Ook niet de meest dankbare functie.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:05 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Die is te schijterig om een partij op te zetten.
Krijgt het premierschap zowat op een presenteerblaadje aangeboden als hij er een op zou zetten maar hij pakt het gewoon niet.
Balkenende niet, maar Rutte wordt hier door sommigen enorm onderschat.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Rutte en balkenende hadden geen uitstraling van een aardbei
Dat hebben we gezien ja de afgelopen 13 jaarquote:Op maandag 10 juli 2023 18:43 schreef Malavita het volgende:
[..]
Balkenende niet, maar Rutte wordt hier door sommigen enorm onderschat.
Ik heb werkelijk waar weinig te klagenquote:Op maandag 10 juli 2023 18:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien ja de afgelopen 13 jaar
Jij bent er ook zo één die constant schreeuwt dat hij het hele land naar de tering heeft geholpen zeker?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien ja de afgelopen 13 jaar
Iets positiefs brengen uit de afgelopen 13 jaar word moeilijkquote:Op maandag 10 juli 2023 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo één die constant schreeuwt dat hij het hele land naar de tering heeft geholpen zeker?
Als je een selectief geheugen hebt klopt dat inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Iets positiefs brengen uit de afgelopen 13 jaar word moeilijk
Bizar inderdaad. Al geef ik eerlijk toe dat ik tot vandaag overwoog op Mark Rutte te stemmen omdat Van der Plas weigerde om met hem samen te werken.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
@:LittleRabbit en ik zijn erg teleurgesteld dat Splinter niet in het lijstje van de Poll staat @:Coco
Walgelijk was dat ja. Verder is Van der Plas totaal ongeschikt als premier, dit land smacht gewoon naarquote:Op maandag 10 juli 2023 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar inderdaad. Al geef ik eerlijk toe dat ik tot vandaag overwoog op Mark Rutte te stemmen omdat Van der Plas weigerde om met hem samen te werken.
En dat weet Omtzigt ook, maar in die EenVandaag peiling waren SP en zelfs GroenLinks stemmers uitermate positief over Omtzigt. Dus wellicht is het linkse blok wat voor Omtzigt?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan wordt het Omtzigt en 30 koekenbakkers op de zetels.
quote:Op maandag 10 juli 2023 18:56 schreef tesssssssss het volgende:
Ik stem op de BBB.
Ik woon bij de bossen en de boeren en dat wil ik ook zo houden. Het is hier namelijk prachtig.
Ook over Dijkhoff.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
En dat weet Omtzigt ook, maar in die EenVandaag peiling waren SP en zelfs GroenLinks stemmers uitermate positief over Omtzigt. Dus wellicht is het linkse blok wat voor Omtzigt?
Tsja dat is nu niet anders hoorquote:Op maandag 10 juli 2023 18:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan wordt het Omtzigt en 30 koekenbakkers op de zetels.
Dijkhoff heeft al zo vaak aangegeven het niet te gaan doen dus ze moeten wel met een heel goed verhaal komen om hem over te halen.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ook over Dijkhoff.
https://eenvandaag.avrotr(...)-en-ervaring-hebben/
Komt die uit dezelfde leugenfabriek als "geen geld naar de Grieken?" of toch die van "U krijgt 1000 euro!"quote:Op maandag 10 juli 2023 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
D66 wil bbqs verbieden. Wat nou liberaal.
Hij staat er wel bij:quote:Op maandag 10 juli 2023 19:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Dijkhoff heeft al zo vaak aangegeven het niet te gaan doen dus ze moeten wel met een heel goed verhaal komen om hem over te halen.
Hier kan ik mij goed in vinden.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik neig naar Volt! maar wil best tactisch stemmen op een andere acceptabele partij (VVD, PvdA, PvdD, GroenLinks, Omtzigt en D66) als daarmee die vreselijke trien van BBB geen premier gaat worden.
De partijen die ik sowieso uitsluit: CDA, CU, SGP, BBB, FvD, PVV, Van Haga, Ja21, Denk, Bij1
Ze wil geen premier worden.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik neig naar Volt! maar wil best tactisch stemmen op een andere acceptabele partij (VVD, PvdA, PvdD, GroenLinks, Omtzigt en D66) als daarmee die vreselijke trien van BBB geen premier gaat worden.
De partijen die ik sowieso uitsluit: CDA, CU, SGP, BBB, FvD, PVV, Van Haga, Ja21, Denk, Bij1
Legerquote:Op maandag 10 juli 2023 13:02 schreef Trekvogel het volgende:
[..]
En waar zou dat belastinggeld beter aan besteed kunnen worden volgens jou?
Moet even zien hoe zij ten opzichte van Schengen staan maar in principe een prima keusquote:
Die snap ik niet goed? Willen ze Schengen afschaffen? Als ik google op PvdD icm Schengen, dan krijg ik niet echt resultaten.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet even zien hoe zij ten opzichte van Schengen staan maar in principe een prima keus
Meer hoe ze zich opstellen ten opzichte van het toelaten van Bulgarije en Roemenië, iets wat hopelijk in de komende maanden geregeld gaat worden..quote:Op maandag 10 juli 2023 20:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die snap ik niet goed? Willen ze Schengen afschaffen? Als ik google op PvdD icm Schengen, dan krijg ik niet echt resultaten.
Je wordt door het volk uitgekozen om hen te vertegenwoordigen (zeker in het geval van Omtzigt) dan lijkt mij dat je dat toch wel doet? alsof de voordelen daarvan nou o zo vervelend zijnquote:Op maandag 10 juli 2023 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook niet de meest dankbare functie.
Je word gelijk “eigenaar” van een aantal zowat onoplosbare problemen en in de ogen van het Telegraaf publiek paria #1 van het land vanaf dag 1 dat je werkt.
Ooh zo! Ik snap hemquote:Op maandag 10 juli 2023 20:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Meer hoe ze zich opstellen ten opzichte van het toelaten van Bulgarije en Roemenië, iets wat hopelijk in de komende maanden geregeld gaat worden..
Wat dat betreft jammer van Rutte. Die was meer dan eens het grote probleem maar zou over een paar maanden als hij zich aan zijn woord had gehouden een ja gegeven hebben.
Afwachten maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |