Hier in Den Haag West hetzelfde.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:14 schreef zakjapannertje het volgende:
Ik hoor hier in Zoetermeer onweer in de verte. Het is wel droog nu.
Panningen hier, even wat flitsen en wat regen. Nu alleen nog maar regen. Valt heel erg mee. Al die activiteiten die afgelast werden had in principe niet gehoeven.quote:
Wat heb je gedaan dan en wanneer wordt je weer vrijgelaten?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
In de cel bij Zwolle zit ik zelf. Het blijft maar tekeer gaan.
Bommen op Emmeloord?quote:Op zondag 9 juli 2023 16:20 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het niets in het noorden. GENOT.
Het lijkt wel alsof iemand Zwolle probeert te vernietigen met al die gele explosies.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:20 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het niets in het noorden. GENOT.
Het is lastig inschatten.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:19 schreef Minimunt het volgende:
Al die activiteiten die afgelast werden had in principe niet gehoeven.
Mogelijk zijn de buien hier in het zuiden nog niet vol genoeg en exploderen ze pas hoger op iddquote:Op zondag 9 juli 2023 16:19 schreef Minimunt het volgende:
Misschien dat het noorden wat meer gaat krijgen.
Dat ben ik niet met je eens. Een enorme mensenmassa kan hiervan toch in paniek raken, en allemaal tegelijk naar huis willen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:19 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Panningen hier, even wat flitsen en wat regen. Nu alleen nog maar regen. Valt heel erg mee. Al die activiteiten die afgelast werden had in principe niet gehoeven.
Lijkt wel alsof het allemaal net niet is. Zag een halve shelf die niet helemaal goed tot zijn recht kwam. Misschien dat het noorden wat meer gaat krijgen.
Ik maak nog kansquote:Op zondag 9 juli 2023 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Had je anders verwacht
Ik hoor wel een hoop gedonder.
Klopt, in de richting van Delft zie ik erg donkere lucht en ik hoor ook gerommel.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Had je anders verwacht
Ik hoor wel een hoop gedonder.
Is natuurlijk vaak of je net wel of net niet getroffen werd. Ik zit 8km verderop en daar had je geen activiteit moeten hebbenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:19 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Panningen hier, even wat flitsen en wat regen. Nu alleen nog maar regen. Valt heel erg mee. Al die activiteiten die afgelast werden had in principe niet gehoeven.
Lijkt wel alsof het allemaal net niet is. Zag een halve shelf die niet helemaal goed tot zijn recht kwam. Misschien dat het noorden wat meer gaat krijgen.
Liever nietquote:Op zondag 9 juli 2023 16:37 schreef DemonRage het volgende:
Straks in het zuiden weer opklaringen en nóg benauwder?
Bospop was al uitgekocht door MOJO.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef RipCity het volgende:
Bospop is hier voor verzekerd mag ik hopen? Anders miljoenen down the drain voor wat regendruppels.
Het probleem is dat je niet van tevoren weet of het een paar regendruppels zijn of dat het noodweer wordt.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef RipCity het volgende:
Bospop is hier voor verzekerd mag ik hopen? Anders miljoenen down the drain voor wat regendruppels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |