Zij deed echt alles fout wat je maar fout kan doen met een biefstuk.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:40 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, dat overdreven gedoe van Joy met die biefstuk met knoflook en troepjes en flamberen en maar een van die slijmbalvrienden vond het lekkerder dan dat goed gegaarde biefstukje met alleen zout van die ...hoeheetzeookweerkrullenmeisje..
Zij behandelde het stuk vlees als een eendenborst. En dat is superlekker zonder gefrats of gefrummel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zij deed echt alles fout wat je maar fout kan doen met een biefstuk.
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ie in de machinekamer op een veldbedje wil blijven slapen? Ik vind dat belachelijk, als ie zich wil opofferen wil moet ie gewoon vertrekken met zijn gemompel. Duidelijk geen romantische klik tussen hem en Marian.
Ik vermoed dus juist wel, onderdanig gedrag vindt zij aantrekkelijk, maar die Olof mist haar vorm van humor, zo boring saai, die maakt haar niet aan het lachen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:50 schreef lily het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet.
Op zich niks mis met dit soort mannen hoor, maar ik denk niet dat Marian dit onderdanige gedrag heel aantrekkelijk zal vinden.
Ja. Dat zou ook kunnen. Misschien projecteer ik het op mezelf. Saai en onderdanig, noohquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vermoed dus juist wel, onderdanig gedrag vindt zij aantrekkelijk, maar die Olof mist haar vorm van humor, zo boring saai, die maakt haar niet aan het lachen.
Nou ja zeg, heb jij een dominante partner? Kun jij jouw mannelijke energie nergens kwijt?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:09 schreef lily het volgende:
[..]
Ja. Dat zou ook kunnen. Misschien projecteer ik het op mezelf. Saai en onderdanig, nooh
Ik werk 40 uur en ben kostwinner voor een gezin van 5, dus valt meequote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, heb jij een dominante partner? Kun jij jouw mannelijke energie nergens kwijt?
Haha, maar het is toch echt wel sneu dat een 26-jarige snotneus beweert dat ie eigenlijk zich een macho voelt en een onderdanig vrouwtje naast zich wil hebben. Puur opgeblazen ego gezeik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:17 schreef lily het volgende:
[..]
Ik werk 40 uur en ben kostwinner voor een gezin van 5, dus valt mee![]()
Maar ben nog steeds vrouw!
Ja! Ik hoorde het ook, haha. Zo heerlijk veelzeggend.quote:
het helpt ook niet echt mee dat deze personen niet heel erg fit zijn. Ja, ik moest wel wat zweten toen ik in Vietnam rondliep met 100% luchtvochtigheid, maar niet zo extreem als deze tonnetjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:15 schreef lily het volgende:
Maar ook Thailand.
Nu trok dat land nooit al voor mij, maar dat gezweet. Die natte kleding steeds en met handdoeken in de weer.
Zo niet! Gatverdamme. Never.
Nog nooit in hua hin geweest? Bijna elke man met overmatige bierbuik loopt daar hele dag te zweten alsquote:Op woensdag 19 juli 2023 02:20 schreef freaky40 het volgende:
Die Olof bij Marian vind het heerlijk om in dat ketelhok te blijven slapen. Vreemd dat hij niet gewoon een kamer wil, hij doet daar wat vaag en geheimzinnig over. Volgens mij heeft hij daar stiekem een afpeer hokje gecreëerd voor zichzelf. Met Marian worden zijn behoeftes toch nog niet ingewilligd.....Jammer dat character Jan er uit is. Smaakmaker van de show was maar van korte duur helaas.
Ed is wel een typisch mannetje. Zat eerst aan een typetje van Wim de Bie te denken. Hij heeft wat eigenaardigs. Wordt nog wel leuk.
Groot gelijk dat Hans weg is bij die 'Karen'. Wat een idioot wijf met die boomsnoei scene.
Martijn in Thailand woont volgens mij helemaal niet in Thailand maar is daar volgens mij gewoon neer gezet. Ik bedoel hij oogt wat awkward en onwennig daar. En dat permanente zweten van hem ook. Net of hij moet wennen aan de omstandigheden, apart geval.
Blij dat Jan weg is iig. Wat een moeimaker.quote:Op woensdag 19 juli 2023 02:20 schreef freaky40 het volgende:
Die Olof bij Marian vind het heerlijk om in dat ketelhok te blijven slapen. Vreemd dat hij niet gewoon een kamer wil, hij doet daar wat vaag en geheimzinnig over. Volgens mij heeft hij daar stiekem een afpeer hokje gecreëerd voor zichzelf. Met Marian worden zijn behoeftes toch nog niet ingewilligd.....Jammer dat character Jan er uit is. Smaakmaker van de show was maar van korte duur helaas.
Ed is wel een typisch mannetje. Zat eerst aan een typetje van Wim de Bie te denken. Hij heeft wat eigenaardigs. Wordt nog wel leuk.
Groot gelijk dat Hans weg is bij die 'Karen'. Wat een idioot wijf met die boomsnoei scene.
Martijn in Thailand woont volgens mij helemaal niet in Thailand maar is daar volgens mij gewoon neer gezet. Ik bedoel hij oogt wat awkward en onwennig daar. En dat permanente zweten van hem ook. Net of hij moet wennen aan de omstandigheden, apart geval.
Als ze iemand uit dit programma voor meer TV dingen gaan casten dan hoop ik echt dat zij het is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |