Het is maar net hoe het dubbeltje valt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies ja.
Helaas snappen heel veel mensen dat niet.
Mwah, ik pas liever.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet het wel ondervinden om te weten
Oh wappiesquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
De wappies die alles ontkennen etc.
Sowieso snap ik dat hele ontkennen en complotgedoe niet.
Hoe de fuck weet je dat je geen noten of melk kan verdragen als je het nooit gegeten hebquote:
Ik bleef nog even hangen bij die wespensteken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet je dat je geen noten of melk kan verdragen als je het nooit gegeten heb
Ik kan nog niet eens de moeite opbrengen om er mee in discussie te gaan. Dat kan ik zelfs nog wel opbrengen voor gekkies van Dier & Recht en zulks.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zwager![]()
Bizar...alsof hij een klap van de molen heeft gehad.
Ook die klimaatontkenners. Discussie is onmogelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens de moeite opbrengen om er mee in discussie te gaan. Dat kan ik zelfs nog wel opbrengen voor gekkies van Dier & Recht en zulks.![]()
Die kies je niet uitquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bleef nog even hangen bij die wespensteken.
Ze zijn trouwens relatief laat dit jaar. Niet dat ik het erg vind.quote:
Bijnaquote:
Heyquote:
Goed idee wel, lekker nutteloos vermaak.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even een opleider uitkiezen en mij aanmelden. Maar ik ga in september weer naar school
Leukquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even een opleider uitkiezen en mij aanmelden. Maar ik ga in september weer naar school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |