te weten

Oh wappiesquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
De wappies die alles ontkennen etc.
Sowieso snap ik dat hele ontkennen en complotgedoe niet.

Hoe de fuck weet je dat je geen noten of melk kan verdragen als je het nooit gegeten hebquote:

Ik bleef nog even hangen bij die wespensteken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet je dat je geen noten of melk kan verdragen als je het nooit gegeten heb

Ik kan nog niet eens de moeite opbrengen om er mee in discussie te gaan. Dat kan ik zelfs nog wel opbrengen voor gekkies van Dier & Recht en zulks.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zwager
Bizar...alsof hij een klap van de molen heeft gehad.

Ook die klimaatontkenners. Discussie is onmogelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens de moeite opbrengen om er mee in discussie te gaan. Dat kan ik zelfs nog wel opbrengen voor gekkies van Dier & Recht en zulks.

Die kies je niet uitquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bleef nog even hangen bij die wespensteken.

Ze zijn trouwens relatief laat dit jaar. Niet dat ik het erg vind.quote:

Bijnaquote:

Heyquote:

Goed idee wel, lekker nutteloos vermaak.quote:

quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even een opleider uitkiezen en mij aanmelden. Maar ik ga in september weer naar school

Leukquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even een opleider uitkiezen en mij aanmelden. Maar ik ga in september weer naar school

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |