En nog zelfs op mobiel!quote:
Jou missen we toch altijdquote:Op maandag 10 juli 2023 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja sorry, was even weg en moest koken. Fijn dat ik gemist werd![]()
Vond hem wel leukquote:
Missie geslaagdquote:
quote:
Insgelijksquote:
Gewoon. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:49 schreef Modus het volgende:
Tja waarom met vrijwel dezelfde mensen in 2 SC's zitten.
Wij zijn Legioen, want wij zijn talrijk.quote:
Puzzie niet boos zijn.quote:
quote:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:30 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen
Puzzie weg?
EDIT: nee, Puzzie gebanned?!![]()
Noooo....quote:
Puzzeke komt wel weer terug. Wij missen haar en zij (hopelijk) ons ook.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Puzzeke komt wel weer terug. Wij missen haar en zij (hopelijk) ons ook.
Faxquote:
FT-44 Thomas is als het goed is komende week onderwegquote:
Had je die nog niet?quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
FT-44 Thomas is als het goed is komende week onderweg
Nee, vond hem te duur toen hij net uitkwamquote:
Die valt tegen. Volgens mij heeft RTB net een rerelease op hun site staanquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, vond hem te duur toen hij net uitkwam
Wel Lupus gemist, baal ik wel van.
ShowZ ook, maar daar was ik dus te laat voorquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die valt tegen. Volgens mij heeft RTB net een rerelease op hun site staan
Goed idee, ik zal eens een leuk gifje opzoekenquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard
* El_Thijs welkom terug kaart zoeken gaat
Is je nieuwe auto al binnen? Inmiddels al weer juli! Dacht dat ik ergens las dat het gedoe met lange levertijden weer voorbij is.quote:
Vandaag ophalen als het goed is. Anders morgenquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is je nieuwe auto al binnen? Inmiddels al weer juli! Dacht dat ik ergens las dat het gedoe met lange levertijden weer voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Faxie op 12-07-2023 15:05:47 ]
Puzzie toch wel?! JesiusPuzzie!quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vandaag ophalen als het goed is. Anders morgen
Was een tijdje op de haven blijven staan ivm transportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus vandaag of morgen cruisen over de boulevard!
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Hopelijk jaquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dus vandaag of morgen cruisen over de boulevard!
Haha ik ga nog wel eens naar Knokke-Heist als ik in Zeeuws-Vlaanderen ben. Heb altijd het idee dat mensen daar echt met hun auto rijden om gezien te worden. Gewoon ook doen met je Mazdaquote:
Hopelijk morgen dan, kan nu toch niet lang meer duren!quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:18 schreef Faxie het volgende:
Ze hebben nog niet gebeld in ieder geval, dus vandaag is het niet geworden
Huftersquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:18 schreef Faxie het volgende:
Ze hebben nog niet gebeld in ieder geval, dus vandaag is het niet geworden
quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vandaag ophalen als het goed is. Anders morgen
Was een tijdje op de haven blijven staan ivm transportLeuk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Zo, ik lig ook eindelijk in bed, ging niet zo goed met vaders vanavond, zware avond wel, hopelijk morgen beter, ben redelijk op nu.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd voor bed en morgen examen voor een certificaat halen. Welterusten allemaal
Goedemorgenquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo, ik lig ook eindelijk in bed, ging niet zo goed met vaders vanavond, zware avond wel, hopelijk morgen beter, ben redelijk op nu.
Succes morgen voor je certificaat Thijs! Brommercertificaat?
Welterusten!
Ik weet het nog niet, moet er zo naartoe, maar ben nog moed aan het verzamelen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen!![]()
Hoe is het nu met je vader, Amy?
Ging je examen goed, Thijs?
Hopelijk goed nieuws.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, moet er zo naartoe, maar ben nog moed aan het verzamelen.
Gefeliciteerd! Goed gedaan!quote:
quote:
Weer terug, niet heel goed, hij heeft een delier. Maar verder waren zn waarden goed en goede verzorging, dus we hopen dat het met een paar dagen weer wat beter gaat.quote:
Ah neequote:Op donderdag 13 juli 2023 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weer terug, niet heel goed, hij heeft een delier. Maar verder waren zn waarden goed en goede verzorging, dus we hopen dat het met een paar dagen weer wat beter gaat.
Oh wat naarquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weer terug, niet heel goed, hij heeft een delier. Maar verder waren zn waarden goed en goede verzorging, dus we hopen dat het met een paar dagen weer wat beter gaat.
Da's een acute staat van verwardheid, zie je vaak bij oudere mensen bij bijvoorbeeld een blaasontsteking, een infectie of na een grote/ingrijpende operatiequote:
Thanksquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Da's een acute staat van verwardheid, zie je vaak bij oudere mensen bij bijvoorbeeld een blaasontsteking, een infectie of na een grote/ingrijpende operatie
Het schijnt dat hij er zelf straks niets meer van weet. Het is vervelender voor ons.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah neeDat is niet fijn voor hem. Hoe komt hij daar weer vanaf dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶
quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij er zelf straks niets meer van weet. Het is vervelender voor ons.
Hij krijgt wel medicatie, maar denk vooral rust en tijd, de dokter zei 2 dagen, de verpleegkundige zei een week en dan gaat het hopelijk weer beter. We zullen het wel zien, voor nu zijn de lichamelijke meetwaarden goed, dus dat is wel positief.
Net wel even de kooi van Hammy verschoond, blij dat ik hem heb meegenomen. Vooral dat hij als dank nog even in mn hand beet(snap ik wel, ik heb natuurlijk een heel lekkere hand
)
Jouw handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We duimen met je mee
En Hammy is altijd goed
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij er zelf straks niets meer van weet. Het is vervelender voor ons.
Hij krijgt wel medicatie, maar denk vooral rust en tijd, de dokter zei 2 dagen, de verpleegkundige zei een week en dan gaat het hopelijk weer beter. We zullen het wel zien, voor nu zijn de lichamelijke meetwaarden goed, dus dat is wel positief.
Net wel even de kooi van Hammy verschoond, blij dat ik hem heb meegenomen. Vooral dat hij als dank nog even in mn hand beet(snap ik wel, ik heb natuurlijk een heel lekkere hand
)
Hou ons maar op de hoogte, als je wil tenminste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat het lichamelijk goed gaat.
Die Hammy is echt een dotje eh?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Zal ik doen!quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hou ons maar op de hoogte, als je wil tenminste.Blij dat het lichamelijk goed gaat.
Die Hammy is echt een dotje eh?
Alle mannen zijn dol op hamsters.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Haha ja, ik wou dat ik zo lief was als Hammy
We zijn een package deal, hij is echt mn allesie. Denk dat ik dat maar in mn tinder profiel ga zetten, dan stromen de likes vast binnen(geloof dat @:El_Thijs het ook altijd wel kon waarderen als vrouwen hun hond hun allesie noemden
)
I have my reservations...quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Haha ja, ik wou dat ik zo lief was als Hammy
We zijn een package deal, hij is echt mn allesie. Denk dat ik dat maar in mn tinder profiel ga zetten, dan stromen de likes vast binnen(geloof dat @:El_Thijs het ook altijd wel kon waarderen als vrouwen hun hond hun allesie noemden
)
Ik dacht bevers.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alle mannen zijn dol op hamsters.
Whehehe, lijken op elkaar.quote:
quote:
Ja ja, zeg je nuquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Heb serieus nog nooit op die site gezeten, maar wel eens van gehoord
Hmm, moet ik even bedenken.quote:
Staan veel kaalgeschoren bevers op, geen hamsters.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Heb serieus nog nooit op die site gezeten, maar wel eens van gehoord
Precies da- oh wacht.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Staan veel kaalgeschoren bevers op, geen hamsters.
Goedemorgen!quote:
Nu alvast aan het weekend beginnen dan maar?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:48 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, op het werk is het ook weer prima. We zouden gisteren een nieuwe dataset ontvangen, want die hebben we nodig voor onze gebruikerstest. En die hebben we vandaag nog niet ontvangen. Dus de test gaat volgende week niet door
Nog meer uitstel
Ja, want het is nu echt definitief dat we geen GAT gaan uitvoeren volgende week. Ik pas mijn stappenplan nog even aan maar daarna is er weinig meer te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu alvast aan het weekend beginnen dan maar?
Dan maar met de benen omhoog. Wat een job ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, want het is nu echt definitief dat we geen GAT gaan uitvoeren volgende week. Ik pas mijn stappenplan nog even aan maar daarna is er weinig meer te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |