Ik vind het wel mooi dat die gast nu gewoon als Instagram bio heeft: "Eurovision 2024". Kijk, dat is zelfvertrouwen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:11 schreef molloot200 het volgende:
Hate me, maar ik ben op dit moment vooral team Joost
Ik ook hoor. Toe maar, ga ervoor. Voor Nederland eindelijk eens echt wat anders op het ESF podium en gek genoeg eindelijk iets wat écht eigentijds is. Kijken wat het oplevert.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:11 schreef molloot200 het volgende:
Hate me, maar ik ben op dit moment vooral team Joost
Z’n liedjes zijn allesbehalve niksig en ik heb honderd keer liever dat we iemand sturen waarvan andere mensen denken dat “we” Käärijä nadoen (doen we niet, we sturen gewoon eindelijk iets dat meer out of the Eurovisiebox is) dan de zoveelste veilige singer songwriter of een of andere popgirlie (waar dan weer over gezegd gaat worden dat “we” Zweden of Israël nadoen, want het is nooit goed).quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind alles best dus van mij mag hij ook gaan, al voelt het voor mij persoonlijk toch net iets te veel als een Käärijätje en dat vind ik ergens een píetsie gênant. Dat 'wat hij kon kan ik ook'-achtige. Maar ach, een jaartje luchtige lol is sowieso wel weer eens leuk. Mits een tering-aanstekelijk nummer, want zonder dat had Käärijä ook geen hoge ogen gescoord. Dus stuur Joost ajb niet 'omdat hij zo leuk is'. Met een niksig lied gewoon niet gaan.
Dat is nog niet bekend!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:27 schreef Thrts het volgende:
Zijn de halve finales dit jaar weer alleen televote?
Ik vind z'n liedjes wel niksig.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Z’n liedjes zijn allesbehalve niksig en ik heb honderd keer liever dat we iemand sturen waarvan andere mensen denken dat “we” Käärijä nadoen (doen we niet, we sturen gewoon eindelijk iets dat meer out of the Eurovisiebox is) dan de zoveelste veilige singer songwriter of een of andere popgirlie (waar dan weer over gezegd gaat worden dat “we” Zweden of Israël nadoen, want het is nooit goed).
Ik ben ook niet zo enorm bekend mee. De nummers die ik heb gehoord vallen wel een beetje onder de categorie 'it's crazy, it's party'. Maar als ze beter tot hun recht komen op een festival dan zou dat wel zo zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:29 schreef Cee het volgende:
De Staat is dat qua muziek totaal niet. Maar dat is ook meer een festivalband dat niet in 3 minuten tot z’n recht komt met niet ingeplugde instrumenten in een tot op de seconde uitgeschreven regie.
Ommezwaai? Ik had tot voorheen hooguit een half nummer van hem gehoord. Dus m’n mening was gebaseerd op een halve minuut en ik wilde dat beter kunnen onderbouwen en toen kwam ik er achter dat het meer is/ik het veel leuker en sterker vind dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind z'n liedjes wel niksig.
Sorry geen sorry. Het haalt het niet bij bv Käärijä imho.
Ik snap de Joost-voor-ESF-hype dan ook (nog) niet en jouw ommezwaai betreffende hem ook niet
Ik bedoel ommezwaai ook niet negatief, maar ik weet geen ander woord.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ommezwaai? Ik had tot voorheen hooguit een half nummer van hem gehoord. Dus m’n mening was gebaseerd op een halve minuut en ik wilde dat beter kunnen onderbouwen en toen kwam ik er achter dat het meer is/ik het veel leuker en sterker vind dan ik had verwacht.
Oh dat wilde ik nog vragen idd, weten we überhaupt of hij wel echt iets heeft ingestuurd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:25 schreef blackswangreen het volgende:
Het lijkt er wel op dat Joost iets heeft ingestuurd.
Deze naam maakt me droef.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net via de insta van 3FM dat Maradonnie samen met Joost een lied heeft ingestuurd
Donnie is een heerlijk guilty pleasure (met zijn 'lieve mensies') maar geschikt voor ESF? Nee.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net via de insta van 3FM dat Maradonnie samen met Joost een lied heeft ingestuurd
quote:
Snappen we dit in Nederland dan wel?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik ben ook een beetje bang dat ze dit in Europa niet gaan snappen
Na de flop met Mia & Dion denkt iedereen dat ze het beter kunnen. Van Kris Kross Amsterdam tot aan Louisa Jansen (nee, die hoef je niet te kennen)quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik begin toch het idee te krijgen dat we na jaren van 'het snappen' nu na één slecht jaar weer terug bij af zijn
Joost is wel erg bezig met manifesteren, in elk geval. Zijn twitter bio is ook "Eurovisie 2024".quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat wilde ik nog vragen idd, weten we überhaupt of hij wel echt iets heeft ingestuurd.Of dat hij alle aandacht gewoon wel leuk vindt qua ESF-roeperij (wat ik snap, dat deden mensen eerder en vind ik altijd wel grappig) maar niks heeft ingezonden. Ben wel echt benieuwd, geef ik toe. Het is S10 tenslotte ook gelukt om van de 'zeg schatjes hoe gaan we regelen dat ik mee ga doen aan het ESF'-tweet uiteindelijk daadwerkelijk op dat grote podium te komen dus ik ben op zich wel voor dat enthousiasme en het heel graag willen.
(Zélfs van Dries vond ik het soort-van schattig maar die heeft het opgegeven begreep ik.)
Zelfs dat maakt me niets uit. Als het een singer-songwritertje met een verhaaltje is, prima. Maar zorg dan gewoon dat het een goed nummer is, niet heel pretentieus gaan doen over een matig kutnummer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:29 schreef NailQueen het volgende:
Mijn enige hoop is dat we niet weer een singer-songwritertje met een verhaaltje krijgen. We hebben echt behoefte aan wat meer energie.
Je bent toch niet serieus?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:19 schreef blackswangreen het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat toen ik dit liedje hoorde van Donnie met Chantal Janzen ik wel dacht: dit zou het nog best goed doen op Eurovisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |