Tijdje niet geweest, veel te miepen.
Marian: mijn favoriet, kan eigenlijk weinig over haar verzinnen waar ik commentaar op heb, enkel Jan, maar die is er gelukkig al uitgesodejuudtdt. Ken geen advocaat die zo labiel praat, giechelt als een meisje en zo enorm desperaat is. Kom ik er via jullie hier achter dat hij Paay bijgestaan heeft. Valt alles toch weer op zijn plekkie.
Debbie: is heel geoefend in hoe ze doet en wat ze zegt, dacht dat ik haar veel leuker zou vinden, maar vind haar juist een soort spel spelen. Heeft als ex-vrouw van een acteur en als TV producente wel heel saaie mannen uitgezocht, misschien wilde ze nog een keer op TV?
Martijn: hij heeft alles tegen. Zijn uiterlijk, hij is 47 maar kan je rustig eind 50 schatten, is enorm, zweet als een otter (als het niet erger is), Thailand, kijkt uit zijn ogen of hij achter zijn 'Seej Tjeesch' een keet heeft met een slot erop die alleen hij open kan maken, waar je af en toe gebonk hoort uitkomen.
Leendert: moet eerder op zoek naar een paar ballen, leunt op dochter, is op zoek naar serieus, maar valt als een blok voor 'Iek val op klote mannen'. Dochter is ook ineens niet meer in beeld.
Die eerste van hem, Joke, ik zou net als Noa ook zenuwachtig worden, wat een feeks was dat.
Joy: brengt alles behalve 'joy'. Wat een zelfingenomen vieze shirtjes dragende geldwolf is dat. Geeft niets om die meiden, niks. Denk zelfs dat hij valt op mannen, maar het nog niet wil weten.
Walter: voor hem zou ik geen straat omlopen, maar een hele wijk. Wat een engerd, volgens mij uit op het eigendom maken van meerdere vrouwen zoals cultleiders wel vaker doen. Ik snap wel dat die Claudia constant jankt.
Bram: nietszeggende hippie die nog op moet groeien. Leuk hoor 'off the grid', maar je hebt door dat je met je kop op TV komt? Niks offgrid, want hij moet wel zijn likes hebben natuurlijk. Moest wel lachen toen die eerste man uitstapte, groter in lengte en breedte, geen gezicht. Die stem, dat gezicht, hoe het loopt, ben er niet zeker van of het geboren is als.
Fijne avond allemaal, ik ga de nieuwste kijken.