Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
6/7 maanden herfst, dat staat sowieso elk jaar vast. Moet er nog niet aan denken, die eentonige grijze treurnis. Gelukkig duurt dat nog een maand of 3
Dat is nog niet eens zo heel erg IMO, het is de combinatie met ongeveer vier uur aan daglicht dat het zo verschrikkelijk maakt. In het donker naar je werk gaan en weer in het donker terugkomen is zó intens kut.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
6/7 maanden herfst, dat staat sowieso elk jaar vast. Moet er nog niet aan denken, die eentonige grijze treurnis. Gelukkig duurt dat nog een maand of 3
op wat? treurnis?quote:
Ja dat is behoorlijk kut, maar als de zon overdag schijnt gaat het nog wel. Maar dat is dus ook vrijwel nooit zo.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo heel erg IMO, het is de combinatie met ongeveer vier uur aan daglicht dat het zo verschrikkelijk maakt. In het donker naar je werk gaan en weer in het donker terugkomen is zó intens kut.
Nou ja, treurnis. Hoef ook niet. Maar goed.quote:
Heul niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:15 schreef cherrycoke het volgende:
Komt even een lekker regenbuitje over
Terreurbuiengenotquote:Op donderdag 13 juli 2023 08:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Zaterdag ook al een stuk minder warm gelukkig (27-28 graden max), maar 's avonds wel buien met onweer.
dan gaan die buien misschien ook nog wel meevallenquote:Op donderdag 13 juli 2023 08:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Zaterdag ook al een stuk minder warm gelukkig (27-28 graden max), maar 's avonds wel buien met onweer.
Maar buien met onweer zijn op een zaterdagavond toch een stuk minder vervelend dan op een zondagavond, in principe (voor de meesten)quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Liever niet, dit is prima zoquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen we niet gewoon weer even terug naar die Spaanse hitte van begin juni? Alsjeblieft?
Ik trek die benauwdheid echt heel slecht, dus het maakt me ook echt helemaal niets meer uit wat we krijgen, als die benauwdheid maar ophoepelt. De hitte zit al in de muren, dus het maakt voor de binnentemperatuur ook geen ene fluit uit hoe warm het buiten is.quote:
Dat is een dronken run geweest, ik zie niets dat de 30 haaltquote:
Tja dat duurt nog even een paar dagen, maar buiten is het heerlijk zo. Geen vies gezweet meer zodra je een stap buiten de deur zetquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik trek die benauwdheid echt heel slecht, dus het maakt me ook echt helemaal niets meer uit wat we krijgen, als die benauwdheid maar ophoepelt. De hitte zit al in de muren, dus het maakt voor de binnentemperatuur ook geen ene fluit uit hoe warm het buiten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |