Hij zit nog in de rol van Bobby Axelrod.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
Wat bezielt die Damian Lewis. Wat een zelfoverschattende mongool.
Goede acteur, maar dit was vreselijk en pijnlijk om te zien.
Wat deed ie?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
In Zandvoort de jostiband.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
De fanfare is om het beeld van vergane glorie compleet te maken.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:48 schreef StephanL het volgende:
Hele fanfare erachter doen ze het met een gast op een saxofoon
Gister stond hij in de paddock te spelen. Haakte na 2 tellen al af toen ik het geluid hoorde. Not my cup of tea.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
onthouden dat hij niet queen moest zingen... naja zingen...quote:
Ach soquote:Op zondag 9 juli 2023 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
onthouden dat hij niet queen moest zingen... naja zingen...
Goed voorbeeld doet volgen. Frikandellen gaan er NU in.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:51 schreef SiGNe het volgende:
Hop, kipballen in de oven.. lekker snacken zo
eerder van ''you only sing when ur winning''quote:
ik gooi over een uurtje picolini's in de ninjaquote:Op zondag 9 juli 2023 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen. Frikandellen gaan er NU in.
Ja, Alonso is minstens P2.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hinch denkt Max, Lewis, Fernando.
Gewaagd.
morgen weerquote:
yupquote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ben toch een beetje zenuwachtig![]()
Ben ik de enige?
Als je geen zin hebt in een interview zoals Clarkson, moet je het ook niet geven.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:51 schreef -XOR- het volgende:
-What do you think of the race?
"Well, it hasn't happened yet"
![]()
Dat moet van hanen zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:51 schreef SiGNe het volgende:
Hop, kipballen in de oven.. lekker snacken zo
Code rood en geel in een deel van het land las ikquote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hier barst het tyfusweer los. Ik ga maar eens wat bij de Flink bestellen nu.
Hier is onweerquote:Op zondag 9 juli 2023 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe zit het met het weer? Nog kans op regen?
Die dingen zijn mij te klein, meer deeg dan beleg.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gooi over een uurtje picolini's in de ninja
JA, MAAR HET IS DE GEBOORTEGROND VAN DE FORMULE 1 JA!!!! HIER IS HET BEGONNEN, HEILIGE GROND!!quote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef Evenstar het volgende:
Echt niet normaal hoe ze Silverstone aan het hypen zijn. Doen ze echt nergens anders, schaamteloos.
Net een nieuwe auto. Toch maar even in de garage gezet.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Code rood en geel in een deel van het land las ik
Koelt het ook lekker af dan?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hier barst het tyfusweer los. Ik ga maar eens wat bij de Flink bestellen nu.
quote:Op zondag 9 juli 2023 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
JA, MAAR HET IS DE GEBOORTEGROND VAN DE FORMULE 1 JA!!!! HIER IS HET BEGONNEN, HEILIGE GROND!!
ja kan ook, maar te lui voor en deze zijn met 3/6 net prima te kanenquote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die dingen zijn mij te klein, meer deeg dan beleg.
Kan je beter een gewone pizza in kleine stukjes snijden.
Het is wat.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Ah gut, de Britten hebben weer bedacht dat ze de home of formula ! zijn.
Moet zien dat hij überhaupt de top 5 haaltquote:Op zondag 9 juli 2023 15:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk dat Perez snel zijn voorvleugel verliest.
Die verdient geen podium
Russell staat niet in de buurt van Zhou deze keer, dat scheelt ook.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:56 schreef Rianne84 het volgende:
Ik zie een uitloopstrook bij bocht 1. Geen koprol van Zhou dus.
Gohquote:Op zondag 9 juli 2023 15:57 schreef Gehrman het volgende:
Ik ga voor F1TV international. Sky is teveel aan het geilen op de Britse coureurs.
ja dan ben je Pro Max als je anti Perez bent. Das niet goed.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk dat Perez snel zijn voorvleugel verliest.
Die verdient geen podium
Met deze auto zou dat een schande zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Moet zien dat hij überhaupt de top 5 haalt
Naja, er is wel wat voor te zeggen in dit geval.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Ah gut, de Britten hebben weer bedacht dat ze de home of formula ! zijn.
Is dat zo?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan ben je Pro Max als je anti Perez bent. Das niet goed.
ja dat is wat ik eerder vandaag begreepquote:
datquote:Op zondag 9 juli 2023 15:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Moet zien dat hij überhaupt de top 5 haalt
Helaas voor hem worden het nul punten.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
Albon diep in de punten zou heel gaaf zijn.
We zijn nog niet eens begonnen!quote:
Dat wel, daarom inhaalrace!quote:Op zondag 9 juli 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Rare conclusies. Perez mag zich gewoon kapot schamen.
sowieso, verwacht ook wel dat er zware gesprekken gaan zijn als hij vandaag niet minstens 5e wortquote:Op zondag 9 juli 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Rare conclusies. Perez mag zich gewoon kapot schamen.
Kom op. De Formula 1 is opgericht door Fransen om Italiaanse autobouwers te laten showen hoe snel ze konden.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Naja, er is wel wat voor te zeggen in dit geval.
Maar de schaamteloze schreeuwerig heid waarmee ze het je oren in knallen is wat overdreven.
Waarom?quote:Op zondag 9 juli 2023 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de sport zou het goed zijn als Hamilton vandaag wint.
quote:Op zondag 9 juli 2023 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso, verwacht ook wel dat er zware gesprekken gaan zijn als hij vandaag niet minstens 5e wort
Lekker!quote:
Cake me!quote:
Perez is gewoon de zoveelste die niet tegen Max op kan.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso, verwacht ook wel dat er zware gesprekken gaan zijn als hij vandaag niet minstens 5e wort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |