Hier ga ik nat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Griekenland in Pot A om.. ja, nouja, wat. Dat lijkt me de zwakste van de 7 toplanden, gemiddeld genomen. Misschien Italië iets minder. Maar ook Hongarije was een stuk logischer geweest.
Nou ja, het had nog steeds gewoon de VS moeten zijn in pot A. Dat één van de VS, Spanje en Nederland in de kwartfinale uitgeschakeld ging worden is gewoon fout.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier ga ik nat.
Al was het tegen Australië maar nipt en wonnen ze de groep dus niet.
Zou zomaar een finale zonder 1 van die 3 kunnen worden zoquote:Op maandag 21 juli 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, het had nog steeds gewoon de VS moeten zijn in pot A. Dat één van de VS, Spanje en Nederland in de kwartfinale uitgeschakeld ging worden is gewoon fout.
@Mexicanobakker gaat echt helemaal natquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:07 schreef Riofan83 het volgende:
5e plaats voor Nederland na een 13-11 zege op Australië.
Dat Griekenland de wereldtitel pakt (12-9 winst in de finale tegen Hongarije) zag ik niet helemaal aankomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |