abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211220093
Gefeliciteerd TGND *O*
  dinsdag 7 november 2023 @ 09:26:15 #252
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211220320
Dankjullie!
Ik zwaai hier af, maar lees nog wel mee. Over 9 maanden heb ik weer een dreumes, maar dan zijn de meesten van jullie al doorgeschoven naar het peutertopic :D
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_211220644
Gefeliciteerd met je niet meer zo kleine meisje! O+

Misschien een domme vraag, maar mag ik gewoon conditioner in het haar van mijn kind doen of moet je speciale voor kinderen kopen net als met shampoo? :P
  dinsdag 7 november 2023 @ 10:49:48 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211220930
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:08 schreef Lokasenna het volgende:

Misschien een domme vraag, maar mag ik gewoon conditioner in het haar van mijn kind doen of moet je speciale voor kinderen kopen net als met shampoo? :P
Je moet niks, maar ik vind het zelf wel fijn om iig iets te kopen dat niet naar volwassenenvrouwenshampoo ruikt (vind ik vaak te veel van het goede) en gebruik daarom nu deze: https://www.kruidvat.nl/g(...)onditioner/p/5391849

Scheelt ook dat het 2 in 1 is, dus maar één keer uitspoelen. En niet in de ogen prikt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211221349
Ik zal het eens proberen!
Het uitkammen gaat toch steeds lastiger nu de haren zo lang worden.
  dinsdag 7 november 2023 @ 11:43:00 #256
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211221359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zal het eens proberen!
Het uitkammen gaat toch steeds lastiger nu de haren zo lang worden.
Antiklitspray al geprobeerd? Vind ik hier veel beter werken dan cremespoeling, omdat het vooral 's nachts in de knoop raakt. Ik heb deze: https://www.kruidvat.nl/k(...)ULT4bChoCShoQAvD_BwE maar er zijn ook speciale kindervarianten. Die vind ik alleen mierzoet en dus niet lekker ruiken.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211230189
quote:

Ik heb speciale voor krullen voor onze dreumes maar ik geloof niet dat ie specifiek voor kinderen is nee.
pi_211234922
Ik ga gewoon eens wat uitproberen :D

Onze dreumes is sinds gisteren in hongerstaking dus ik denk dat er weer tanden aan komen. :')
pi_211235690
Qua conditioner en stylingproducten kan je vaak ook een normale versie pakken inderdaad. Meestal zijn die kids lijnen een marketingding. Ik heb voor de jongens hier wel aparte shampoo ivm het prikken, maar voor al het andere gebruik ik mijn eigen spul :P
pi_211236602
quote:

Ik gebruik voor beide de antiklitshampoo van zwitsal maar die geur ben ik na 5 jaar inmiddels wel zat :')

R. deed 4 stapjes los vandaag, ze schrok er zelf van :D
pi_211269252
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 19:02 schreef eponine het volgende:

[..]
Ik gebruik voor beide de antiklitshampoo van zwitsal maar die geur ben ik na 5 jaar inmiddels wel zat :')

R. deed 4 stapjes los vandaag, ze schrok er zelf van :D
Haha heerlijk, heeft ze er al nog meer aangedurfd?

Ik had dit weekend een werk uitje incl overnachting. Dus dan denk je “yesssss uitslapen”. Stipt 8u wakker. :') Dat is wel ietsje later dan thuis met Pukje, maar niet de extra 1-2 uur waar ik op hoopte.

Dus zo maar kolven en dan op huis aan, man vond het best een dingetje zo’n nacht alleen en dan in de nacht flesjes moeten geven enzo.
pi_211271240
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 08:18 schreef Bami het volgende:

[..]
Haha heerlijk, heeft ze er al nog meer aangedurfd?

Ik had dit weekend een werk uitje incl overnachting. Dus dan denk je “yesssss uitslapen”. Stipt 8u wakker. :') Dat is wel ietsje later dan thuis met Pukje, maar niet de extra 1-2 uur waar ik op hoopte.

Dus zo maar kolven en dan op huis aan, man vond het best een dingetje zo’n nacht alleen en dan in de nacht flesjes moeten geven enzo.
Jaaa! Inmiddels niet meer te stoppen, ze gaat de hele kamer door, pakt dingetjes op van de grond en loopt door/terug. Ze is er zelf heel blij mee *O* (en wij ook natuurlijk!).

Hoe is de nacht gegaan bij/met je man en Pukje samen?
pi_211277156
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:00 schreef eponine het volgende:

[..]
Jaaa! Inmiddels niet meer te stoppen, ze gaat de hele kamer door, pakt dingetjes op van de grond en loopt door/terug. Ze is er zelf heel blij mee *O* (en wij ook natuurlijk!).

Hoe is de nacht gegaan bij/met je man en Pukje samen?
Wat leuk! Heerlijk om ze zelf ook zo te zien genieten hè. O+

Goed en slecht. ;) Eerste nachtvoeding verliep niet zo soepel (fles duurde lang met warm worden en daarna vond Pukje heel slecht haar rust), maar vanaf dat ze daarna wel lekker sliep ging het eigenlijk wel goed. Alsnog hoopt man dit pas weer te hoeven doen wanneer ze minder vaak wakker is. Wat ik snap. :D
pi_211277282
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 22:34 schreef Bami het volgende:

[..]
Wat leuk! Heerlijk om ze zelf ook zo te zien genieten hè. O+

Goed en slecht. ;) Eerste nachtvoeding verliep niet zo soepel (fles duurde lang met warm worden en daarna vond Pukje heel slecht haar rust), maar vanaf dat ze daarna wel lekker sliep ging het eigenlijk wel goed. Alsnog hoopt man dit pas weer te hoeven doen wanneer ze minder vaak wakker is. Wat ik snap. :D
Zeker! Ze probeerde aan het eind van de middag ook te springen (iets met een grote broer die je gek maakt en ophitst :')) maar dat lukte nog niet.

Ik snap je man ook! Gelukkig is Pukje uiteindelijk wel lekker gaan slapen maar ik kan me zijn gevoel heel goed voorstellen. Vannacht hopelijk iets rustiger :Y
pi_211282360
Respect dat je dat hebt gedaan, een weekend en dan met kolven en al!
Kan me voorstellen dat zo'n nacht wel pittig is voor je man als hij gewend is dat jij de nachten doet.

Hier is het voeden inmiddels grotendeels klaar. Nog 1 of 2 keer per dag (na het wakker worden nog altijd, voor het slapengaan soms wel, soms niet). Ze krijgt sinds kort ook geen fles meer op het kdv omdat man een zakje met datum erop had meegegeven waardoor ze zagen dat mijn voorraad echt vet oud is en ze het nu niet meer willen geven. :P
Ik wilde het eigenlijk nog even opmaken wat nog in de vriezer zat maar dat zit er dus niet meer in.
pi_211282429
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
Respect dat je dat hebt gedaan, een weekend en dan met kolven en al!
Kan me voorstellen dat zo'n nacht wel pittig is voor je man als hij gewend is dat jij de nachten doet.

Hier is het voeden inmiddels grotendeels klaar. Nog 1 of 2 keer per dag (na het wakker worden nog altijd, voor het slapengaan soms wel, soms niet). Ze krijgt sinds kort ook geen fles meer op het kdv omdat man een zakje met datum erop had meegegeven waardoor ze zagen dat mijn voorraad echt vet oud is en ze het nu niet meer willen geven. :P
Ik wilde het eigenlijk nog even opmaken wat nog in de vriezer zat maar dat zit er dus niet meer in.
Of je ontdooit het in een bakje met een nieuwe datum erop. :D

Ah ja, dat kolven ben ik zo gewend nu, voelt nauwelijks nog als moeite. Wel maar 1 nacht weg, dat scheelt wel. Was fijn om weer lekker thuis te slapen. O+ En zo'n fles duurt ook veel langer en word je veel wakkerder door/voor dan borstvoeding, dus ik snap goed dat man geen fan was.

Hier wordt nog steeds 6x per 24u gedronken, maar ze laat op de opvang wel steeds vaker een restje staan dus ik vraag me af hoe lang ze daar nog 2x een fles drinkt.

quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 22:47 schreef eponine het volgende:

[..]
Zeker! Ze probeerde aan het eind van de middag ook te springen (iets met een grote broer die je gek maakt en ophitst :')) maar dat lukte nog niet.

Ik snap je man ook! Gelukkig is Pukje uiteindelijk wel lekker gaan slapen maar ik kan me zijn gevoel heel goed voorstellen. Vannacht hopelijk iets rustiger :Y
Springen is wel meteen next level he. :D

Vannacht ging beter ja, al sliep ik zelf niet mega lekker door een verstopte neus. Maarjaaaa.
pi_211303917
Inmiddels rent ze ook :D
pi_211304890
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:06 schreef eponine het volgende:
Inmiddels rent ze ook :D
Haha, gaat hard nu ze hem door heeft!

Tot welke leeftijd hebben jullie het windscherm voorop gehouden bij het fietsstoeltje? Hij zit me niet in de weg, maar vroeg het me opeens af.
pi_211304908
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 16:08 schreef Bami het volgende:

[..]

Tot welke leeftijd hebben jullie het windscherm voorop gehouden bij het fietsstoeltje? Hij zit me niet in de weg, maar vroeg het me opeens af.
Ze heeft er 22 maanden over gedaan dus ze heeft nu haast ofzo :')

Windscherm heb ik bij de oudste er altijd op gehad zolang hij voorop zat. Waar wij wonen waait het altijd dus vond het wel een prettig idee dat dat iig voor z’n gezicht zat.
  woensdag 15 november 2023 @ 16:20:48 #270
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211304972
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 16:08 schreef Bami het volgende:

[..]

Ik had hem er voor de zomer af gehaald, twijfel nu of ik hem er weer op ga zetten. Ze vindt het wel prima zo volgens mij.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_211310793
Bij ons zit er geen scherm meer op. De oudste trok het steeds naar zich toe en hij keek er ook vrij snel overheen, dus had de wind toch in zijn haren/ogen.
Gaat prima zonder, vind ikz. Maar ik fiets ook nooit in de slagregen O-)
pi_211313637
Nooit erop gehad :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 16 november 2023 @ 14:54:57 #273
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211313726
Zolang het voorstoeltje erop zit, zit het scherm er ook op. Helpt ook iets tegen de zon en tegen vliegjes enzo in de zomer. Maar hij wordt langzaam te zwaar voor het voorstoeltje -O-
pi_211313810
Hier gaat hij er weer op. Zeker als we langer dan een paar minuten moeten fietsen is het wel fijn voor haar. In september zijn we een keertje overvallen door de regen en heeft Maggie 25 minuten voorop gezeten in de regen. Het is dat het relatief warm was en zij het hilarisch vond, maar ze was helemaal doorweekt. De peuter die bij zijn vader achterop zat was droog :P
pi_211314564
Check, dan laat ik hem er lekker op. :D Pas regende het idd en viel het reuze mee hoe nat ze was, had niet direct bedacht dat het scherm daar natuurlijk nogal bij hielp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')