En daarna naar huis!quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Morgen om 11:35 tegen Nieuw-Zeeland, nog even één opwarmpotje.
Daarna wacht zaterdag om 14:45 Spanje in de kwartfinale.
De VS zat om volstrekt onduidelijke redenen in pot B voor dit toernooi, daardoor is dit mogelijk gemaakt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat Nederland en Spanje het nooit echt getroffen hebben met de loting. Altijd vroeg tegen elkaar of tegen de VSTerwijl Italië, Australië, Hongarije en Griekenland daar voor mijn gevoel minder last van hebben.
Zal wel confirmation bias zijn, ik merk het niet echt als een van die 4 tegen de VS moet.
Griekenland in Pot A om.. ja, nouja, wat. Dat lijkt me de zwakste van de 7 toplanden, gemiddeld genomen. Misschien Italië iets minder. Maar ook Hongarije was een stuk logischer geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De VS zat om volstrekt onduidelijke redenen in pot B voor dit toernooi, daardoor is dit mogelijk gemaakt.
Oh ik zie het al. De VS heeft de World Cup gewoon extreem zwaar verneukt en is met 0 punten afgedropen. Griekenland heeft gewonnen en heeft het plekje zo verdiend.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Griekenland in Pot A om.. ja, nouja, wat. Dat lijkt me de zwakste van de 7 toplanden, gemiddeld genomen. Misschien Italië iets minder. Maar ook Hongarije was een stuk logischer geweest.
Je kunt kijken op eurovisionsports.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom wordt dit WK niet live uitgezonden
Is dat op tvquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt kijken op eurovisionsports.
Omdat iemand heeft besloten dat balletjetrap bij de vrouwen al het budget van de NOS waard is, waardoor de rest verbannen is tot de streams. En alleen de Nederlandse wedstrijd uiteraard.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom wordt dit WK niet live uitgezonden
Website. NOS zendt overdag sowieso vrijwel niets op TV uit, dat de Tour populair genoeg is is al heel wat.quote:
Uitzendtijd bedoel je, stop de tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Omdat iemand heeft besloten dat balletjetrap bij de vrouwen al het budget van de NOS waard is, waardoor de rest verbannen is tot de streams. En alleen de Nederlandse wedstrijd uiteraard.
Ach, voor die zes mensen die graag waterpolo willen zien, dat kun je moeilijk een hype noemen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
14:45 vanmiddag
De NOS is het helemaal aan het ophypen, dus dat wordt helemaal niets. Maar goed, fijn dat ze mijn kritiek hebben gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |