abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer dinsdag 18 juli 2023 @ 20:05:00 #126
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209946852
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 16:40 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, dat overdreven gedoe van Joy met die biefstuk met knoflook en troepjes en flamberen en maar een van die slijmbalvrienden vond het lekkerder dan dat goed gegaarde biefstukje met alleen zout van die ...hoeheetzeookweerkrullenmeisje.. _O-
Zij deed echt alles fout wat je maar fout kan doen met een biefstuk.
pi_209947065
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:05 schreef Kreator het volgende:

[..]
Zij deed echt alles fout wat je maar fout kan doen met een biefstuk.
Zij behandelde het stuk vlees als een eendenborst. En dat is superlekker zonder gefrats of gefrummel.
pi_209947420
Cees (of Kees) bij Debbie heeft nogal een negatieve sfeer om zich heen.
Paul is wel aardig maar ook hier ziet iedereen dat er niks … ehm… ja. Gewoon, lieve maar saaie man. Wordt je niet heel warm van, zeg maar :P

Ik las laatst dat Debbie 26 jaar met Alfred vd Heuvel was. En dat ze deze B&B samen hebben opgebouwd? Dat is nogal een tijd.
pi_209947528
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 18:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Omdat ie in de machinekamer op een veldbedje wil blijven slapen? Ik vind dat belachelijk, als ie zich wil opofferen wil moet ie gewoon vertrekken met zijn gemompel. Duidelijk geen romantische klik tussen hem en Marian.
Nee, dat denk ik ook niet.
Op zich niks mis met dit soort mannen hoor, maar ik denk niet dat Marian dit onderdanige gedrag heel aantrekkelijk zal vinden.
pi_209947587
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:50 schreef lily het volgende:

[..]
Nee, dat denk ik ook niet.
Op zich niks mis met dit soort mannen hoor, maar ik denk niet dat Marian dit onderdanige gedrag heel aantrekkelijk zal vinden.
Ik vermoed dus juist wel, onderdanig gedrag vindt zij aantrekkelijk, maar die Olof mist haar vorm van humor, zo boring saai, die maakt haar niet aan het lachen.
pi_209947789
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vermoed dus juist wel, onderdanig gedrag vindt zij aantrekkelijk, maar die Olof mist haar vorm van humor, zo boring saai, die maakt haar niet aan het lachen.
Ja. Dat zou ook kunnen. Misschien projecteer ik het op mezelf. Saai en onderdanig, nooh
pi_209947819
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:09 schreef lily het volgende:

[..]
Ja. Dat zou ook kunnen. Misschien projecteer ik het op mezelf. Saai en onderdanig, nooh
Nou ja zeg, heb jij een dominante partner? Kun jij jouw mannelijke energie nergens kwijt? _O-
pi_209947874
Maar ook Thailand.
Nu trok dat land nooit al voor mij, maar dat gezweet. Die natte kleding steeds en met handdoeken in de weer.

Zo niet! Gatverdamme. Never.
pi_209947901
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou ja zeg, heb jij een dominante partner? Kun jij jouw mannelijke energie nergens kwijt? _O-
Ik werk 40 uur en ben kostwinner voor een gezin van 5, dus valt mee :7
Maar ben nog steeds vrouw!
pi_209948015
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:17 schreef lily het volgende:

[..]
Ik werk 40 uur en ben kostwinner voor een gezin van 5, dus valt mee :7
Maar ben nog steeds vrouw!
Haha, maar het is toch echt wel sneu dat een 26-jarige snotneus beweert dat ie eigenlijk zich een macho voelt en een onderdanig vrouwtje naast zich wil hebben. Puur opgeblazen ego gezeik.
pi_209950192
Die Olof bij Marian vind het heerlijk om in dat ketelhok te blijven slapen. Vreemd dat hij niet gewoon een kamer wil, hij doet daar wat vaag en geheimzinnig over. Volgens mij heeft hij daar stiekem een afpeer hokje gecreëerd voor zichzelf. Met Marian worden zijn behoeftes toch nog niet ingewilligd.....Jammer dat character Jan er uit is. Smaakmaker van de show was maar van korte duur helaas.
Ed is wel een typisch mannetje. Zat eerst aan een typetje van Wim de Bie te denken. Hij heeft wat eigenaardigs. Wordt nog wel leuk.
Groot gelijk dat Hans weg is bij die 'Karen'. Wat een idioot wijf met die boomsnoei scene.
Martijn in Thailand woont volgens mij helemaal niet in Thailand maar is daar volgens mij gewoon neer gezet. Ik bedoel hij oogt wat awkward en onwennig daar. En dat permanente zweten van hem ook. Net of hij moet wennen aan de omstandigheden, apart geval.

[ Bericht 8% gewijzigd door freaky40 op 19-07-2023 02:28:00 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_209950806
Zegt Cees nu ook spiruwaliteit?
pi_209953391
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 08:23 schreef lily het volgende:
Zegt Cees nu ook spiruwaliteit?
Ja! Ik hoorde het ook, haha. Zo heerlijk veelzeggend.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juli 2023 @ 11:53:05 #139
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209953485
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:15 schreef lily het volgende:
Maar ook Thailand.
Nu trok dat land nooit al voor mij, maar dat gezweet. Die natte kleding steeds en met handdoeken in de weer.

Zo niet! Gatverdamme. Never.
het helpt ook niet echt mee dat deze personen niet heel erg fit zijn. Ja, ik moest wel wat zweten toen ik in Vietnam rondliep met 100% luchtvochtigheid, maar niet zo extreem als deze tonnetjes.
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juli 2023 @ 11:54:19 #140
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209953511
Ik trek Olof's halve zinnen en gemompel erg slecht. Het eerste woord van een zin zeggen en dan een andere zin beginnen.
pi_209953695
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 02:20 schreef freaky40 het volgende:
Die Olof bij Marian vind het heerlijk om in dat ketelhok te blijven slapen. Vreemd dat hij niet gewoon een kamer wil, hij doet daar wat vaag en geheimzinnig over. Volgens mij heeft hij daar stiekem een afpeer hokje gecreëerd voor zichzelf. Met Marian worden zijn behoeftes toch nog niet ingewilligd.....Jammer dat character Jan er uit is. Smaakmaker van de show was maar van korte duur helaas.
Ed is wel een typisch mannetje. Zat eerst aan een typetje van Wim de Bie te denken. Hij heeft wat eigenaardigs. Wordt nog wel leuk.
Groot gelijk dat Hans weg is bij die 'Karen'. Wat een idioot wijf met die boomsnoei scene.
Martijn in Thailand woont volgens mij helemaal niet in Thailand maar is daar volgens mij gewoon neer gezet. Ik bedoel hij oogt wat awkward en onwennig daar. En dat permanente zweten van hem ook. Net of hij moet wennen aan de omstandigheden, apart geval.
Nog nooit in hua hin geweest? Bijna elke man met overmatige bierbuik loopt daar hele dag te zweten als
een malle. Zelfs als je vrij fit bent gaat dat nog vrij snel alleen bij hem en die vrouwen wel heel erg idd. Maar hua hin & Singapore ga jij ook wel zweten binnen 2/3 uur. Je moet wel paar keer per dag douchen. Het is geen Bangkok ofzo daar is het veel minder erg. Blijft wel vrij onsmakelijk tho.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_209953956
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 02:20 schreef freaky40 het volgende:
Blij dat Jan weg is iig. Wat een moeimaker.
pi_209953980
Maakte wel TV.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! woensdag 19 juli 2023 @ 13:05:59 #144
367000 roos94
pi_209954694
Mensen die een "alles kan kapot" mentaliteit hebben. #REDFLAG
pi_209956337
Hahaha Joy die Babette dumpt met allemaal vrouwen. Even lekker los laten Babette :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juli 2023 @ 18:15:26 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209959330
Ik ben echt fan van Debbie.
pi_209959376
Debbie heeft een prettige energie, zeker vergeleken bij de andere vrouwelijke B&B houders. Beetje een ouwe hippy, vergelijkbaar met Angela Groothuizen. Die generatie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209959480
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:24 schreef freaky40 het volgende:
Maakte wel TV.
dat doen er wel meer. En zo boeiend was het niet.
pi_209959712
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juli 2023 18:15 schreef Kreator het volgende:
Ik ben echt fan van Debbie.
Als ze iemand uit dit programma voor meer TV dingen gaan casten dan hoop ik echt dat zij het is. :)
pi_209959766
Ze heeft zelf jarenlang in de tv wereld gewerkt (achter de schermen) dus relaties genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')