Fraai ja 😀 ik had net een tweet gevonden waar je de witte rook kon zienquote:Op maandag 10 juli 2023 21:17 schreef aloa het volgende:
@:pullup
https://www.livefromiceland.is/webcams/eruption2307_2
Het zou tijd worden.quote:
Het zal wel weer mijn schuld zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ja zeg, ik heb die beloftenbrekers weer overleefd en ben thuis hoor
Er was mij een ICNG beloofd, kreeg gewoon een 'normale'.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal wel weer mijn schuld zijn.
Gelukkig is dat niet mijn afdeling.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was mij een ICNG beloofd, kreeg gewoon een 'normale'.
Die wel een keer op tijd reed, dat was opvallend
Hoezo niet jouw afdeling? Jij bent toch wel meteen DE baas daar?quote:Op maandag 10 juli 2023 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet mijn afdeling.
Nee joh dat moet je subtiel doen. Dat kost wat tijd.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet jouw afdeling? Jij bent toch wel meteen DE baas daar?
Tijdquote:Op maandag 10 juli 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh dat moet je subtiel doen. Dat kost wat tijd.
Nog wat gejat?quote:Op maandag 10 juli 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh dat moet je subtiel doen. Dat kost wat tijd.
Wat is dat nou weer voor een rare vraag?quote:
Laat maar.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare vraag?
Het is dat die treinstellen niet op mijn modelspoor passen. Maar anders....quote:
Gelukkig passen ze wel op de mijne.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is dat die treinstellen niet op mijn modelspoor passen. Maar anders....
Lul.quote:
Komt voor mij later wel, ik moet mijzelf eerst maar even goed inwerken. Dat is nog een dingetje aangezien ik overhaast in dienst ben genomen.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig passen ze wel op de mijne.
Schaal 1:1
Makkie joh. Vergunning halen, aanvullende bevoegdheidsbewijzen en knallen.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt voor mij later wel, ik moet mijzelf eerst maar even goed inwerken. Dat is nog een dingetje aangezien ik overhaast in dienst ben genomen.
Het gaat zeker goedkomen. Ik heb ook goede steun van mijn chef en collega's. Volgens mij moet ik komende maandag naar Utrecht.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Makkie joh. Vergunning halen, aanvullende bevoegdheidsbewijzen en knallen.
Kom je doen?quote:
Kom ff hoi zeggen. Als het mag hoor, anders liever niet.quote:
Hoi.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom ff hoi zeggen. Als het mag hoor, anders liever niet.
Jij bent altijd welkom. Hoi terug.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, met moeitequote:Op maandag 10 juli 2023 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom. Hoi terug.
Als het zo moet.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het zo moet.![]()
Voel je welkom.
Sorrie, ik hou wel van een beetje narren.quote:
Jawel ik ook wel, maar nu ff nietquote:Op maandag 10 juli 2023 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie, ik hou wel van een beetje narren.
Je gaat toch niet zeggen dat je even op schoot wil zitten?quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je even op schoot wil zitten?
Ok, graag zelfs.quote:
Hoi!quote:Op maandag 10 juli 2023 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uh, hoooo, wacht,quote:Op maandag 10 juli 2023 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunt prima bij @:marcb1974 vragen hoe relaxed ik over werkelijk anyting ben
Gewoon jaquote:Op maandag 10 juli 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, hoooo, wacht,
wat moet ik gaan zeggen?
Ah ja lekker mensen die doen wat ze gezegd wordtquote:
En meteen de regie de schuld gevenquote:Op maandag 10 juli 2023 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah ja lekker mensen die doen wat ze gezegd wordt
De muziek is nog wel leuk, een bed van rozen nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sowieso de muziek en een bed ongesnoeide rozen ook eg wel
Hoi.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De muziek is nog wel leuk, een bed van rozen niet
Lijkt er wel op dat ze in de buurt komen ja. Ik ga een checken of ik nog ergens kan gaan kijkenquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat ze in de buurt komen ja. Ik ga een checken of ik nog ergens kan gaan kijken
Morguhquote:
Hey Enginequote:
Hoi Dotquote:
Al vakantie of moet je nog even doorwerken?quote:
Hey Marc, slaap ook weer uitquote:
Succes vandaag op ed Furka-pasquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat ze in de buurt komen ja. Ik ga een checken of ik nog ergens kan gaan kijken
Heb nog niet echt iets vast staan dit jaar. Afgelopen twee weken bijv maar drie dagen gewerkt en met de vierdaagse neem ik denk ik ook nog een week vrij. Beetje meer verspreid dit jaar ipv één lange vakantie.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al vakantie of moet je nog even doorwerken?
Leuke plaatsquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes vandaag op ed Furka-pas
[ afbeelding ]
Kan ook, altijd fijn dat je dat zelf kan invullenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
Heb nog niet echt iets vast staan dit jaar. Afgelopen twee weken bijv maar drie dagen gewerkt en met de vierdaagse neem ik denk ik ook nog een week vrij. Beetje meer verspreid dit jaar ipv één lange vakantie.
Ja kan wel angstaanjagend zijn als de filmmakers daar hun best op doenquote:
Jupquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, altijd fijn dat je dat zelf kan invullen
De vierdaagse in Nijmegen?
Ben er nog nooit geweest eigenlijkquote:
Morguh heerquote:
Minst slechte idd. Soort NEC-NAC nul-nulquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh heer![]()
Wat een fijne uitslag of niet
Maar geen uitzaaiingen dat is wel heel fijn, dan kan je dat rotding wel makkelijker verslaanquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minst slechte idd. Soort NEC-NAC nul-nul
Tuurlijk. Was een hele opluchting.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar geen uitzaaiingen dat is wel heel fijn, dan kan je dat rotding wel makkelijker verslaan
Het blijft kudt natuurlijk maar de vooruitzichten zijn beter.
Snap ik, had ik toen ook.quote:
Ik zou geen advies durven geven weet niet wat voor risico's die operatie hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Eruit er mee zou ik zeggen... Maar het is aan jou . Sterkte anyways
Zou er een meet zijn waar wij niet voor zijn uitgenodigd?quote:
Ja. Waar blijven jullie nou?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zou er een meet zijn waar wij niet voor zijn uitgenodigd?
Ik weet niet eens welke kant op te fietsenquote:
Naar het Noordwestenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke kant op te fietsen
Het zal ook eens nietquote:
Altijd het juiste antwoord op de vraag: Waar moeten we alle lastposten naar toe sturen?quote:
Lastenposten die hoeven hier niet heen te komenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd het juiste antwoord op de vraag: Waar moeten we alle lastposten naar toe sturen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Jullie kunnen ze nog altijd door sturen naar de noordpoolquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lastenposten die hoeven hier niet heen te komen
Zal jou er heen sturenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jullie kunnen ze nog altijd door sturen naar de noordpool![]()
Kunnen we meteen door gaan met het leeg pompen van de gasvelden als er niemand meer woont
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
Kijk hoe schattig @:superbadeendje vroeger was![]()
![]()
Wat een lieffie,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 11-07-2023 18:07:48 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
Kijk hoe schattig @:superbadeendje vroeger was![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel tijd dat je naar huis mag hoor .........quote:
Lang leve ons zorgstelsel...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel tijd dat je naar huis mag hoor .........
Op kosten van de zorg verzekering op vakantie in het ziekenhuisquote:
Graties kost en inwoningquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op kosten van de zorg verzekering op vakantie in het ziekenhuis
Ik kan jou er ook in schoppenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op kosten van de zorg verzekering op vakantie in het ziekenhuis
Wel jammer dat je de huur/hypotheek thuis gewoon moet doorbetalenquote:
Lastig he? al die scquote:
Je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de huur/hypotheek thuis gewoon moet doorbetalen
Nee het is te grappig voor woorden.quote:
Daarom gewoon alles pakken wat je pakken kunt en opmaken wat je op kunt makenquote:
Ja echt welquote:
Graaicultuurquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom gewoon alles pakken wat je pakken kunt en opmaken wat je op kunt maken![]()
Ik ben voorquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom gewoon alles pakken wat je pakken kunt en opmaken wat je op kunt maken![]()
Mijn dochter gaat morgen de Mont Ventoux beklimmen.quote:
Wow!!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat morgen de Mont Ventoux beklimmen.
Gaaf !!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat morgen de Mont Ventoux beklimmen.
Vorkje prikkenquote:
Bodempje leggenquote:
In september heeft ze de Stelvio pas gedaan, 2 keer op een dag, die is ca. 2700 m. hoog en heeft ze dus twee keer 1500 hoogtemeters geklommen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Gaaf !!
Eerste keer of heeft ze het eerder gedaan?
Snuiten in de trog.quote:
stoer hoor, mag je trots op zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In september heeft ze de Stelvio pas gedaan, 2 keer op een dag, die is ca. 2700 m. hoog en heeft ze dus twee keer 1500 hoogtemeters geklommen.
Dappere
En een koffietje doenquote:
Ik trek dat beter al heb ik er nog nooit van gehoordquote:
💪 gelukt maar het was wel echt hoog. Op de afdaling kom je dan nog langs hotel belvedere. Beroemd van een van de James bond films. Nog met geen ruime maar niet meer open helaasquote:
Geeft een beetje het Aardappeletersgevoel weerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trek dat beter al heb ik er nog nooit van gehoord
Dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd.quote:
Dat is een pittige, maar wel een mooie ritquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
💪 gelukt maar het was wel echt hoog. Op de afdaling kom je dan nog langs hotel belvedere. Beroemd van een van de James bond films. Nog met geen ruime maar niet meer open helaas
Oh ik hou wel van piepers en groeten en stukkie vleesquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geeft een beetje het Aardappeletersgevoel weer
Goede dj's en je hebt een top dag.quote:
Jammiequote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik hou wel van piepers en groeten en stukkie vlees
Goldfingerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
💪 gelukt maar het was wel echt hoog. Op de afdaling kom je dan nog langs hotel belvedere. Beroemd van een van de James bond films. Nog met geen ruime maar niet meer open helaas
Heb een foto gemaakt maar dat lukt me niet om te plaatsen mobielquote:
Oh als je moet zeuren is het meestal niet zo goed.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:42 schreef pullup het volgende:
Ik heb met wat zeuren vandaag wel kaasfondue gescoord
Staat foto in dit topic van Belvedèrequote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Winterkost beweren zequote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh als je moet zeuren is het meestal niet zo goed.
https://postimages.org/nl/quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb een foto gemaakt maar dat lukt me niet om te plaatsen mobiel
Het is KAAS !!!!!!!!!quote:
Stomme zwitsersquote:
quote:
Er staat er al een zegt chuf 😝quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://postimages.org/nl/
Foto uploaden en dan directe link kopiëren
Vooral veel schnitzelsquote:
Okquote:
Nah dat trek ik wel, smikkelen is iets wat ik niet trekquote:
Ik doelde op het schilderij van Van Goghquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik hou wel van piepers en groeten en stukkie vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Bikkenquote:
Ik krijg acuut jeuk van dat woord.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dat trek ik wel, smikkelen is iets wat ik niet trek
Oh jij ook dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg acuut jeuk van dat woord.
Je bedoelt de volgende verkiezingen?quote:
Zelfs op plekken waarvan ik niet eens wist dat het kon.quote:
Dinerenquote:
Niks mis mee toch?quote:
Heeft iemand jou ooit mee uit savoureren gevraagd dan?quote:
Ik vind het wel een geil woord eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft iemand jou ooit mee uit savoureren gevraagd dan?
Nee maar ik zou het wel accepterenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moest het even googelenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geil woord eigenlijk.
Integendeel.quote:
Fair enoughquote:
Jup ik ook.quote:
quote:
Jullie waren de enige niet.quote:
Ik had ooit een vriend die had het altijd over een vreetschuur als we ergens gingen eten. Ook als ik wat geld ging pinnen "Heb je gewonnen" Het was na 30 keer wel klaarquote:
Dan hier naartoe.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn pa had het altijd over een kroeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriend die had het altijd over een vreetschuur als we ergens gingen eten. Ook als ik wat geld ging pinnen "Heb je gewonnen" Het was na 30 keer wel klaar
Doe je mij absoluut geen plezier mee.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hier naartoe.![]()
https://www.restaurantcallas.nl/
Dat had ik liever danquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn pa had het altijd over een kroeg.
Ik heb er ook niks mee. Sta je buiten met een lege knip en heb je nog steeds trek.quote:
Hoe heet die bekende kroeg in Zwolle ook alweer?quote:
Ja okquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe heet die bekende kroeg in Zwolle ook alweer?
- De Librije, Pa.
Je gaat toch niet uiteten om je vol te proppen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee. Sta je buiten met een lege knip en heb je nog steeds trek.
Maar ik ga wel uit eten om te eten. Als ik kunst wil zien ga ik naar een museum.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je gaat toch niet uiteten om je vol te proppen?
Dan kan je net zo goed naar een snackbar gaan.
Ik ga uit eten om lekker te eten. Niet om sneue liflafjes te eten met een prachtig bord. Dan heb ik liever een patatje metquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je gaat toch niet uiteten om je vol te proppen?
Dan kan je net zo goed naar een snackbar gaan.
Zolang het maar niet uit de airfryer komt vind ik het best.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga uit eten om lekker te eten. Niet om sneue liflafjes te eten met een prachtig bord. Dan heb ik liever een patatje met
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang het maar niet uit de airfryer komt vind ik het best.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik doelde op het schilderij van Van Gogh
(1885)
[ afbeelding ]Geen mannen aan tafel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HahIHIquote:
Het klinkt als smakkenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg acuut jeuk van dat woord.
Wij eten veel buiten de deur, maar voornamelijk om ons de rompslomp en de troep thuis zelf te besparen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik ga wel uit eten om te eten. Als ik kunst wil zien ga ik naar een museum.
Ik zal je eens met je bek op de stoep smakken.quote:
Klinkt als een hele foute filmquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal je eens met je bek op de stoep smakken.
De kaart ziet er goed uitquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hier naartoe.![]()
https://www.restaurantcallas.nl/
American History X PLUS 1quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal je eens met je bek op de stoep smakken.
Dat doe je dan ook niet dagelijks.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De kaart ziet er goed uit![]()
Reebok![]()
Ik word minder blij van het prijskaartje.
Dat kan. Iedereen zijn voorkeuren. Ik ga het liefst gewoon eten en dan een kroeg in.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij eten veel buiten de deur, maar voornamelijk om ons de rompslomp en de troep thuis zelf te besparen.
Maar dat is voor mij niet hetzelfde als uitgebreid uiteten gaan, met een goed glas wijn erbij en een nazit tot in de kleine uurtjes.
Ik vind dat gebubbel en en schuim zo goor.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De kaart ziet er goed uit![]()
Reebok![]()
Ik word minder blij van het prijskaartje.
Dat heeft op z'n tijd ook z'n charme.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan. Iedereen zijn voorkeuren. Ik ga het liefst gewoon eten en dan een kroeg in.
Ik werd vanmiddag uitgescholden voor kankerracist. Dat had geen charme.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat heeft op z'n tijd ook z'n charme.
En waarom? Dat is wel heftigquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag uitgescholden voor kankerracist. Dat had geen charme.
Dat moet je mij ook niet voorzetten.quote:
Nee ik krijg er wat trypofobie vanquote:
Nee ik ren wegquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Oke
Dus als ze jou dat voorschotelen schuif jij het door.
Dat is eten een maaltijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe mij dan toch maar dit
[ afbeelding ]
Kijk!!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest doorlopen om de tram te halen, er liepen 2 grietje voor mij te slenteren omdat ze liever met hun telefoon bezig waren. Ik zei ga aan de kant als je met je telefoon bezig bent of loop door. Het waren weliswaar buitenlanders maar ik zou het tegen eenieder hebben gezegd. Toen von een ander het nodig om mij voor kankerracist uit tem maken en mij de volgende keer op mijn bek te rammen.quote:
Ik ben er al hoor ik heb geen mention nodigquote:
Tjesus die mobiel is soms wel kut. Soms loop ik expres door als iemand op me af loopt ze schrikken soms ook nog.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest doorlopen om de tram te halen, er liepen 2 grietje voor mij te slenteren omdat ze liever met hun telefoon bezig waren. Ik zei ga aan de kant als je met je telefoon bezig bent of loop door. Het waren weliswaar buitenlanders maar ik zou het tegen eenieder hebben gezegd. Toen von een ander het nodig om mij voor kankerracist uit tem maken en mij de volgende keer op mijn bek te rammen.
Ik zat afgelopen weekend op de fiets en toen liep er zo'n daapse met zijn telefoon voor zijn snufferd zonder te kijken waar hij liep, ook maar even gemeld dat hij uit zijn doppen moest kijken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Tjesus die mobiel is soms wel kut. Soms loop ik expres door als iemand op me af loopt ze schrikken soms ook nog.
Nope nog nooit gehoord.quote:
Met een kinderwagen is ook wel een hit hier.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen weekend op de fiets en toen liep er zo'n daapse met zijn telefoon voor zijn snufferd zonder te kijken waar hij liep, ook maar even gemeld dat hij uit zijn doppen moest kijken.
Ik stond eens voor het stoplicht te wachten met iemand naast mij die druk met zijn mobiel bezig was. Dus ik wachten of hij wel oplet, na 10 min zei hij dat het wel lang duurt voor het groen wordt. Ik zei dat gebeurd hier soms. Het licht was el 5x op groen geweest.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Tjesus die mobiel is soms wel kut. Soms loop ik expres door als iemand op me af loopt ze schrikken soms ook nog.
Lekker savoureren met die daapse.quote:
Als je het gevonden hebt, kan je het mij dan ook even vertellen?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik stond eens voor het stoplicht te wachten met iemand naast mij die druk met zijn mobiel bezig was. Dus ik wachten of hij wel oplet, na 10 min zei hij dat het wel lang duurt voor het groen wordt. Ik zei dat gebeurd hier soms. Het licht was el 5x op groen geweest.![]()
Ik was alleen zo'n lul om niet over te steken om hem te narren.
Ook al gezien.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een kinderwagen is ook wel een hit hier.
Ik heb het al twee keer opgezocht. Het is lekker eten maar dan duurquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je het gevonden hebt, kan je het mij dan ook even vertellen?
Is lekker en savoureren trouwens niet dubbelop?quote:
Pleonasmequote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Is lekker en savoureren trouwens niet dubbelop?
Volgens mij was de eerste verkeersles op school let op en laat je niet afleiden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ook al gezien.
Moeders achter de kinderwagen met mobiel, peuter slentert erachteraan (vindt alles interessant) en moeders steekt een zijweggetje over en kind staat nog op zijn gemak een bloemetje te bekijken ... moeders loopt gewoon door.
Nooit gehad op school ook niet een kinderwagen eerst de weg op duwen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij was de eerste verkeersles op school let op en laat je niet afleiden.
Ik wel, werd ook nog eens onderwezen door een politieagent.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit gehad op school ook niet een kinderwagen eerst de weg op duwen.
Ik denk dat toen mobiele telefoons ook nog niet echt ingeburgerd waren zoals ze dat nu zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit gehad op school ook niet een kinderwagen eerst de weg op duwen.
Die hadden alleen directeuren en managers.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat toen mobiele telefoons ook nog niet echt ingeburgerd waren zoals ze dat nu zijn
Schuif maar door dan.quote:
Toen ik naar de middelbare school ging in de begin jaren van de jaren 2000 werden mobieltjes pas echt main stream en dan heb ik het over Nokia 3310's en zulksquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hadden alleen directeuren en managers.
Je kon hem niet binnen 5 minuten kapot krijgen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nu een mobiele telefoon van mijn werk, ik had er na 5 min. al ruzie mee.
Dat ziet er erg vegan uit.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moderne idioteriequote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een kinderwagen is ook wel een hit hier.
Zat ie in de verkeerde jas?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nu een mobiele telefoon van mijn werk, ik had er na 5 min. al ruzie mee.
Als je de champignons weg laat mag je hier ook wel eens komen kokenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nog even naar het recept gekeken, maar het is toch echt half om half gehakt.quote:
Kleuters houden ook niet van champignonsquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je de champignons weg laat mag je hier ook wel eens komen koken![]()
Mijn kleinkinderen zijn er altijd gek op geweest, en nog kon ze bij gourmetten nooit genoeg hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kleuters houden ook niet van champignons
Die kon je tenminste nog uit je handen laten vallen zonder dat ze kapot gingen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen ik naar de middelbare school ging in de begin jaren van de jaren 2000 werden mobieltjes pas echt main stream en dan heb ik het over Nokia 3310's en zulks
Ik bedoelde ook dat alle grote mensen wel champignons horen te lustenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleinkinderen zijn er altijd gek op geweest, en nog kon ze bij gourmetten nooit genoeg hebben
Uhm, ik ken iemand die 5x zijn eten onderzoekt als hij denkt dat er champignons in zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat alle grote mensen wel champignons horen te lusten
Champignons
Die ken ik ook, baby'squote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uhm, ik ken iemand die 5x zijn eten onderzoekt als hij denkt dat er champignons in zitten.
ik ken iemand die zijn bord opzijschuift als hij denkt dat er champignons inzitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uhm, ik ken iemand die 5x zijn eten onderzoekt als hij denkt dat er champignons in zitten.
Geef mij maar een lekker balletje uit de jus.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog even naar het recept gekeken, maar het is toch echt half om half gehakt.
Ik hou alleen niet van de structuur, wel van de smaakquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kleuters houden ook niet van champignons
En als de batterij na 10 miljoen miljard jaar dan toch eindelijk helemaal naar de kloten was, kon je het nog als wapen gebruikenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kon je tenminste nog uit je handen laten vallen zonder dat ze kapot gingen.
Ik heb wel wat manieren om het al weekend te laten zijn, maar ik weet niet of je blij gaat zijn met de bijkomende juridische gevolgen daarvanquote:
Wie gaat er boos worden?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel wat manieren om het al weekend te laten zijn, maar ik weet niet of je blij gaat zijn met de bijkomende juridische gevolgen daarvan
Mag ik?quote:
Ik denk dat het lijstje korter is als de vraag is: wie gaat er niet vies woest worden?quote:
Hoezo mag jij? Waarom zou jij niet mogen?quote:
Oke, wie gaan er niet boos worden?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het lijst korter is als de vraag is: wie gaat er niet boos worden?
* DerRabbit gaat al dekking zoekenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo mag jij? Waarom zou jij niet mogen?
Jij en de mensen in het ISS waarschijnlijkquote:
Mooi, de rest boeit toch niet zoquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij en de mensen in het ISS waarschijnlijk
Ik ga maar even op mijn handen zitten.quote:
Ah toe, doe eens nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga maar even op mijn handen zitten.
Beetje zoals Free Willy?quote:
Waarom dat plaatje van die pervert erbij?quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat plaatje van die pervert erbij?
Ik heb echt geen idee wat er speelt,quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Jullie weten heel goed dat ik normaal niet streng modereer, maar jullie hebben echt geen flauw idee wat er allemaal speelt, dus houdt je mening over de ban van FF maar voor je.
ditquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat er speelt,
wil je het met ons delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |