Wat is daar mis mee? Is gewoon een burger, met een mening en een gefaalde carrière. Waarom zou zij niet daar mogen zitten?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel grappig ja.
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel grappig ja.
Het is een grap, omdat Rutte ooit Verdonk heeft verslagen en uit de partij heeft gewerkt. Dan is het grappig dat ze nu (toevallig) op de tribune zit bij het einde van Rutte.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is gewoon een burger, met een mening en een gefaalde carrière. Waarom zou zij niet daar mogen zitten?
Zit bij Richard de Mos in de fractie.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is gewoon een burger, met een mening en een gefaalde carrière. Waarom zou zij niet daar mogen zitten?
Blijkbaar mis ik de grap in die tweet, maar ok...quote:Op maandag 10 juli 2023 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is een grap, omdat Rutte ooit Verdonk heeft verslagen en uit de partij heeft gewerkt. Dan is het grappig dat ze nu (toevallig) op de tribune zit bij het einde van Rutte.
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zit bij Richard de Mos in de fractie.
Griffith op pole position of Schippers?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:30 schreef alpeko het volgende:
Volgende week al een nieuwe VVD lijsttrekker!
Komt omdat je alles serieus wilt nemen, het is gewoon een mooie symboliek dat de tegenstander van het begin van Rutte's carrière er nu ook bij is bij het einde.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar mis ik de grap in die tweet, maar ok...
Schippers lijkt me afgestreept na haar dramatische performance bij de PS-verkiezingen en de naam Griffith heb ik al 10 jaar niet meer gehoord.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Griffith op pole position of Schippers?
Maar Griffith is vrouw en zwart en een restant van slavernij. Dat is helemaal in volgens Rutte IV.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schippers lijkt me afgestreept na haar dramatische performance bij de PS-verkiezingen en de naam Griffith heb ik al 10 jaar niet meer gehoord.
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
We gaan hem wel missen.
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef Starhopper het volgende:
Zou Timmermans niet een goede premier kunnen zijn?
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind niet dat deze vrouw het journaal kan doen met dit accent.
Neequote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef Starhopper het volgende:
Als je wil dat alles groen moet en daarvoor alles moet wijken: ja.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef Starhopper het volgende:
LOLquote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef Starhopper het volgende:
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kv-tk-2022Z13495.htmlquote:Op maandag 10 juli 2023 12:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cool, dank. Heb je een linkje voor me? Ben benieuwd precies welke onderwerpen
Ik zie hem liever op BZ.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef Starhopper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |