abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209972417
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2023 10:04 schreef Kreator het volgende:

[..]
Echte mannen steunen hun vrouw tijdens het kijken van deze serie. Ik niet hoor, ik vind dit gewoon heerlijke tv.
Ik kijk dus alleen.
Mijn man vindt er geen zak aan. Sukkel is het :P

Gelukkig heb ik jullie nog
  donderdag 20 juli 2023 @ 19:15:01 #177
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_209972553
Erwin is de Alex van dit seizoen.
pi_209972952
Help me even.., Alex?
  donderdag 20 juli 2023 @ 19:52:42 #179
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_209973081
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 19:44 schreef lily het volgende:
Help me even.., Alex?
Bij Astrid in Oostenrijk en we kennen hem ook van:
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 juli 2023 @ 20:07:42 #180
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209973329
Erwin is echt drie keer niks, maar dat zij zo flipt van een gehuurde bmw Z4 is ook wel wat overdreven.

...waar ik echt plaatsvervangende schaamte van krijg is dat geschreeuw op die toren. Dat ligt echt zover weg bij alles waar ik voor sta. :').
pi_209973463
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2023 20:07 schreef Kreator het volgende:
...waar ik echt plaatsvervangende schaamte van krijg is dat geschreeuw op die toren. Dat ligt echt zover weg bij alles waar ik voor sta. :').
Dit. Zum kotzen.

Toen ze elkaar op die toren achterna zaten kreeg ik vibes dat er iemand over de rand zou vallen.
Maar ik denk dat ik dat naar mezelf projecteerde. Dat leek mij namelijk de beste optie als ik daar had gestaan.
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 juli 2023 @ 20:30:47 #182
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209973723
Herkenbaar.

Overigens is Leendert echt niet helemaal fris in de bovenkamer. Begrijpt echt niets van sociale conventies, geen humor, geen diepte. Zal elke vrouw accepteren die wil blijven.
pi_209974075
Die Bram uit Zweden lijkt echt op Voldemort.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_209974123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 19:52 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Bij Astrid in Oostenrijk en we kennen hem ook van:
Oh ja, die.
Die was wel snel weg toch
pi_209974652
Tijdje niet geweest, veel te miepen.

Marian: mijn favoriet, kan eigenlijk weinig over haar verzinnen waar ik commentaar op heb, enkel Jan, maar die is er gelukkig al uitgesodejuudtdt. Ken geen advocaat die zo labiel praat, giechelt als een meisje en zo enorm desperaat is. Kom ik er via jullie hier achter dat hij Paay bijgestaan heeft. Valt alles toch weer op zijn plekkie.

Debbie: is heel geoefend in hoe ze doet en wat ze zegt, dacht dat ik haar veel leuker zou vinden, maar vind haar juist een soort spel spelen. Heeft als ex-vrouw van een acteur en als TV producente wel heel saaie mannen uitgezocht, misschien wilde ze nog een keer op TV?

Martijn: hij heeft alles tegen. Zijn uiterlijk, hij is 47 maar kan je rustig eind 50 schatten, is enorm, zweet als een otter (als het niet erger is), Thailand, kijkt uit zijn ogen of hij achter zijn 'Seej Tjeesch' een keet heeft met een slot erop die alleen hij open kan maken, waar je af en toe gebonk hoort uitkomen.

Leendert: moet eerder op zoek naar een paar ballen, leunt op dochter, is op zoek naar serieus, maar valt als een blok voor 'Iek val op klote mannen'. Dochter is ook ineens niet meer in beeld.
Die eerste van hem, Joke, ik zou net als Noa ook zenuwachtig worden, wat een feeks was dat.

Joy: brengt alles behalve 'joy'. Wat een zelfingenomen vieze shirtjes dragende geldwolf is dat. Geeft niets om die meiden, niks. Denk zelfs dat hij valt op mannen, maar het nog niet wil weten.

Walter: voor hem zou ik geen straat omlopen, maar een hele wijk. Wat een engerd, volgens mij uit op het eigendom maken van meerdere vrouwen zoals cultleiders wel vaker doen. Ik snap wel dat die Claudia constant jankt.

Bram: nietszeggende hippie die nog op moet groeien. Leuk hoor 'off the grid', maar je hebt door dat je met je kop op TV komt? Niks offgrid, want hij moet wel zijn likes hebben natuurlijk. Moest wel lachen toen die eerste man uitstapte, groter in lengte en breedte, geen gezicht. Die stem, dat gezicht, hoe het loopt, ben er niet zeker van of het geboren is als.

Fijne avond allemaal, ik ga de nieuwste kijken.
pi_209974736
Oh jee, Walter gaat met die nieuwe vragen stellen. Ben benieuwd hoe lang hij vraagt wat haar 'seksuele whatever is' en dan nogmaals beweerd dat het hem daar niet om gaat. De enige draak die hij nodig heeft is een vuurspuwende, gericht op hem.

Ik huil van binnen. 'Wil je naar me luisteren als ik gil'. Die muziek. Dat gekrijs. Die beelden. Mijn oh jee nee hij gaat los... Ik ga skippen, kan dit niet aan.
pi_209974868
Je zult merken dat die cringe een verlangen naar meer creëert.
pi_209974895
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je zult merken dat die cringe een verlangen naar meer creëert.
Ik wil er niet over praten... :@
pi_209976796
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2023 20:07 schreef Kreator het volgende:
Erwin is echt drie keer niks, maar dat zij zo flipt van een gehuurde bmw Z4 is ook wel wat overdreven.
Hij liep heel tof te doen met een gehuurde auto. Wat een mongool ben je dan.

Ik snap ook niet dat hij een kandidaat is, waarom heeft ze hem laten komen. Die gast is nog lelijker dan de gemiddelde FOK!er. :{
pi_209976806
Die Petri is overigens de Astrid van het seizoen. Die B&B is van haar en daar mag een man niks mee, die moet maar zelf iets verzinnen.

Zij is zo'n type dat haar beroep is geworden. Een leraresje die die rol eigenlijk altijd speelt. Belerend en wijzend. Vreselijk mens.
pi_209976821
Madelon en haar reactie nadat Bram haar eruit knikkerde is waarom je dit kijkt.

Zij had blijkbaar een beeld dat dit haar kans was op wonen in Zweden en zag het hele plaatje al voor zich, totdat Bram de bom dropte.

Het zuur dat er toen uitkwam is eigenlijk goed voor Bram geweest, want met zo'n "vrouw" wil je niet in een relatie zitten. :Y Veel te bonkig type voor die kerel. Hij is vrij zacht en zij is meer type bootwerker.
pi_209977109
Het wordt allemaal steeds ongemakkelijker.

Bianca moet vertrekken van Martijn en gedraagt zich helemaal manisch.

Walter ziet er steeds slechter uit.

De nieuwe bij Petri is binnen en wordt meteen aan een kruisverhoor onderworpen. Uiteraard weer met een derde erbij.

En Diana in Thailand zeer wanhopig aandacht aan het trekken bij iemand die daar duidelijk geen zin in heeft.

Over Erwin ga ik het niet eens hebben.

Oh, waar mensen toch zin in hebben :D
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 juli 2023 @ 10:20:23 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209978589
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 07:01 schreef Duiveltja het volgende:
Madelon en haar reactie nadat Bram haar eruit knikkerde is waarom je dit kijkt.

Zij had blijkbaar een beeld dat dit haar kans was op wonen in Zweden en zag het hele plaatje al voor zich, totdat Bram de bom dropte.

Het zuur dat er toen uitkwam is eigenlijk goed voor Bram geweest, want met zo'n "vrouw" wil je niet in een relatie zitten. :Y Veel te bonkig type voor die kerel. Hij is vrij zacht en zij is meer type bootwerker.
Ja zei gisteren nog tegen vriendin: dit is echt gouden tv.
Wat een reactie. :'). Hele toekomstbeeld naar de klote omdat bram niet verder wil daten.
pi_209980298
Die Petri is echt ijskoud
pi_209980603
Mooi hoe Ingrid door Walter heen prikt en hem weerwoord geeft en zijn uitspraken spiegelt. Hij voelt zich er duidelijk ongemakkelijk door en begin Ingrid dan maar af te kraken in zijn een op een momenten voor de camera.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 13:04:12 #196
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209980675
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 12:59 schreef Fascination het volgende:
Mooi hoe Ingrid door Walter heen prikt en hem weerwoord geeft en zijn uitspraken spiegelt. Hij voelt zich er duidelijk ongemakkelijk door en begin Ingrid dan maar af te kraken in zijn een op een momenten voor de camera.
Precies dit ja _O_
Wat een vreselijk zelfingenomen loser die gast, bah :{w
pi_209985695
Die scene met die matrassen ruil bij Walter, wat was dat? Leek wel een soort constructie van bedstee's met deurtjes ervoor in een stal of bordeel. Zoiets als een Japans hotelletje waar je een slaapruimte van 80cm bij 190cm kunt huren. Heel vreemd.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 19:49:55 #198
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_209986068
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 19:19 schreef Firuze60 het volgende:
Die scene met die matrassen ruil bij Walter, wat was dat? Leek wel een soort constructie van bedstee's met deurtjes ervoor in een stal of bordeel. Zoiets als een Japans hotelletje waar je een slaapruimte van 80cm bij 190cm kunt huren. Heel vreemd.
Ik kijk niet vooruit, maar zag de bedstede in de rondleiding Le Domaine Vert.

Official ESF Kreviewer vrijdag 21 juli 2023 @ 19:53:20 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209986099
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 12:59 schreef Fascination het volgende:
Hij wil geen vrouw met een mening. Hij wil een vrouw ja en amen zegt als hij even stilte wil tijdens het eten.
Ik had em allang geklapt.
pi_209986216
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 19:53 schreef Kreator het volgende:

[..]
Hij wil geen vrouw met een mening. Hij wil een vrouw ja en amen zegt als hij even stilte wil tijdens het eten.
Ik had em allang geklapt.
Allemachtig ja en hij begint er steeds viezer uit te zien met die halfwassen onverzorgde gezichtsbeharing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')