En daarna naar huis!quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Morgen om 11:35 tegen Nieuw-Zeeland, nog even één opwarmpotje.
Daarna wacht zaterdag om 14:45 Spanje in de kwartfinale.
De VS zat om volstrekt onduidelijke redenen in pot B voor dit toernooi, daardoor is dit mogelijk gemaakt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat Nederland en Spanje het nooit echt getroffen hebben met de loting. Altijd vroeg tegen elkaar of tegen de VSTerwijl Italië, Australië, Hongarije en Griekenland daar voor mijn gevoel minder last van hebben.
Zal wel confirmation bias zijn, ik merk het niet echt als een van die 4 tegen de VS moet.
Griekenland in Pot A om.. ja, nouja, wat. Dat lijkt me de zwakste van de 7 toplanden, gemiddeld genomen. Misschien Italië iets minder. Maar ook Hongarije was een stuk logischer geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De VS zat om volstrekt onduidelijke redenen in pot B voor dit toernooi, daardoor is dit mogelijk gemaakt.
Oh ik zie het al. De VS heeft de World Cup gewoon extreem zwaar verneukt en is met 0 punten afgedropen. Griekenland heeft gewonnen en heeft het plekje zo verdiend.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Griekenland in Pot A om.. ja, nouja, wat. Dat lijkt me de zwakste van de 7 toplanden, gemiddeld genomen. Misschien Italië iets minder. Maar ook Hongarije was een stuk logischer geweest.
Je kunt kijken op eurovisionsports.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom wordt dit WK niet live uitgezonden
Is dat op tvquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt kijken op eurovisionsports.
Omdat iemand heeft besloten dat balletjetrap bij de vrouwen al het budget van de NOS waard is, waardoor de rest verbannen is tot de streams. En alleen de Nederlandse wedstrijd uiteraard.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom wordt dit WK niet live uitgezonden
Website. NOS zendt overdag sowieso vrijwel niets op TV uit, dat de Tour populair genoeg is is al heel wat.quote:
Uitzendtijd bedoel je, stop de tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Omdat iemand heeft besloten dat balletjetrap bij de vrouwen al het budget van de NOS waard is, waardoor de rest verbannen is tot de streams. En alleen de Nederlandse wedstrijd uiteraard.
Ach, voor die zes mensen die graag waterpolo willen zien, dat kun je moeilijk een hype noemen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
14:45 vanmiddag
De NOS is het helemaal aan het ophypen, dus dat wordt helemaal niets. Maar goed, fijn dat ze mijn kritiek hebben gelezen.
Eerst gaan WE lekker juichen voor Griekenland en Hongarije. En Japan, maar dat is natuurlijk kansloos.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, voor die zes mensen die graag waterpolo willen zien, dat kun je moeilijk een hype noemen.
Tot nu toe het hele WK langs me heen laten gaan, maar ik zag net dat ze in de kwartfinales staan, dus ik ga vanmiddag ook eens kijken
Hé, of het succesvol is of niet is niet relevant, het gaat erom dat ze het doenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, voor die zes mensen die graag waterpolo willen zien, dat kun je moeilijk een hype noemen.
Tot nu toe het hele WK langs me heen laten gaan, maar ik zag net dat ze in de kwartfinales staan, dus ik ga vanmiddag ook eens kijken
En daarna gewoon weer door met aandacht voor de grotere evenementenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, of het succesvol is of niet is niet relevant, het gaat erom dat ze het doen
Ja het blijft klein als je liever een willekeurige groepswedstrijd in vrouwenvoetbal uitzendt. Weet nog wel dat de finale daarna meer kijkers heeft getrokken dan voetbal, dat was grappigquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarna gewoon weer door met aandacht voor de grotere evenementen
Geen haat richting waterpolo overigens hoor, zoals je weet zijn veel van mijn favoriete dingen ook gewoon ontzettend klein en dus begrijp ik ook wel dat dat niet echt uitgezonden wordt, zeker als er andere, grotere dingen bezig zijn
Ik ben allang blij dat alles gewoon gratis beschikbaar is bij Eurovision.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarna gewoon weer door met aandacht voor de grotere evenementen
Geen haat richting waterpolo overigens hoor, zoals je weet zijn veel van mijn favoriete dingen ook gewoon ontzettend klein en dus begrijp ik ook wel dat dat niet echt uitgezonden wordt, zeker als er andere, grotere dingen bezig zijn
Dat sowieso, en volgens mij is die player daarvan inmiddels ook wat verbeterd met simpele basisdingen als support voor hotkeys enzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat alles gewoon gratis beschikbaar is bij Eurovision.
Alleen op iPhone is ie nog steeds wel helemaal kut, als ik op de telefoon moet kijken pak ik m'n android erbijquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso, en volgens mij is die player daarvan inmiddels ook wat verbeterd met simpele basisdingen als support voor hotkeys enzo.
Kutjudo. Allerbeste blijft rodelen, skeleton en bobsleeën die het gewoon allemaal live en gratis en met goed commentaar uitzenden op YouTubequote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen op iPhone is ie nog steeds wel helemaal kut, als ik op de telefoon moet kijken pak ik m'n android erbij
Maar goed, nog altijd beter dan nichesporten die je 30 euro vragen om een WK te kunnen kijken als je niet live kan kijken.
Volgens mij kijk ik 3x3 basketbal, sportklimmen en boogschieten ook wel eens op Youtube. Maar sportklimmen is volgens mij een VPN-gevalletje, want daar heeft ES de rechten voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kutjudo. Allerbeste blijft rodelen, skeleton en bobsleeën die het gewoon allemaal live en gratis en met goed commentaar uitzenden op YouTube
En daar zijn er nog wel een paar van, maar die ben ik even vergeten
Niks daarvan, hier op fok.nl ben ook jij Nederland.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gespeeld. WIJ gaan naar de finale.
Maar Nederland niet, ja, jammer.
Dan moeten ze maar beter spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks daarvan, hier op fok.nl ben ook jij Nederland.
Niet net zo belabberd schieten zou al een hoop schelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar beter spelen.
6-1 na een kwartquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Ach.
Hoe ver stonden ze ook al weer achter in die wedstrijd op de OS?
11-10 met nog iets minder dan 3 minuten te gaanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
11-9 met 3 minuten te gaan, daar mag er geen bij komen wil Nederland nog wat.
Een Australiëtje.quote:
Die gaven de laatste bal met een gelijke stand ook knullig weg ja. Wel met keeper in het doel, maar wel uitbraak en aan de andere kant bolde het netje.quote:
Dan klopt het toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Beste commentator, ook als je mist sta je op het scoreformulier
Er wordt nu twee keer gemist door Spanje.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:57 schreef heywoodu het volgende:
Nou, dat scheelt weer iets wat ik wil kijken overmorgen
Oh ja, dat doet me er aan denken dat ik zo weer even The Flash wil kijken, iets met een parallel universumquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt nu twee keer gemist door Spanje.
Net gekeken. Verdiend eruit ?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:57 schreef heywoodu het volgende:
Nou, dat scheelt weer iets wat ik wil kijken overmorgen
Tsja, het was weer close, maar op bepaalde momenten was het gewoon niet scherp genoeg en de strafworpen waren zwakquote:
Hier ga ik nat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Griekenland in Pot A om.. ja, nouja, wat. Dat lijkt me de zwakste van de 7 toplanden, gemiddeld genomen. Misschien Italië iets minder. Maar ook Hongarije was een stuk logischer geweest.
Nou ja, het had nog steeds gewoon de VS moeten zijn in pot A. Dat één van de VS, Spanje en Nederland in de kwartfinale uitgeschakeld ging worden is gewoon fout.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier ga ik nat.
Al was het tegen Australië maar nipt en wonnen ze de groep dus niet.
Zou zomaar een finale zonder 1 van die 3 kunnen worden zoquote:Op maandag 21 juli 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, het had nog steeds gewoon de VS moeten zijn in pot A. Dat één van de VS, Spanje en Nederland in de kwartfinale uitgeschakeld ging worden is gewoon fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |