abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209986973
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 20:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Allemachtig ja en hij begint er steeds viezer uit te zien met die halfwassen onverzorgde gezichtsbeharing.
Alle levensvreugde stroomt wel uit je bij zo’n vent
pi_209987022
Martijn is ook vreselijk. Doe dan niet mee als je het niet eens op kunt brengen voor de middag tijd te maken voor je dames die je in je aftandse b&b wegstopt.
pi_209987532
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2023 20:30 schreef Kreator het volgende: Overigens is Leendert echt niet helemaal fris in de bovenkamer. Zal elke vrouw accepteren die wil blijven.
:Y “Doe maar een vrouwtje”
pi_209987566
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 21:08 schreef alpeko het volgende:
Martijn is ook vreselijk. Doe dan niet mee als je het niet eens op kunt brengen voor de middag tijd te maken voor je dames die je in je aftandse b&b wegstopt.
Het ziet er inderdaad niet uit alsof hij er veel zin in heeft. Apart wel.
pi_209987621
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 21:48 schreef lily het volgende:

[..]
Het ziet er inderdaad niet uit alsof hij er veel zin in heeft. Apart wel.
Ik vind het al sowieso raar dat hij geen enkele vrouw uitnodigt om bij hem thuis te komen. Hij heeft die krokettenkroeg op een kwartier afstand met scooter van zijn eigen huis.

Brrrrr, ondanks zijn soms vriendelijk voorkomen blijf ik het ( een vooroordeel) gewoon een vieze vetzak vinden die graag jonge ladyboys neukt.
pi_209987687
Ik las dat Debbie zich al heeft aangemeld in seizoen 1.
Maar ze vond uit de brieven die ze toen kreeg geen match en heeft de opnames afgeblazen.

Geen idee hoe dit zit. Is er dan een voorstelfilmpje van haar geweest? Ik kan er niks over vinden.

En zijn de huidige mannen dan wel matches? Dacht het niet.
pi_209988557
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 22:00 schreef lily het volgende:
Ik las dat Debbie zich al heeft aangemeld in seizoen 1.
Maar ze vond uit de brieven die ze toen kreeg geen match en heeft de opnames afgeblazen.

Geen idee hoe dit zit. Is er dan een voorstelfilmpje van haar geweest? Ik kan er niks over vinden.

En zijn de huidige mannen dan wel matches? Dacht het niet.
Oeh, dit is wel een scoop, bron? Ik blijf haar leuk vinden, alleen voor de camera dan. Het vinden dat je je tijd verspild aan een onaantrekkelijke leraar Duits met leukemie vond ik best een gruwelijke harde uitspraak van die Olilly muts.
pi_209988752
En die act van Debbie met haar zonnebril en hoofddoek om. Want ze wilde dood nog niet gezien worden in die proletencabrio. De rest van de uitzending zat ze zelf achter het stuur. _O-
pi_209988871
Ik word even gek, ik kijk nu afleveringen met o.a. Caroline in Oostenrijk, een jongen uit Groningen in Noord-Italië en een stugge boer in Frankrijk. Dat is dus niet het laatste seizoen of wel? Wilde even met de posts meelezen maar krijg het niet gevonden.
pi_209988938
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 23:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oeh, dit is wel een scoop, bron? Ik blijf haar leuk vinden, alleen voor de camera dan. Het vinden dat je je tijd verspild aan een onaantrekkelijke leraar Duits met leukemie vond ik best een gruwelijke harde uitspraak van die Olilly muts.
Libelle :P

https://www.libelle.nl/pe(...)-personeel~bca071d0/
pi_209988951
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 23:52 schreef ISVV het volgende:
Ik word even gek, ik kijk nu afleveringen met o.a. Caroline in Oostenrijk, een jongen uit Groningen in Noord-Italië en een stugge boer in Frankrijk. Dat is dus niet het laatste seizoen of wel? Wilde even met de posts meelezen maar krijg het niet gevonden.
Dat is seizoen 1.
We kijken nu naar 3.
pi_209989091
Die Petri verpest het aardig voor zichzelf, alle mannen rennen gillend weg en zo ook die knakker die nu bij haar gekomen is. Weer zo'n irritant kruisverhoor tussen vriendin van Petri en haar en die nieuwe. Die dochter kon ik er nog wel bij hebben en vond ik nog wel relevant maar nou een vriendin erbij. Nee dit is het niet, er zit ook niet echt vrouwenvlees aan Petri. Vind haar meer pot-ish. Misschien moet ze dus nog uit de kast komen of zo...
Wat een rare snuiter die Erwin bij Debbie, lijkt een beetje op een kruising Johnny Jordaan/Frits Barend. Debbie moet niets van hem hebben, probeert nog een beetje aardig te blijven maar die gast gaat niet lang blijven.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209989092
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 00:02 schreef lily het volgende:

[..]
Dat is seizoen 1.
We kijken nu naar 3.
Aha. Krijg alleen de posts daarvoor zo snel niet gevonden, zal morgen eens op mijn laptop kijken.
pi_209989100
quote:
Zo zeg, dat had ik niet gelezen. Dan is het des te sneuer dat er alleen maar beetje (naja) onaantrekkelijke mannen zich hebben aangemeld bij die oproep. Paul is enorm grappig en een droogkloot, maar jemig, daar ga je niet van glijen. _O-
  zaterdag 22 juli 2023 @ 08:54:31 #215
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_209990092
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 00:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zo zeg, dat had ik niet gelezen. Dan is het des te sneuer dat er alleen maar beetje (naja) onaantrekkelijke mannen zich hebben aangemeld bij die oproep. Paul is enorm grappig en een droogkloot, maar jemig, daar ga je niet van glijen. _O-
Paul(ien) is dan ook een ordinaire homofiel.
  zaterdag 22 juli 2023 @ 12:15:07 #216
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_209991867
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 08:54 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Paul(ien) is dan ook een ordinaire homofiel.
Als je hier zo druk mee bent, moet je hem misschien gewoon eens aanschrijven. Er ontstaan wel vaker liefdesrelaties tussen deelnemers en kijkers na een programma.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_209994390
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 19:49 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Ik kijk niet vooruit, maar zag de bedstede in de rondleiding Le Domaine Vert.

Wel veel groter dan ik dacht en het op TV doet voorkomen, in de zomer ziet het er allemaal veel mooier uit dan in de winter/voorjaar. Snap nu dat die vrouwen toch graag wilden blijven, aardig bezit hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eagles89 op 22-07-2023 15:18:47 ]
pi_209994536
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Die Petri verpest het aardig voor zichzelf, alle mannen rennen gillend weg en zo ook die knakker die nu bij haar gekomen is. Weer zo'n irritant kruisverhoor tussen vriendin van Petri en haar en die nieuwe. Die dochter kon ik er nog wel bij hebben en vond ik nog wel relevant maar nou een vriendin erbij. Nee dit is het niet, er zit ook niet echt vrouwenvlees aan Petri. Vind haar meer pot-ish. Misschien moet ze dus nog uit de kast komen of zo...
Wat een rare snuiter die Erwin bij Debbie, lijkt een beetje op een kruising Johnny Jordaan/Frits Barend. Debbie moet niets van hem hebben, probeert nog een beetje aardig te blijven maar die gast gaat niet lang blijven.
Petri is echt een ijskoude vrouw. Dat gesprek met die nieuwe (ik vind hem echt een kruising tussen Leendert van dit seizoen en Harm Jan van vorig seizoen) vond ik zo ongelofelijk respectloos. Ze zegt in gebiedende wijs dat die wat over zichzelf moest vertellen. Hij vertelde vol emotie over zijn overleden vader en zij zegt “dat weten we nu wel maar je hebt nog steeds niks over je ex verteld en anders zitten we hier morgen nog”. En daarna op een hele vervelende toon: “eet nu!”.
Bah, ik zou meteen weer zijn vertrokken, en er geen nacht hebben willen verblijven. Echt een feeks.
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 juli 2023 @ 15:21:10 #219
367000 roos94
pi_209994615
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 15:06 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Wel veel groter dan ik dacht en het op TV doet voorkomen, in de zomer ziet het er allemaal veel mooier uit dan in de winter/voorjaar. Snap nu dat die vrouwen toch graag wilden blijven, aardig bezit hoor.
Dat resort van hem heeft echt hele hoge reviews op allerlei reviewsites. 4.8 gemiddeld van 5 sterren op 123 beoordelingen is echt heel indrukwekkend.
  zaterdag 22 juli 2023 @ 17:34:15 #220
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_209997518
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 15:06 schreef Eagles89 het volgende:

Ja, het terrein van Le Domaine Vert is 85.000 M2, slechts 9 plekken op de kleine camping, maar je kampeert op buitengewoon ruime plekken,

Le Domaine Vert, Corrèze, van bovenaf,

Youtube met foto's Le Domaine Vert.
pi_209999214
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 17:34 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Ja, het terrein van Le Domaine Vert is 85.000 M2, slechts 9 plekken op de kleine camping, maar je kampeert op buitengewoon ruime plekken,

Le Domaine Vert, Corrèze, van bovenaf,

Youtube met foto's Le Domaine Vert.
Het terrein ziet er prachtig en groot uit. Voor kampeerders die niets te maken willen hebben met spiritante gedoe ook een mooie rustige camping. In de jaren '90 kon je als kampeerder heel goed terecht op naturistencampings in Z.Frankrijk. Sanitair altijd erg schoon en vaak mooie plekken. Het bloot lopen op de camping was gewoon en zeker niet spiruweel. Vooral met kleine kinderen heel goed bevallen. Totdat ze in de puberteit kwamen, toen wilden ze niet meer mee en kozen we voor textielcampings. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Firuze60 op 22-07-2023 19:32:32 ]
pi_210005137
Komen er bij Bram weleens gasten? 😅 Lijkt zo eenzaam. Ik vind hem er een beetje onverzorgd uitzien trouwens. Aardige jongen volgens mij maar wel vreemd. Volgens mij past die timide vrouw met brilletje wel bij hem. Zou leuk zijn!

Die Martijn stelt trouwens echt kinderlijke vragen. Zo onbeholpen. Die Diana ook zo’n onzeker type die is allang blij als hij voor haar kiest.

Leendert. Ik snap niet wat Thalia in hem ziet?

Joy met zijn sterke mannelijke energie (waar dan) en dat hij een vrouw met vrouwelijke energie zoekt. Hij wil gewoon een poppetje die ja en amen zegt, klaar.

Debbie is top en Cees is een vreemd mannetje.
  maandag 24 juli 2023 @ 10:19:40 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210019788
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 21:03 schreef alpeko het volgende:

[..]
Alle levensvreugde stroomt wel uit je bij zo’n vent
Slaat je zonnevlechtje op hol? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_210020288
Man 3 bij Petri is al weer vrij snel gezakt voor zijn examen.
pi_210021902
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 11:01 schreef lily het volgende:
Man 3 bij Petri is al weer vrij snel gezakt voor zijn examen.
Denk dat Petri gewoon aan de producers mort aangeven dat dit programma het sowieso niet gaat worden. Stelt ze niet meer open na 2 afwijzingen.

Ook mooi dat Walter zo prat gaat op z'n mensenkennis en spiritualiteit maar wel deze vrouw uitnodigt. Die Ingrid heeft alles tot in de smiezen door daarentegen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')