Je moet niks, maar ik vind het zelf wel fijn om iig iets te kopen dat niet naar volwassenenvrouwenshampoo ruikt (vind ik vaak te veel van het goede) en gebruik daarom nu deze: https://www.kruidvat.nl/g(...)onditioner/p/5391849quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
Gefeliciteerd met je niet meer zo kleine meisje!
Misschien een domme vraag, maar mag ik gewoon conditioner in het haar van mijn kind doen of moet je speciale voor kinderen kopen net als met shampoo?
Antiklitspray al geprobeerd? Vind ik hier veel beter werken dan cremespoeling, omdat het vooral 's nachts in de knoop raakt. Ik heb deze: https://www.kruidvat.nl/k(...)ULT4bChoCShoQAvD_BwE maar er zijn ook speciale kindervarianten. Die vind ik alleen mierzoet en dus niet lekker ruiken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zal het eens proberen!
Het uitkammen gaat toch steeds lastiger nu de haren zo lang worden.
Ik heb speciale voor krullen voor onze dreumes maar ik geloof niet dat ie specifiek voor kinderen is nee.quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien een domme vraag, maar mag ik gewoon conditioner in het haar van mijn kind doen of moet je speciale voor kinderen kopen net als met shampoo?
Ik gebruik voor beide de antiklitshampoo van zwitsal maar die geur ben ik na 5 jaar inmiddels wel zatquote:Op dinsdag 7 november 2023 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
Haha heerlijk, heeft ze er al nog meer aangedurfd?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:02 schreef eponine het volgende:
[..]
Ik gebruik voor beide de antiklitshampoo van zwitsal maar die geur ben ik na 5 jaar inmiddels wel zat![]()
R. deed 4 stapjes los vandaag, ze schrok er zelf van
Jaaa! Inmiddels niet meer te stoppen, ze gaat de hele kamer door, pakt dingetjes op van de grond en loopt door/terug. Ze is er zelf heel blij meequote:Op zondag 12 november 2023 08:18 schreef Bami het volgende:
[..]
Haha heerlijk, heeft ze er al nog meer aangedurfd?
Ik had dit weekend een werk uitje incl overnachting. Dus dan denk je “yesssss uitslapen”. Stipt 8u wakker.Dat is wel ietsje later dan thuis met Pukje, maar niet de extra 1-2 uur waar ik op hoopte.
Dus zo maar kolven en dan op huis aan, man vond het best een dingetje zo’n nacht alleen en dan in de nacht flesjes moeten geven enzo.
Wat leuk! Heerlijk om ze zelf ook zo te zien genieten hè.quote:Op zondag 12 november 2023 13:00 schreef eponine het volgende:
[..]
Jaaa! Inmiddels niet meer te stoppen, ze gaat de hele kamer door, pakt dingetjes op van de grond en loopt door/terug. Ze is er zelf heel blij mee(en wij ook natuurlijk!).
Hoe is de nacht gegaan bij/met je man en Pukje samen?
Zeker! Ze probeerde aan het eind van de middag ook te springen (iets met een grote broer die je gek maakt en ophitstquote:Op zondag 12 november 2023 22:34 schreef Bami het volgende:
[..]
Wat leuk! Heerlijk om ze zelf ook zo te zien genieten hè.
Goed en slecht.Eerste nachtvoeding verliep niet zo soepel (fles duurde lang met warm worden en daarna vond Pukje heel slecht haar rust), maar vanaf dat ze daarna wel lekker sliep ging het eigenlijk wel goed. Alsnog hoopt man dit pas weer te hoeven doen wanneer ze minder vaak wakker is. Wat ik snap.
Of je ontdooit het in een bakje met een nieuwe datum erop.quote:Op maandag 13 november 2023 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
Respect dat je dat hebt gedaan, een weekend en dan met kolven en al!
Kan me voorstellen dat zo'n nacht wel pittig is voor je man als hij gewend is dat jij de nachten doet.
Hier is het voeden inmiddels grotendeels klaar. Nog 1 of 2 keer per dag (na het wakker worden nog altijd, voor het slapengaan soms wel, soms niet). Ze krijgt sinds kort ook geen fles meer op het kdv omdat man een zakje met datum erop had meegegeven waardoor ze zagen dat mijn voorraad echt vet oud is en ze het nu niet meer willen geven.
Ik wilde het eigenlijk nog even opmaken wat nog in de vriezer zat maar dat zit er dus niet meer in.
Springen is wel meteen next level he.quote:Op zondag 12 november 2023 22:47 schreef eponine het volgende:
[..]
Zeker! Ze probeerde aan het eind van de middag ook te springen (iets met een grote broer die je gek maakt en ophitst) maar dat lukte nog niet.
Ik snap je man ook! Gelukkig is Pukje uiteindelijk wel lekker gaan slapen maar ik kan me zijn gevoel heel goed voorstellen. Vannacht hopelijk iets rustiger
Haha, gaat hard nu ze hem door heeft!quote:
Ze heeft er 22 maanden over gedaan dus ze heeft nu haast ofzoquote:Op woensdag 15 november 2023 16:08 schreef Bami het volgende:
[..]
Haha, gaat hard nu ze hem door heeft!
Tot welke leeftijd hebben jullie het windscherm voorop gehouden bij het fietsstoeltje? Hij zit me niet in de weg, maar vroeg het me opeens af.
Ik had hem er voor de zomer af gehaald, twijfel nu of ik hem er weer op ga zetten. Ze vindt het wel prima zo volgens mij.quote:Op woensdag 15 november 2023 16:08 schreef Bami het volgende:
[..]
Haha, gaat hard nu ze hem door heeft!
Tot welke leeftijd hebben jullie het windscherm voorop gehouden bij het fietsstoeltje? Hij zit me niet in de weg, maar vroeg het me opeens af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |