Eens!quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zalm is altijd lekker, rauw, gerookt, gebakken
Lekkah!!quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier alles goed, te genieten dat het aan het afkoelen is buiten
En met u

Lekker, ik moet dat ook weer eens maken, kip is altijd goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik het is een hele maar ik heb het wel even geslacht. De helft

Mooi zo.quote:

quote:

Hebben wij net gedaan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat ook
Misschien moet ik ook eens aan het eten gaan beginnen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra

Zalmbuikjes.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zalm is altijd lekker, rauw, gerookt, gebakken

quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hebben wij net gedaan.Lekker, ik ben al onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

Plundervoer uit de ijskast, als je in het holst van de nacht thuiskomt van stappen met een stuk in je reet.quote:

Had ik afgelopen weekend op de boot, van die kip borrelhapjes.quote:

Ik heb NU weekend. Nog 2 weken te gaan en dan een welverdiende vakantie!quote:

Ja prima te nassen kouwe kipquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Plundervoer uit de ijskast, als je in het holst van de nacht thuiskomt van stappen met een stuk in je reet.

Eigenlijk gekkenwerk om daar te bestellen. We wonen op nog geen 100 meter van die tent. Afhalen gaat sneller.quote:

Dan gingen wij nog langs de shoarmaboerquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Plundervoer uit de ijskast, als je in het holst van de nacht thuiskomt van stappen met een stuk in je reet.

Die van de Jumbo?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik afgelopen weekend op de boot, van die kip borrelhapjes.

Dat eet een fokster en ook rauwe gehakt. Dat ze nog leeft is me een raadselquote:

Dat is wel het toppunt van luiheidquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk gekkenwerk om daar te bestellen. We wonen op nog geen 100 meter van die tent. Afhalen gaat sneller.

Nee van de Turk, en dan zelf gekruid en gebakken in de airfryer.quote:

Dat krijg je toch niet wegquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat eet een fokster en ook rauwe gehakt. Dat ze nog leeft is me een raadsel

quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee van de Turk, en dan zelf gekruid en gebakken in de airfryer.
Ja ja, IN DE AIRFRYER!
 Een extra oven
  Een extra oven

Rauw gehakt kan nog, maar rauwe kip is geen aanrader. Salmonella. Ik ken iemand die daardoor in een rolstoel terecht is gekomen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]

Dat was ook altijd onze normale route, maar op zeker moment zijn de meeste al gesloten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan gingen wij nog langs de shoarmaboer

Dat moet je niet willen idd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rauw gehakt kan nog, maar rauwe kip is geen aanrader. Salmonella. Ik ken iemand die daardoor in een rolstoel terecht is gekomen.

Nee niet weg te krijgenquote:

O dat is een lekker lang weekend dus.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb NU weekend. Nog 2 weken te gaan en dan een welverdiende vakantie!

Rauwe kip moet ik niet aan denken, rauw gehakt en tartaar is niks mis mee.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]

Ik gok Rhodosquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een lekker lang weekend dus.
Waar gaat de reis naar toe?

Hier was alles in het weekend wel open tot een uur of 6.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was ook altijd onze normale route, maar op zeker moment zijn de meeste al gesloten.

quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een lekker lang weekend dus.
Waar gaat de reis naar toe?
quote:

Gehakt en tartaar, biefstuk is wel te doen idd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rauwe kip moet ik niet aan denken, rauw gehakt en tartaar is niks mis mee.

Ja hè.quote:

Whaaaat?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rauw gehakt kan nog, maar rauwe kip is geen aanrader. Salmonella. Ik ken iemand die daardoor in een rolstoel terecht is gekomen.

Wat denk je zelf?quote:

Wij gingen veel uit in Den Haag. Dan moest je na 1:00 uur echt je best doen om nog iets te kunnen vinden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier was alles in het weekend wel open tot een uur of 6.

Zuchtquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:19 schreef HappyCharly het volgende:
Nu ga ik helemaal nooit meer zelf kip snijden

Hij had het laatst hier wel verteld maar wist het niet meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P

Hier was het altijd vrij sluitingsuur.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij gingen veel uit in Den Haag. Dan moest je na 1:00 uur echt je best doen om nog iets te kunnen vinden.

Lekker genieten, hoelang ga je?quote:

Gewoon je handen goed wassen, je messen en plank goed schoonmaken en de kip goed bakkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:19 schreef HappyCharly het volgende:
Nu ga ik helemaal nooit meer zelf kip snijden

Ben eerst nog een week in een bungalow in NLD, daarna 1.5 week Rhodos. Dus 2.5 week weg ongeveer.quote:

Ok rauwe kip is niet handigquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Deisyy niet zomaar wat bedenkt?

Ja dat verhaal ken ik die gast heeft lang genoten voordat ie het loodje legdequote:Op woensdag 12 juli 2023 18:24 schreef aloa het volgende:
Doet me altijd denken aan die gast die voor de grap een slak op at

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |