Waar zat je aan te denken? casting couch of faketaxi?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:45 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Als ze iemand uit dit programma voor meer TV dingen gaan casten dan hoop ik echt dat zij het is.
Een dagelijks datingprogramma kijken op TV en alle kandidaten bij naam kennen, is ook niet het toppunt van machisme.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:08 schreef RamboDirk het volgende:
Lol die Paul is gewoon een ordinaire homofiel.
Het is geen waardeoordeel slechts een observatie.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een dagelijks datingprogramma kijken op TV en alle kandidaten bij naam kennen, is ook niet het toppunt van machisme.
Wat een gotferse ranzige fascistische opmerking. En over iemand met zo'n avatar zou ik oppervlakkig ook concluderen dat jij een lullig klein ventje bent met een bijbehorend aanhangsel of gewoon een trol met een groot hoofd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:08 schreef RamboDirk het volgende:
Lol die Paul is gewoon een ordinaire homofiel.
Rustig zeg, iemand die op mannen valt heet toch een homofiel persoon of wat? Of hoe moet die dan genoemd worden? Geen reden anderen hier te gaan uitschelden omdat je blijkbaar ergens door getriggerd wordt. Verder houd ik het graag in elk geval OT;quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat een gotferse ranzige fascistische opmerking. En over iemand met zo'n avatar zou ik oppervlakkig ook concluderen dat jij een lullig klein ventje bent met een bijbehorend aanhangsel of gewoon een trol met een groot hoofd.
Echte mannen steunen hun vrouw tijdens het kijken van deze serie. Ik niet hoor, ik vind dit gewoon heerlijke tv. 2.5 men en BBT hebben we nu wel een keer gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een dagelijks datingprogramma kijken op TV en alle kandidaten bij naam kennen, is ook niet het toppunt van machisme.
Dat lijkt me raar, want vorig seizoen was er ook eentje nog volledig in aanbouw.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ergens, maar waar o waar, las ik dat er bij één van de kandidaten ook het probleem was ontstaan dat de B&B onverhoopt nog niet voldoende af was, en dat daarom deelname niet doorging.
Kan zijn dat iemand zelf afhaakt om die reden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me raar, want vorig seizoen was er ook eentje nog volledig in aanbouw.
En nu met die Joy ook.
Jaaaa, volgens mij bedoelde ik dit verhaal. Dat is dus van die portugese deelneemster ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:32 schreef Eagles89 het volgende:
Ik las ergens dat die B en B in Portugal op een paar kilometer van haar eigen huis zat, én dat ze niet (volledig) de eigenaar was, en dat RTL dat te extreem vond om ermee door te gaan. Ze had in elk geval wel genoeg aanmeldingen.
Toch is het allemaal wat vaag, want die Joy is ook niet de eigenaar, in elk geval zeker niet volledig, en ook woont hij zelf niet in zn B en B. Net als Martijn in Thailand, die woont zelf ook heel ergens anders.
Met die peeskamer met stapelbedden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nu pas bij de aflevering dat die Thailand B&B er in komt.
Dat lijkt me echt vre-se-lijk zoiets.
Zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met die peeskamer met stapelbedden.
Ja die Amsterdammer is ook wel een watje met zijn snollebakquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:31 schreef Jauke het volgende:
Wat stuurt RTL allemaal voor types naar Debbie joh? Vind het bijna een beetje sneu voor Debbie.
Die ouwe kereltjes zijn allemaal watjes inderdaad. Dat is ergens wel de typische Nederlandse man. Geen charisma of leider, maar lulletje rozenwater..quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die Amsterdammer is ook wel een watje met zijn snollebak
Is er geen internet detective die dat allang heeft uitgezocht? Hij lijkt mij ook niet het type dat dat in zijn eentje zou kunnen. Dat constante "visie" gelul is ook vermoeiend.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:32 schreef Eagles89 het volgende:
want die Joy is ook niet de eigenaar, in elk geval zeker niet volledig, en ook woont hij zelf niet in zn B en B. Net als Martijn in Thailand, die woont zelf ook heel ergens anders.
Debbie heeft wat meer pit nodig.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die ouwe kereltjes zijn allemaal watjes inderdaad. Dat is ergens wel de typische Nederlandse man. Geen charisma of leider, maar lulletje rozenwater..
Right. En dan "hoe start jij je B&B" trainingen verkopen terwijl het allemaal van je pa is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:59 schreef lily het volgende:
Het huis waar Joy de B&B heeft gevestigd is van zijn vader (post 53 in rtl topic)
Sowieso, maar wat trage ouwe mannetjes erin gooien is wellicht beter voor de kijkcijfers blijkbaar. Ze kunnen allemaal niet mee met die vrouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |