quote:Rikkie Kolle (22) wint als eerste trans vrouw Miss Nederland: ‘Inspirerend’
Rikkie Kolle is zaterdagavond verkozen tot Miss Nederland 2023. In het AFAS Theater in Leusden eiste de 22-jarige Amsterdamse de titel, kroon en sjerp voor zich op. Ze is daarmee de eerste transgender vrouw die deze titel behaalt.
Daar is al een topic van, dit was nummer 2 ( maar er is al een topic van)quote:Op zondag 9 juli 2023 19:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als klein jongetje droomde Rik ervan om ooit de Miss Nederland te winnen.
Z'n moeder (gaat tegenwoordig als omgebouwd paard door het leven) lachte hem uit en zei dat dromen mag, maar dit te ver ging.
En daar stond Rik afgelopen zaterdagavond te schitteren in zijn prachtige jurk.
De jury koos Rik voor het inspirerende verhaal; als je niet van je pik houdt, chop hem dan weg en ga jurken dragen.
Zó inspirerend!
Klacht: niet zo inspirerend zijn als Miss Universe Rik.
Uuuuuuh, is mijn klacht hetzelfde als in dat topic dan?quote:Op zondag 9 juli 2023 19:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar is al een topic van, dit was nummer 2 ( maar er is al een topic van)
[ afbeelding ]
Je zou het maar afleggen tegen een trans.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja want het is heel normaal dat een man de prijs wint voor mooiste vrouw
Als het nou nog zo was dat ze echt naar het uiterlijk keken, ipv lekker woke zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Je zou het maar afleggen tegen een trans.
Das deze : KLB / Mannen die een miss-verkiezing winnenquote:Op zondag 9 juli 2023 19:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Uuuuuuh, is mijn klacht hetzelfde als in dat topic dan?
Zou die ook met de jury het bed in duikenquote:Op zondag 9 juli 2023 19:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Je zou het maar afleggen tegen een trans.
quote:Op zondag 9 juli 2023 20:14 schreef etuiedelapiel het volgende:
Een geslachtsveranderende operatie krijgt u volledig vergoed uit uw basisverzekering. U betaalt alleen uw eigen risico.
Bij een goed gelukte trans zou ik daar geen moeite mee hebbenquote:Op zondag 9 juli 2023 19:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja want het is heel normaal dat een man de prijs wint voor mooiste vrouw
Als er maar aan gesleuteld is hè?quote:Op zondag 9 juli 2023 19:12 schreef laforest het volgende:
Awww leuk ja.
Net zoals het Eurovisie, was dit event ook al voornamelijk voor homo's qua publiek. Ik heb hier geen issues mee. Leuk voor de winnares.![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 21:14 schreef Welfareboy het volgende:
De elite wil geen echte vrouwen meer. Ze maken geen babies meer zijn toxic etc. Ik wed dat de elite alleen maar seks heeft met omgebouwde mannen
Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 9 juli 2023 19:12 schreef laforest het volgende:
Awww leuk ja.
Net zoals het Eurovisie, was dit event ook al voornamelijk voor homo's qua publiek. Ik heb hier geen issues mee. Leuk voor de winnares.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |