Als de hele boel naar de moeder waait en er vallen 10 doden hadden ze eerder moeten waarschuwen.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Hier is Awakenings voor afgelast
@:onlogisch @:gurneyisbestoke
Assendorp is een wijk van Zwolle.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:20 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
In Assen is het dus flink tekeer gegaan, hier was heel weinig. Jammer.
Dan maar wat meer wind ja. Plakzooi.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:39 schreef INViCTuS het volgende:
Vieze klamme vochtige bende man.
Ik verlang terug naar het weer van juni
Kan een copy paste verhaal worden maar weet je, het is nog zo ver weg het kan net zo goed volgende week zaterdag compleet los gaan met een stormquote:Op zondag 9 juli 2023 21:17 schreef stropdaz het volgende:
Ik zag dat een weeramateur het erover had dat a.s. zaterdag weer noodweer zou komen?
[ afbeelding ]
86 procent hierquote:Op zondag 9 juli 2023 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:
dan weet je dat het echt heel vochtig is
Correct net als vandaag zou het westen en noordwesten niet veel krijgen betreft de hevigheid en randverschijnselen, dat is last minute nog aangepast toen het eenmaal los ging.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:22 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Daarom, dat dacht ik ook.
Dag zelf is al moelijk in te schatten
Het is maar 20 graden met 97% luchtvochtigheid in het oosten, niets bijzonders joh.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Het vocht stond aan de buitenkant van mijn autoruiten, dan weet je dat het echt heel vochtig is
40km noordwaards ookquote:
En de week erna ook rond de 20 a 25.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:30 schreef Bocaj het volgende:
Dus weer een redelijk warm weekje voor de boeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |