yupquote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ben toch een beetje zenuwachtig![]()
Ben ik de enige?
Als je geen zin hebt in een interview zoals Clarkson, moet je het ook niet geven.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:51 schreef -XOR- het volgende:
-What do you think of the race?
"Well, it hasn't happened yet"
![]()
Dat moet van hanen zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:51 schreef SiGNe het volgende:
Hop, kipballen in de oven.. lekker snacken zo
Code rood en geel in een deel van het land las ikquote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hier barst het tyfusweer los. Ik ga maar eens wat bij de Flink bestellen nu.
Hier is onweerquote:Op zondag 9 juli 2023 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe zit het met het weer? Nog kans op regen?
Die dingen zijn mij te klein, meer deeg dan beleg.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gooi over een uurtje picolini's in de ninja
JA, MAAR HET IS DE GEBOORTEGROND VAN DE FORMULE 1 JA!!!! HIER IS HET BEGONNEN, HEILIGE GROND!!quote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef Evenstar het volgende:
Echt niet normaal hoe ze Silverstone aan het hypen zijn. Doen ze echt nergens anders, schaamteloos.
Net een nieuwe auto. Toch maar even in de garage gezet.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Code rood en geel in een deel van het land las ik
Koelt het ook lekker af dan?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hier barst het tyfusweer los. Ik ga maar eens wat bij de Flink bestellen nu.
quote:Op zondag 9 juli 2023 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
JA, MAAR HET IS DE GEBOORTEGROND VAN DE FORMULE 1 JA!!!! HIER IS HET BEGONNEN, HEILIGE GROND!!
ja kan ook, maar te lui voor en deze zijn met 3/6 net prima te kanenquote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die dingen zijn mij te klein, meer deeg dan beleg.
Kan je beter een gewone pizza in kleine stukjes snijden.
Het is wat.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Ah gut, de Britten hebben weer bedacht dat ze de home of formula ! zijn.
Moet zien dat hij überhaupt de top 5 haaltquote:Op zondag 9 juli 2023 15:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk dat Perez snel zijn voorvleugel verliest.
Die verdient geen podium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |