Ricciardo stelt teleur, RB koopt Albon uit, Nyck neemt stoeltje van Albon over?quote:
HEY! Wie is die linkse. Is dat die Vledder gozer? Hoe heet die ook alweer, licht op 't puntje van mijn tongquote:
Goed planquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo stelt teleur, RB koopt Albon uit, Nyck neemt stoeltje van Albon over?
Lijkt mij een gewoon praatje tussen een coureur en de baas waar hij jaren voor gereden heefquote:
Of IndyCarquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Lijkt mij een gewoon praatje tussen een coureur en de baas waar hij jaren voor gereden heef
Maar denk dat WEC de meest logische stap is voor Nyck.
Dat pre-contract bij Ferrari las ik net ook, ja.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Daar zou ik nog maar eens goed over nadenken als ik Lando was
https://joesaward.wordpre(...)tebook-from-dunkirk/quote:Whether such moves make sense for either man in open to question but there are some who believe that Lando may already have some kind of pre-contract with Ferrari. I cannot see that as being a logical career path, given where Ferrari currently is, but then going to Red Bull and trying to beat Max Verstappen is also a career path from hell.
Niet makkelijk, maar dan zit je iig in dezelfde auto en heb je kansen. Dat is in mijn ogen (dwz, die van een leekquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:38 schreef Starflyer het volgende:
but then going to Red Bull and trying to beat Max Verstappen is also a career path from hell.
Ik zou dan toch voor Ferrari kiezen. Ondanks de snellere auto. Je weet namelijk 1 ding zeker: kampioen ga je nooit worden zolang Max blijft rond rijden in dezelfde auto.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet makkelijk, maar dan zit je iig in dezelfde auto en heb je kansen. Dat is in mijn ogen (dwz, die van een leek) toch te prefereren boven Ferrari, waar je soms wel een snelle auto krijgt, maar die het als team in geheel geen seizoen vol houden maximaal te presteren.
Zeer goede is wat overdreven maar ze begonnen goed.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor Ferrari kiezen. Ondanks de snellere auto. Je weet namelijk 1 ding zeker: kampioen ga je nooit worden zolang Max blijft rond rijden in dezelfde auto.
Ferrari had vorig seizoen een zeer goede kans om kampioen te worden met Charles.
Het is dat ze een paar tactische blunders teveel hebben gemaakt, anders had ik nog maar moeten zien of Max kampioen was geworden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeer goede is wat overdreven maar ze begonnen goed.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is dat ze een paar tactische blunders teveel hebben gemaakt, anders had ik nog maar moeten zien of Max kampioen was geworden.
Natuurlijk maar dan nog.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:06 schreef daNpy het volgende:
Charles Latifi heeft ook wel wat puntjes zelf weggegooid idd, zonder tactische geblunder.
Na de zomerstop was Ferrari nergens meer. Dat lag niet aan tactische blunders maar aan TD039.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is dat ze een paar tactische blunders teveel hebben gemaakt, anders had ik nog maar moeten zien of Max kampioen was geworden.
Gewoon weer lekker reservecoureurenquote:
Naast wat hierboven door anderen al genoemd is...quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor Ferrari kiezen. Ondanks de snellere auto. Je weet namelijk 1 ding zeker: kampioen ga je nooit worden zolang Max blijft rond rijden in dezelfde auto.
Ferrari had vorig seizoen een zeer goede kans om kampioen te worden met Charles.
2014 is een mooi voorbeeld maar ook Baku, Sergio deed het heel goed en kon ook gewoon zonder team order voor de winst gaan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Naast wat hierboven door anderen al genoemd is...
Bedoel je dan dat Red Bull Verstappen voortrekt? Zeg maar wat de Checo-fans en CultLH ook altijd beweren? Of bedoel je het anders?
Want als je WDC wilt worden, dan is de eerste vereiste natuurlijk wel dat je zelf gelooft dat je alle anderen op de grid kunt verslaan, binnen en buiten je team. Wat dat betreft zou het niet uit moeten maken dus.
RBR is in ieder geval een team dat weinig steken laat vallen, goede strategieën voert en doorgaans de auto gedurende het seizoen ook redelijk goed doorontwikkelt. Bij Ferrari is dat allemaal een stuk twijfelachtiger, imho.
Nogmaals, je moet Max toch verslaan, linksom of rechtsom. Uiteraard is RB erg in hun nopjes met hem, maar als hun andere coureur aantoont keer op keer sneller/beter te zijn - en dat blijkt ook uit de data en niet alleen door pech bij Max - dan twijfel ik er niet aan of ze zetten Verstappen op het tweede plan. Zo zijn ze wel.
Bij een ander team heb je kans dat de auto op een bepaald moment sneller is dan de auto waar Verstappen in rijdt. Dan kun je WDC worden. In de zelfde auto niet. Ongelukken en extreme pech uitgezonderd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Naast wat hierboven door anderen al genoemd is...
Bedoel je dan dat Red Bull Verstappen voortrekt? Zeg maar wat de Checo-fans en CultLH ook altijd beweren? Of bedoel je het anders?
Want als je WDC wilt worden, dan is de eerste vereiste natuurlijk wel dat je zelf gelooft dat je alle anderen op de grid kunt verslaan, binnen en buiten je team. Wat dat betreft zou het niet uit moeten maken dus.
RBR is in ieder geval een team dat weinig steken laat vallen, goede strategieën voert en doorgaans de auto gedurende het seizoen ook redelijk goed doorontwikkelt. Bij Ferrari is dat allemaal een stuk twijfelachtiger, imho.
Nogmaals, je moet Max toch verslaan, linksom of rechtsom. Uiteraard is RB erg in hun nopjes met hem, maar als hun andere coureur aantoont keer op keer sneller/beter te zijn - en dat blijkt ook uit de data en niet alleen door pech bij Max - dan twijfel ik er niet aan of ze zetten Verstappen op het tweede plan. Zo zijn ze wel.
Latifi is deze week Ferrari gaan volgen op Instagram....Ik hou mijn hart vast.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
Blijkbaar is Lando opeens Red Bull en Alpha Tauri gaan volgen op instagram![]()
https://www.gpfans.com/nl(...)chten-via-instagram/
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Latifi is deze week Ferrari gaan volgen op Instagram....Ik hou mijn hart vast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |