Bij1 en DENK opvallend.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
EenVandaag peiling (Ipsos) van vandaag:
[ afbeelding ]
Dus? Een partij die een beetje dom schreeuwt vanaf de zijlijn vs een partij die actief schade wil toebrengen aan dit land. Ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vind je? Die zetels gaan, volgens mij, vooral naar de PVV
Ik vind t verbazingwekkend dat fvd nog steeds gewoon op 3 zetels staat.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij1 en DENK opvallend.
Had verwacht dat zonder kopstukken, ze weggevaagd zouden worden.
Wow lijkt net een politicusquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar dan Omtzigt zelf, die is de laatste 2 jaar eigenlijk alleen maar populistisch bezig geweest. Steeds 'nee' roepen bij alle oplossingen voor problemen, maar zelf nooit iets aandragen
Mensen die voor hun HRA stemmen en niet weten dat ze alsnog via een andere weg genaaid zullen worden. Met andere woorden mokerdom.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
Snap echt niet hoe de VVD nog zo hoog kan peilen
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mensen die voor hun HRA stemmen en niet weten dat ze alsnog via een andere weg genaaid zullen worden. Met andere woorden mokerdom.
NSC+VVD+PvdAGL 75+ zetels nu. Dat heeft echt potentie om een goede regering te worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:47 schreef OmniRocket het volgende:
Nieuwe poll van Maurice de Hond.
[ afbeelding ]
Gelukkig eindelijk weer mogelijk om een enigzins normale 3 partijen coalitie samen te stellen. Maar de formatie zal erg lang gaan duren....quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NSC+VVD+PvdAGL 75+ zetels nu. Dat heeft echt potentie om een goede regering te worden.
Ben benieuwd hoe ze het asielvraagstuk op willen gaan lossen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NSC+VVD+PvdAGL 75+ zetels nu. Dat heeft echt potentie om een goede regering te worden.
Ik hoop echt heel erg dat PvdAGL meer PvdA dan GL gaat zijn, dan geven ze asiel gewoon op in ruil voor herstel van de zorg/onderwijs en klimaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze het asielvraagstuk op willen gaan lossen.
Maar aan de andere kant heeft de VVD nu even de snelle mislukking van de deals met dictators gezien, die zullen ook gewoon minder hoog van de toren blazen. Ook op asiel zal er dus gewoon een compromis komen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop echt heel erg dat PvdAGL meer PvdA dan GL gaat zijn, dan geven ze asiel gewoon op in ruil voor herstel van de zorg/onderwijs en klimaat.
Lijkt me een onwaarschijnlijke coalitie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles behalve de BBB, opdonderen met die terroristenpartij.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me een onwaarschijnlijke coalitie.
Ik zie NSC en VVD eerder naar de conservatieve kant op neigen. BBB erbij desnoods in combinatie met de PVV ligt dan nog meer voor de hand. Zelfs een gedecimeerd CDA erbij als opvulling acht ik nog waarschijnlijker dan NSC, VVD met PvdA / GL.
NSC gaat echt niet met PVV in zee. En CDA gaat niet regeren, heeft Bontenbal al aangegeven. PvdAGL/NSC/VVD is wat mij betreft momenteel de enig denkbare en ook een zeer logische coalitie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me een onwaarschijnlijke coalitie.
Ik zie NSC en VVD eerder naar de conservatieve kant op neigen. BBB erbij desnoods in combinatie met de PVV ligt dan nog meer voor de hand. Zelfs een gedecimeerd CDA erbij als opvulling acht ik nog waarschijnlijker dan NSC, VVD met PvdA / GL.
Omtzigt heeft de mogelijkheid van een gedoogkabinet al benoemd in Buitenhof geloof ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
NSC gaat echt niet met PVV in zee. En CDA gaat niet regeren, heeft Bontenbal al aangegeven.
Nee, geen gedoogkabinet, een minderheidskabinet. Een kabinet met alleen NSC en VVD zou wat dat betreft kunnen als dat de grootste 2 worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omtzigt heeft de mogelijkheid van een gedoogkabinet al benoemd in Buitenhof geloof ik.
CDA’ers en principes, tja….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |