Mijn postbode is nog niet geweest, maar hij gaat dan direct op het raamquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb mijn pakket ontvangen![]()
De posters zijn mooi
Wat ze zegt, klopt toch? De rechter heeft dat zo geoordeeld.quote:
Mensen voelen zich door die leus bedreigd/gekwetst. Dus gewoon niet doen. Geen jurisprudentie voor nodig.quote:Op maandag 13 november 2023 11:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat ze zegt, klopt toch? De rechter heeft dat zo geoordeeld.
Dat is iets anders, en wat mij betreft ook zeker wel zo. Maar daar gaat het niet om. Degene die dat post, wil vooral heel graag een vuurtje opstoken ofzo, maar wat ze zegt, klopt gewoon. Dus er is weinig vuurtje op te stokenquote:Op dinsdag 14 november 2023 09:20 schreef Enrica het volgende:
[..]
Mensen voelen zich door die leus bedreigd/gekwetst. Dus gewoon niet doen. Geen jurisprudentie voor nodig.
Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 november 2023 10:12 schreef PoesInDoos het volgende:
Speciaal voor @:Starhopper Ines aangevinkt (grapje, rood gekleurd)
Daar had ik op de basisschool al moeite meequote:Op woensdag 22 november 2023 17:53 schreef Farenji het volgende:
[..]
Voortaan wel binnen de lijntjes kleuren he.
Dat gedoetje, en dan vooral de timing daarvan, EN het strategisch stemmen heeft zetels gekost.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:54 schreef Enrica het volgende:
Halvering, misschien niet helemaal onverwacht maar toch pijnlijk. Zowel het huidige als het vorige bestuur heeft grote fouten gemaakt.
Ik heb het idee dat alleen SGP-stemmers nooit afwijken, zweven of strategisch stemmen.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb op Christine Teunissen (nummer 3) gestemd, net als vorige keer (toen nummer 2). Ik had al rekening gehouden met verlies maar 3 zetels is wel matig. Toch wel blij met mijn stem, ik hoop dat de strategische stemmers die voor GL/PvdA hebben gekozen er geen spijt van krijgen (of wel, en volgende keer gewoon weer PvdD stemmen).
Volgens Ipsos is maar liefst 25% van de stemmers dit keer thuisgebleven. Ik vrees toch dat veel mensen zijn afgehaakt door de nieuwe richting waarvoor gekozen is. Wat mij betreft staan dierenrechten de volgende keer gewoon weer op nummer 1 in het verkiezingsprogramma.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat gedoetje, en dan vooral de timing daarvan, EN het strategisch stemmen heeft zetels gekost.
Ondanks de uitslag vind ik het een hele geruststelling dat Ines nu in TK komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |