En is al dat plastic om dat propaganda materiaal te maken wel mileuvriendelijk?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:58 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb vandaag het campagnepakket gekregenMet een mooie poster en flyer en sticker
De poster gaat morgen voor het raam
Welk plastic? Het is allemaal papier.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En is al dat plastic om dat propaganda materiaal te maken wel mileuvriendelijk?
Succes met dit weerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:39 schreef Farenji het volgende:
[..]
Welk plastic? Het is allemaal papier.
Ja als je dakloos bent heb je wel een probleem maar anders kun je die poster gewoon binnen op je raam plakken.quote:
Als het niet gebruiken van bepaalde materialen door een zeer kleine groep actievoerders ervoor zou zorgen dat het plastic- of klimaatprobleem wereldwijd zou worden opgelost dan was dat toch zeker al het geval geweest. Helaas is daar meer voor nodig: het veranderen van het systeem. En daar mag best op allerlei manieren actie voor gevoerd worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En is al dat plastic om dat propaganda materiaal te maken wel mileuvriendelijk?
Ga je nou het niet houden aan je eigen princpes goed praten?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als het niet gebruiken van bepaalde materialen door een zeer kleine groep actievoerders ervoor zou zorgen dat het plastic- of klimaatprobleem wereldwijd zou worden opgelost dan was dat toch zeker al het geval geweest. Helaas is daar meer voor nodig: het veranderen van het systeem. En daar mag best op allerlei manieren actie voor gevoerd worden.
Wat weet jij van mijn principes? Hoezo projecteer jij jouw denkbeelden op mijn principes? Mijn principe is dat er beleid en een systeemverandering moet komen, niet dat ik (of andere individuen) zelf tot in de details mijn/hun leven moeten perfectioneren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ga je nou het niet houden aan je eigen princpes goed praten?
@OxygeneFRL dit soort teksten doen we nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn principes? Hoezo projecteer jij jouw denkbeelden op mijn principes? Mijn principe is dat er beleid en een systeemverandering moet komen, niet dat ik (of andere individuen) zelf tot in de details mijn/hun leven moeten perfectioneren.
Wat sneu ditquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ga je nou het niet houden aan je eigen princpes goed praten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |