Stamt volgens mij nog van voor de lockdowns, het is zo lang geleden dat ik de details niet eens meer ken. Er wordt sneller en strenger gefloten voor verdedigende overtredingen, en snel en dynamisch spel wordt op die manier beloond. Die oostbloklanden waren van het worstelen, en dat gaat dus niet zomaar meer.quote:
Alles zit heel dicht bij elkaar, dus dat kan echt alle kanten op. In het meest gunstige geval staan er twee Europese landen in de finale, dan gaan alle toplanden naar de OS.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou matig zijn als NL of Spanje de OS niet haalt. Wie heeft de beste papieren als de VS ze eruit kegelt voor latere kwalificaties?
Oh ik zie het al, er zijn 6 'globale' plaatsen en daarnaast maar 1 EU plaats. Dusja, gewoon hopen dat hier VS en Australië niet in de finale staan. Vooral die laatste niet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles zit heel dicht bij elkaar, dus dat kan echt alle kanten op. In het meest gunstige geval staan er twee Europese landen in de finale, dan gaan alle toplanden naar de OS.
Ik zal wel Australië in de gaten gaan houden, die hebben als enigen al met de nieuwe regels (die dus hier gelden) de competitie gespeeld.
Ik zie net dat er volgend jaar weer een WK is. Ik weet niet wat de FINA in godsnaam aan het doen is, maar dit slaat echt nergens opquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, er zijn 6 'globale' plaatsen en daarnaast maar 1 EU plaats. Dusja, gewoon hopen dat hier VS en Australië niet in de finale staan. Vooral die laatste niet.
3. Eentje van het EK en 2 van het WK volgend jaar.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh mja ik keek scheef. 4 zal wel het minimum zijn tenzij er een grote stunt komt, maar Frankrijk zit daarbij.
Ja, 4 dus. Maar Frankrijk nemen wij inderdaad niet serieus.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3. Eentje van het EK en 2 van het WK volgend jaar.
Kunnen er 5 zijn als er twee Europese landen in de finale staan nu. De VS en Australië kwalificeren zich dan via lokale toernooien.
Zo serieus neem ik Frankrijk, dat ik er niet eens aan dacht.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, 4 dus. Maar Frankrijk nemen wij inderdaad niet serieus.
Dat OKT is het WK van volgend jaar. Enige verschil met de vorige OS is dat er het ticket van de world league verhuisd is naar dit WK.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:43 schreef Riofan83 het volgende:
Ze hadden gewoon na dit WK en na het Europees kwalificatietoernooi een OKT moeten organiseren om de laatste tickets
Het grootste verschil is dat al geplaatste landen meedoen aan dat OKT. Op een 'normaal' OKT is dat niet zo.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat OKT is het WK van volgend jaar. Enige verschil met de vorige OS is dat er het ticket van de world league verhuisd is naar dit WK.
Dat is ook zo. Gelukkig is dat eenmalig door FINA gepruts.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:40 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Het grootste verschil is dat al geplaatste landen meedoen aan dat OKT. Op een 'normaal' OKT is dat niet zo.
Dat is ook wel belangrijk, een makkelijk traject. Om de dag spelen is een behoorlijke slijtageslag.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:18 schreef Riofan83 het volgende:
Waterpolsters winnen van Spanje en lijken daarmee hun eigen graf te hebben gegraven wat betreft het binnenhalen van een Olympisch ticket. Plekje in de halve finale op dit WK is wel een stukje realistischer geworden met deze uitslag.
Ander dingetje dat opviel vandaag (alle toplanden speelden verder tegen mindere landen): Australië had verrassend moeite met Frankrijk. Ben benieuwd of Frankrijk zo goed is, of dat Australië een mindere dag had.quote:Waterpolosters beginnen WK met nipte, maar belangrijke zege op Spanje
De Nederlandse waterpolosters zijn het WK in het Japanse Fukuoka begonnen met een overwinning. In een slordige en spannende wedstrijd klopte Oranje de Europees kampioen Spanje met 7-6.
Door die zege zet Nederland nu al een grote stap naar de eerste plaats in de groep, en daarmee directe plaatsing voor de kwartfinales, want met de andere tegenstanders Kazachstan en Israël zal de ploeg van Evangelos Doudedis normaal gesproken geen enkele moeite hebben.
Tegen de Spaansen moest Nederland wel tot het uiterste gaan, zeker nadat het in de eerste twee kwarten aanvallend te veel fouten maakte en maar weinig gevaarlijk kon worden.
Na rust was Oranje minder slordig en werd met vier treffers op rij een 3-5 achterstand omgebogen. Mede dankzij een sterke keepster Laura Aarts, die tien reddingen verrichtte op zestien schoten, kon Spanje niet meer langszij komen.
Aarts: "Het was niet mooi en niet goed, maar het is wel een heel belangrijke overwinning."
Canada is zeker niet te onderschatten, maar dit Nederland hoort dat eigenlijk wel te winnen. Zo niet, dan is de hele discussie om het Olympisch ticket ook voor niks geweest, want dan zijn ze gewoon (nog) niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:11 schreef Nattekat het volgende:
Nederland heeft dus zeer verrassend in een zinderende wedstrijd gewonnen van Israel (8-24) en is geplaatst voor de halve finale. Leuke verrassingen zijn er niet echt, de VS is helaas ook groepswinnaar geworden. Nederland treft Canada, een tegenstander die niet onderschat mag worden (Hongarije won die wedstrijd maar met 11-10), maar ook eentje die op zich wel gewonnen moet worden.
De play-offs boeien helemaal niets omdat van elke play-off al met potlood kan worden ingevuld welk land er door gaat naar de kwartfinale, en @:Riofan83 zat er een beetje naast
De wedstrijden op 24 juli:
09:00: Verenigde Staten - Italië
10:30: Nederland - Canada
12:00: Griekenland - Australië
13:30: Hongarije - Spanje
We juichen uiteraard voor Italië en Griekenland om maar zo veel mogelijk Europese landen op de OS te krijgen, maar ook voor Spanje voor mexicanobakker.
De heren hebben nu hun laatste speeldag van de groepsfase, dus daar gaat het toernooi op de 23e echt van start.
Allemaal hier te kijken: https://aquatics.eurovisionsports.tv/main
quote:Op maandag 24 juli 2023 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veegpartij voorlopig.
Italië overigens gewonnen van de VS, dus de weg ligt open.
Dat kan alleen als Canada een pretloting heeft komend WK denk ik. Of als er zwaar gesjookt wordt.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk Griekenland dan van Australië ook, dan wordt het wel heel lastig om nog naast te grijpen.
Die gaat nu naar de VS. De winst van Italië zorgt ervoor dat Canada nu op een WK een ticket moet verdienen, en dat ligt niet echt voor de hand.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Canada een pretloting heeft komend WK denk ik. Of als er zwaar gesjookt wordt.
De Jappen hebben geen zomertijd.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen idee waar ik die 10:30 vandaan heb overigens, kuttijdzones.
Dat bedoel ik precies, Canada heeft nu een pretloting op het WK nodig (aangezien ik ze de VS zéker niet zie verslaan op de Panam)quote:Op maandag 24 juli 2023 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat nu naar de VS. De winst van Italië zorgt ervoor dat Canada nu op een WK een ticket moet verdienen, en dat ligt niet echt voor de hand.
Wat ik dan zeg is dat een uitschakeling van Australië er ook voor zorgt dat Nieuw-Zeeland niet naar de OS gaat, dat is een plek die weer naar een Europees land kan. Canada is dan niet helemaal kansloos, maar die moeten heel veel mazzel hebben met de loting volgend jaar om nog een goede kans te maken.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat bedoel ik precies, Canada heeft nu een pretloting op het WK nodig (aangezien ik ze de VS zéker niet zie verslaan op de Panam)
Ja, Australië moet er nog even uit inderdaad zodat zij lekker hun lokale quotum moeten pakken. Ook wel beter voor het toernooi. Gaat de groepsfase nog steeds nergens over, maar toch.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik dan zeg is dat een uitschakeling van Australië er ook voor zorgt dat Nieuw-Zeeland niet naar de OS gaat, dat is een plek die weer naar een Europees land kan. Canada is dan niet helemaal kansloos, maar die moeten heel veel mazzel hebben met de loting volgend jaar om nog een goede kans te maken.
Gebeurt eigenlijk vrij makkelijk als je de controle hebt over de wedstrijd. Enerzijds omdat de tegenpartij meer kansen krijgt als je iedere keer al vroeg in de aanval weet te scoren en anderzijds omdat je niet zo meer zo veel energie hoeft te stoppen in verdedigen.quote:
Denk gewoon een nederlaag in de vinale tegen Spanje.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:52 schreef TheVulture het volgende:
De weg ligt nu wel open door die Italiaanse stunt, maar dan zul je net zien dat ze er uitvliegen
Moet Spanje eerst maar eens zien te winnen van Hongarije.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk gewoon een nederlaag in de vinale tegen Spanje.
En gebleven. Ja, jammer. Dan moet Spanje maar winnen van de Ozzies.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:57 schreef Nattekat het volgende:
8-9 voor AUS met nog 2 minuten te spelen.
* Nattekat ratelt weer iets over Hongarijequote:Op maandag 24 juli 2023 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En gebleven. Ja, jammer. Dan moet Spanje maar winnen van de Ozzies.
Dat wordt gewoon gewonnenquote:Op maandag 24 juli 2023 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat ratelt weer iets over Hongarije
Slaat eigenlijk nergens op inderdaad, halve finale WKquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:17 schreef Szura het volgende:
Wel vrouwenvoetbal op tv, maar dit niet, matig
Vooral Nederland zakt wel weg nu, die geven zometeen 3 goals voorsprong weg...quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis nu wat minder, beide kanten op.
Jinxgodquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is beter OP ALLE FRONTEN
Dat zei de commentator he.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:25 schreef DeeBee het volgende:
Sjookgenot, HOLLANDSE ZIEKTE incoming
[..]
Jinxgod
Niks op tv.quote:
Dan moet je straks maar voor Spanje juichen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:44 schreef DeeBee het volgende:
Kwalificatie voor de Spelen boeit mij nog veel meer dan een eventuele titel hier.
Als in dat er dan twee Europese landen al gekwalificeerd zijn en dus meer ruimte voor NLquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je straks maar voor Spanje juichen.
Je voelt het misgaan eigenlijkquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Momentum blijft voor Italië, maar andere factoren zijn mogelijk wel voordelig voor Nederland.
Als het gelijk wordt heeft NL een GROOT probleem.quote:
Ze kleden elkaar half uitquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch echt een van de gemeenste sporten he,wat er toch allemaal onder water gebeurt
Het was vooral heel angstig allemaal, bang om het door het nemen van wat risico achterin open te gooien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Aanvallend wel echt te weinig gebracht denk ik in 3 van de 4 kwarten...
Waarom ben je daar zo blij om ?quote:
Die zijn natuurlijk een vogel voor de kat.quote:
Nieuw-Zeeland is qua niveau veel minder dan de wereldtop. Als Australië hier een ticket naar de OS had bemachtigd, was dat ticket dus overgenomen van een Europees land dat ook bij de wereldtop hoort. Maar omdat Australië dan al naar de OS gaat, heeft Nieuw-Zeeland automatisch recht op plaatsing via de Oceanische kwalificatie. Nu kwalificeert Australië zich via die weg.quote:
Wie zou je graag nog zien behalve Griekenland/Hongarije/Italië met alleen Canada die 1 van die 3 zou kunnen bedreigen op komend WK, normaal gesproken?quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland is qua niveau veel minder dan de wereldtop. Als Australië hier een ticket naar de OS had bemachtigd, was dat ticket dus overgenomen van een Europees land dat ook bij de wereldtop hoort. Maar omdat Australië dan al naar de OS gaat, heeft Nieuw-Zeeland automatisch recht op plaatsing via de Oceanische kwalificatie. Nu kwalificeert Australië zich via die weg.
Er zijn al niet genoeg plekken voor alle Europese landen die bij de top horen in het meest gunstige scenario (twee Europese landen in deze finale nu), dus het is erg mooi dat een land dat qua niveau kansloos is niet nog een Europees land vervangt.
Oja, dat vierde land is Rusland natuurlijk. In dat geval is het nu perfect. Tenzij Canada heel veel geluk heeft volgend jaar.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zou je graag nog zien behalve Griekenland/Hongarije/Italië met alleen Canada die 1 van die 3 zou kunnen bedreigen op komend WK, normaal gesproken?
Het is ook echt totaal niet uit te leggen dit. Het legt het grote failliet van de NPO als sportuitzender helemaal bloot. Een agenda pushen (damesvoetbal verdient even veel aandacht als herenvoetbal) is belangrijker dan sport in het algemeen. Wat maakt damesvoetbal - en dan al helemaal zo'n nietszeggende wedstrijd - belangrijker dan dameswaterpolo?quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:31 schreef tong80 het volgende:
FUKUOKA (ANP) - Hoewel bondscoach Evangelos Doudesis blij was met de finaleplaats van de waterpolosters bij de WK in Fukuoka én het ticket voor de Spelen in Parijs, kon hij na afloop van het duel met Italië niet verkroppen dat de wedstrijd niet live op de Nederlandse televisie was uitgezonden.
Toen de NOS-verslaggever wilde vragen voor welke tegenstander hij in de finale de voorkeur had, pakte hij de microfoon en vroeg hem waarom het duel niet op televisie te zien was. "Mijn voorkeur is dat de wedstrijd live wordt uitgezonden. We gaan niet naar een onbelangrijke wedstrijd van het WK vrouwenvoetbal kijken. Het is respectloos voor alle meiden hier. Het is het Nederlands team kom op", foeterde hij. De wedstrijd was alleen online bij de NOS te zien.
Op de website zegt de omroep dat de WK-finale tegen Spanje live te zien is op "in ieder geval" NOS.nl en in de NOS-app.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:31 schreef tong80 het volgende:
FUKUOKA (ANP) - Hoewel bondscoach Evangelos Doudesis blij was met de finaleplaats van de waterpolosters bij de WK in Fukuoka én het ticket voor de Spelen in Parijs, kon hij na afloop van het duel met Italië niet verkroppen dat de wedstrijd niet live op de Nederlandse televisie was uitgezonden.
Toen de NOS-verslaggever wilde vragen voor welke tegenstander hij in de finale de voorkeur had, pakte hij de microfoon en vroeg hem waarom het duel niet op televisie te zien was. "Mijn voorkeur is dat de wedstrijd live wordt uitgezonden. We gaan niet naar een onbelangrijke wedstrijd van het WK vrouwenvoetbal kijken. Het is respectloos voor alle meiden hier. Het is het Nederlands team kom op", foeterde hij. De wedstrijd was alleen online bij de NOS te zien.
Op de website zegt de omroep dat de WK-finale tegen Spanje live te zien is op "in ieder geval" NOS.nl en in de NOS-app.
Wordt gewoon op sterkte verdeeld. Japan en Zuid-Afrika werden in 2021 ook gescheiden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:07 schreef Riofan83 het volgende:
Frankrijk, Nederland en Spanje zijn nu geplaatst.
Daar komen waarschijnlijk Australië, VS, China, Hongarije, Italië, Griekenland en Zuid-Afrika bij.
Er komen op de OS twee poules van 5. Dan zou het wel eerlijk zijn als de FINA de twee zwakke landen (Frankrijk en Zuid-Afrika) over de twee poules verdeelt. Benieuwd of dat gaat gebeuren.
Keken wel 1.5 miljoen mensen naar die wedstrijd, je kan waterpolo nog zo gaan pluggen daar gaan echt niet 1.5 miljoen mensen naar kijken buiten een OS.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is ook echt totaal niet uit te leggen dit. Het legt het grote failliet van de NPO als sportuitzender helemaal bloot. Een agenda pushen (damesvoetbal verdient even veel aandacht als herenvoetbal) is belangrijker dan sport in het algemeen. Wat maakt damesvoetbal - en dan al helemaal zo'n nietszeggende wedstrijd - belangrijker dan dameswaterpolo?
Gisteren keken er 180.000 mensen naar een soortgelijke nietszeggende wedstrijd op hetzelfde uur. De cijfers van vandaag zijn nog niet eens bekend, dus volgende keer beter je huiswerk doen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Keken wel 1.5 miljoen mensen naar die wedstrijd, je kan waterpolo nog zo gaan pluggen daar gaan echt niet 1.5 miljoen mensen naar kijken buiten een OS.
Maar gezien het gezeik van de FIFA zullen ze dat soort wedstrijden wel moeten uitzenden voor de rechten. Qua kijkcijfers ging het me uiteraard om de oranjedames vergeleken met waterpolo.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren keken er 180.000 mensen naar een soortgelijke nietszeggende wedstrijd op hetzelfde uur. De cijfers van vandaag zijn nog niet eens bekend, dus volgende keer beter je huiswerk doen.
Je snapt dat dat het hele probleem niet eens is? Je zet jezelf wel echt goed voor lul zoquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar gezien het gezeik van de FIFA zullen ze dat soort wedstrijden wel moeten uitzenden voor de rechten. Qua kijkcijfers ging het me uiteraard om de oranjedames vergeleken met waterpolo.
?, het probleem is dat ze het niet uitzonden op tv, ik vindt dat zo gek nog niet gezien de beperkte interesse. Denk dat je even rustig aan moet doen en even moet teruglezen wat ik zeg. Dat ze wel kutwedstrijden van het wk damesvoetbal uitzenden is hoogstwaarschijnlijk een rechtenkwestie en doet niets af aan het niet uitzenden van een halve finale waterpolo waar niet tot nauwelijks interesse in zou zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt dat dat het hele probleem niet eens is? Je zet jezelf wel echt goed voor lul zo
Tuurlijk wel, NOS heeft verre van het alleenrecht op de publieke omroepen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:48 schreef Szura het volgende:
Niets houdt ze tegen om een extra zender vrij te maken
Na overleg pleuren ze echt wel een paar flutprogrammatjes uit het schema van Nederland 2 hoorquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, NOS heeft verre van het alleenrecht op de publieke omroepen.
quote:De WK waterpolo en WK zwemmen in het Japanse Fukuoka zijn van 24 tot en met 30 juli rechtstreeks te volgen via de NOS.
De Oranje-waterpolosters spelen vrijdag om 11.00 uur de WK-finale en dat is live te zien op NPO 2, NOS.nl en in de NOS-app. Ook de finale van de mannen zenden we zaterdag 11.00 uur live uit, op NOS.nl en in de NOS-app.
De avondsessies van de WK zwemmen (waar de finales in gezwommen worden) zijn dagelijks te zien vanaf 13.00 uur op NPO 1, NOS.nl en in de NOS-app.
Nu voor de finale ja, maar doe dat voor een halve finale en je gaat wel gezeik krijgen bij de andere omroepen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Na overleg pleuren ze echt wel een paar flutprogrammatjes uit het schema van Nederland 2 hoor.
Dat doen ze kennelijk vrijdag en dat had vandaag ook prima gekund:
[..]
Vrijdag 11 uur? Mooie tijd, ik ga op tv meekijkenquote:Op zondag 16 juli 2023 12:18 schreef Riofan83 het volgende:
Waterpolsters winnen van Spanje en lijken daarmee hun eigen graf te hebben gegraven wat betreft het binnenhalen van een Olympisch ticket. Plekje in de halve finale op dit WK is wel een stukje realistischer geworden met deze uitslag.
Gelukkig zitten we er ook wel eens naastquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:44 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi om het topic terug te lezen.
[..]
Vrijdag 11 uur? Mooie tijd, ik ga op tv meekijken
Voor waterpolo moet je geen sprietje zijn nee. Zijn vaak vrij bonkige types.quote:
Die gaan Nederland verzuipen,quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor waterpolo moet je geen sprietje zijn nee. Zijn vaak vrij bonkige types.
online of fysiek?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zo overigens eerst een meeting. Potverdrie.
Als ik niet vrij was geweest, had ik er vast en zeker nu ook één gehad. Normaal zijn ze vroeger op de ochtend, maar het wordt altijd uitgesteld als ik iets wil volgenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zo overigens eerst een meeting. Potverdrie.
Is dat weer gelijk dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef Nattekat het volgende:
U kan weer kijken naar Denemarken - Engeland
Eerst klagen dat het nergens wordt uitgezonden, dan legt iedereen je uit dat dat is omdat er niemand naar kijkt, dan gaan we er toch maar naar kijken en dan is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef Nattekat het volgende:
U kan weer kijken naar Denemarken - Engeland
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk in een afgesloten badquote:
Ik heb ook nog kortsluiting iedere keer als dat gebeurt jaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
Het is wel raar om te zien dat je nu in de 2 meter mag, terwijl de bal buiten de 2 meter is.
Bij een man meer kan je zo wel veel meer ruimte creëren.
HOLLANDSE ziekte, mentaal zo zwakquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit is gespeeld, Nederland is mentaal geknakt.
Ik vraag me vooral af hoe dat in de derde klasse disctrict gaat zijn, met scheidsrechters die dit helemaal niet meer door gaan hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog kortsluiting iedere keer als dat gebeurt ja
Begint wel al een beetje te wennen
Adviseer je ze om alles op alles zetten om vanaf nu elke aanval te scoren?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:13 schreef Szura het volgende:
Nederland mist een type De Bruijn die er 8 inramt
Zeker.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Adviseer je ze om alles op alles zetten om vanaf nu elke aanval te scoren?
Dit is zo'n grote wijziging dat ik niet verwacht dat ze het plots vergetenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe dat in de derde klasse disctrict gaat zijn, met scheidsrechters die dit helemaal niet meer door gaan hebben
Die valt wel lekkerder dan de teen van Casillas jaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:18 schreef Szura het volgende:
Laatste WK-finale Nederland - Spanje overigens wel goede herinneringen aan.
ABBINGHED
Hoe heette die Italiaanse tank ook al weer van een paar jaar geleden?quote:
Tot 1986 was er nog niet eens een WK. Nou was die er bij de mannen ook pas in 1972, maar dat hielp natuurlijk niet mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vergeet altijd hoe laat waterpolo voor de vrouwen pas Olympisch werd. Zeker als je het vergelijkt met hockey en volleybal. Maar goed, de sport is natuurlijk niet echt vrouwelijk dus zo gek is het niet.
Owja, dat weet ik ook nog wel. Zeker als de regels net veranderd waren en je een oude en jonge scheids had, dan werd er zo vaag gefloten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is zo'n grote wijziging dat ik niet verwacht dat ze het plots vergeten
Maar wel dat ze er moeite mee gaan hebben. Het niveau in de eerste klasse is soms al om te huilen.
Sinds 2000 pas! wow, dat had ik ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vergeet altijd hoe laat waterpolo voor de vrouwen pas Olympisch werd. Zeker als je het vergelijkt met hockey en volleybal. Maar goed, de sport is natuurlijk niet echt vrouwelijk dus zo gek is het niet.
Oh dat was ze jaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Casanova-postuur
Spanje heeft dit omgedraaid
Nu hebben sowieso veel sporten bij de vrouwen pas Olympische status sinds de jaren 80/90, maar waterpolo was alsnog relatief laat. Beetje vergelijkbaar met voetbal, maar zelfs dat was er 'al' in 1996.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, dat weet ik ook nog wel. Zeker als de regels net veranderd waren en je een oude en jonge scheids had, dan werd er zo vaag gefloten.
[..]
Sinds 2000 pas! wow, dat had ik ook niet verwacht.
Je bedoelt midvoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:27 schreef Szura het volgende:
Erg ondankbaar baantje, in de spits staan, dan word je steeds half onthoofd
Ik snap niet dat het mag.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:27 schreef Szura het volgende:
Erg ondankbaar baantje, in de spits staan, dan word je steeds half onthoofd
Dit doet hij, itt het rondjes schaatsen, prima inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:42 schreef Slobeend het volgende:
Erik van Dijk moet alleen waterpolo doen, duidelijk zijn sport.
Jan Bakelants.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk wél een goede schaatscommentator?
Snoeks was prima. Herbert kan ik ook hebben bij schaatsen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn neus kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:45 schreef DeLuna het volgende:
Een waterpolobal is best hard kan ik je vertellen
Is er keuze?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heintze "vermaledijde" Bakkerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Bij de mannen zijn ze nog regerend wereldkampioen, een troost.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje gaat voor het vierde zilver in zes jaar, achja.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Sked is hier, dan zal het nu wel mis gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |