Goed om te horenquote:Op zondag 9 juli 2023 03:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer wakker. Maar het is aan de beterende hand
Dankjewel.quote:
Hij zit tenminste wel in de top 10, kun je niet van iedereen bij Red Bull Racing zeggenquote:
Jajajquote:Op zondag 9 juli 2023 03:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij zit tenminste wel in de top 10, kun je niet van iedereen bij Red Bull Racing zeggen
Ook nog wel wat kleding van Hugo,is wel een leuk merk.quote:
Sowieso, jarenlang ervaring met passende kleding.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook nog wel wat kleding van Hugo,is wel een leuk merk.
Ik heb een heel duur overhemd waar het buikje niet meer in past,dat was best heel confronterend.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sowieso, jarenlang ervaring met passende kleding.
Echt heel vies.quote:
ik heb andere zortquote:Op zondag 9 juli 2023 03:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is gewoon niet lekker.
[ afbeelding ]
Kleuterwijn.
Je koopt anders ook dure drank.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:53 schreef mario390 het volgende:
aperol willt ik niet kopen
kostet 16 euro ofzo
Zo duur?quote:Op zondag 9 juli 2023 03:53 schreef mario390 het volgende:
aperol willt ik niet kopen
kostet 16 euro ofzo
Ik wilde net zeggen, aperol ligt toch dichter tegen het tientje in Europa.quote:
Wat kost een grammetje coke dan?quote:
Ik gok 4 keer een kwart, maar het is maar een grove schattigquote:
Heel schattig.quote:Op zondag 9 juli 2023 04:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gok 4 keer een kwart, maar het is maar een grove schattig
Nou, coke is veel mar niet schattigquote:
Je post het zelf.quote:
Mooie redding du.quote:
Tsja, moet toch laten zien dat ik het beter kan dan Kutte met Ruttequote:
Tijd voor CODO.quote:
Ik zou vieshard TR's machen!quote:
Iedereen een ban aansmeren...quote:
Dan is Nederland toch beter.quote:Op zondag 9 juli 2023 04:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik denk echt 80 euro voor versneden troep.
In dat geval lekker basen.quote:Op zondag 9 juli 2023 04:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik denk echt 80 euro voor versneden troep.
D tactiek om kampioen te wordenquote:
De sterke spelers elimineren.quote:
Daar vond ik geen zak aan.quote:
Heb ik 2 keer gedaan. Ook niet mijn ding. Gelukkig maar.quote:
Ik 1 keer,echt mwaaa.quote:Op zondag 9 juli 2023 04:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb ik 2 keer gedaan. Ook niet mijn ding. Gelukkig maar.
Ken een gozer die het wel geweldig vond. Die is alles kwijtgeraakt, auto, huis…zelfs z’n tanden.quote:
Ik mis vriendin nog in dit rijtje.quote:Op zondag 9 juli 2023 04:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ken een gozer die het wel geweldig vond. Die is alles kwijtgeraakt, auto, huis…zelfs z’n tanden.
Vrouw was ‘ie al kwijt ivm z’n gesnuif. Maar toen hij ging basen ging het echt snel bergafwaarts.quote:Op zondag 9 juli 2023 04:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mis vriendin nog in dit rijtje.
Echt hoor wat triest eigenlijk....
Beter zo jongen!quote:Op zondag 9 juli 2023 04:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb ik 2 keer gedaan. Ook niet mijn ding. Gelukkig maar.
Kwam bij die gozer. Ik had al gesnoven en hij had alleen base.quote:Op zondag 9 juli 2023 04:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Beter zo jongen!
Maare waarom heb je het na de eerste keer nog een keer gedaan?
Lekker slipe.Leuk je even weer gesproken te hebben ouwe.quote:
Oke ik snap!quote:Op zondag 9 juli 2023 04:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kwam bij die gozer. Ik had al gesnoven en hij had alleen base.
Stephan.quote:
quote:
Trusten BEA,ik vond het het leerzaam en gezellig.quote:Op zondag 9 juli 2023 04:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik moet gaan slapen, kzie je snel weer jongen!
Wat is er mis met Chantal?quote:
Niet gaan janken hoor...quote:
Heus wel.Alles goed?quote:
dat kenn ik jep maar niet velequote:
Wat slecht.quote:
En het zijn geen trieste mensen,wat wil je drinken?quote:Op zondag 9 juli 2023 05:18 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Moet ik maar eens komen kijken dan misschien
Mooie binnenkomer,Goedemorgen heer Tong.quote:Op zondag 9 juli 2023 05:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat slecht.
Het was al een kut nummer.
Goeiemorgen.
Iets met vocht. Ik ga toch eens meer 40plus gaan denkenquote:Op zondag 9 juli 2023 05:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het zijn geen trieste mensen,wat wil je drinken?
Altijd welkom.quote:Op zondag 9 juli 2023 05:29 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Iets met vocht. Ik ga toch eens meer 40plus gaan denken
Waar postte je voorheen?quote:Op zondag 9 juli 2023 05:29 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Iets met vocht. Ik ga toch eens meer 40plus gaan denken
Goede username trouwens.Wat doe je verder?quote:
Ex militair nu gepensioneerdquote:Op zondag 9 juli 2023 05:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede username trouwens.Wat doe je verder?
Dikke shout out.Respect.quote:
Dik verdiend.,geniet ervan.quote:Op zondag 9 juli 2023 05:44 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Laat het maar zijn 30 jaar luchtmacht. Dus rustig aan
Leuk, mag ik vragen waar Mijn vader zat ook bij de luchtmacht in Twentequote:Op zondag 9 juli 2023 05:44 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Laat het maar zijn 30 jaar luchtmacht. Dus rustig aan
Wat doe ik nu net?quote:Op zondag 9 juli 2023 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, mag ik vragen waar Mijn vader zat ook bij de luchtmacht in Twente
A in Belgi dusquote:
Ook wel op Leeuwarden geweest.\?quote:
quote:
Hier reageren op posts uit DTS is raar en onnodig, dus doe maar niet.quote:
Goedemorgen Dees, daar is een oplossing voor..quote:Op zondag 9 juli 2023 05:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hier reageren op posts uit DTS is raar en onnodig, dus doe maar niet.
Zou maar zo kunnen. Ik ken de luchtmacht in Belgi niet. Neem aan dat ze goed zijnquote:
Nee niet in Eindhoven niet Volkel en niet in Gilze.Wel 5 jaar in Brunnsum .quote:
Dm-enquote:Op zondag 9 juli 2023 05:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dees, daar is een oplossing voor..
Neen.quote:
Jammer, ik vind het wel gezellig op de vroege ochtendquote:Op zondag 9 juli 2023 06:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Komt goed uit uit ik ga juliie laten
Lekker slipe.,en kom terug.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nogmaals,altijd welkom.quote:
Fijne dag en tot een volgende keerquote:Op zondag 9 juli 2023 06:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Kuch.quote:
Goedemorgen Saartje.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)frika%29?wprov=sfla1
Goedemorgen vanuit Zuid Afrika.
Holly D.quote:
uShaka Marine World en over de pier gewandeld.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Saartje.
Die link ken ik al .Vertel me meer.
Morguh Pinnenmuske, is het mooi daar?quote:Op zondag 9 juli 2023 06:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)frika%29?wprov=sfla1
Goedemorgen vanuit Zuid Afrika.
Morguh D.quote:
Zo dat is voor heel wat mensen boodschappen doen.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
uShaka Marine World en over de pier gewandeld.
Keelpijn van de airco tijdens boodschappen doen voor 14 personen.
Biltong gegeten
Best een groot gezelschap.Geniet je wel?quote:Op zondag 9 juli 2023 06:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
uShaka Marine World en over de pier gewandeld.
Keelpijn van de airco tijdens boodschappen doen voor 14 personen.
Biltong gegeten
Zit jij bij Jasper op school?' Ik schud mijn hoofd en vertel haar waar ik hem ben tegengekomen. Ze knikt begrijpend, kijkt me streng aan en vraagt dan: 'Ben jij er zo n die in een verkeerd lichaam zit?'quote:
En dat op de vroege morgenquote:
Ach,het kwartje valt opeens.Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 9 juli 2023 06:51 schreef D. het volgende:
[..]
Zit jij bij Jasper op school?' Ik schud mijn hoofd en vertel haar waar ik hem ben tegengekomen. Ze knikt begrijpend, kijkt me streng aan en vraagt dan: 'Ben jij er zo n die in een verkeerd lichaam zit?'
Google is my friendquote:Op zondag 9 juli 2023 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach,het kwartje valt opeens.Hoe weet jij dat?
Ja. Al heb ik af en toe een siesta nodig.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best een groot gezelschap.Geniet je wel?
Sista is goedquote:Op zondag 9 juli 2023 06:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Al heb ik af en toe een siesta nodig.
Prima toch. even je rust pakken en geen prikkels.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Al heb ik af en toe een siesta nodig.
Hey Chufi,quote:
Ga je vandaag het water nog op Deisyy?quote:
Jo paardenpijperrr. Toch wel tamelijk ondermijnend gedoe van je.quote:
Even kijken wat het weer gaat doen, anders een lekker stuk fietsen.quote:
Ik hoop dat je valt.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jo paardenpijperrr. Toch wel tamelijk ondermijnend gedoe van je.
Tegen iedereen de vrolijke Frans zijn, maar toch hier Dotteke afzeiken en de Deis. En ook nog deze slow chat met je "kuch", maar er wel -opeens weer- enorm vaak posten. Beetje kinderachtig gedrag.
Maar goed, ik ga ff een rondje fietsen tegen m'n zin in, maar pak je later gaarne nog wel aan en da zeker als je daar zin in mocht hebben, kutje![]()
Ja lastig nu met het weer he, als je op het water zit is het natuurlijk nog gevaarlijker.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even kijken wat het weer gaat doen, anders een lekker stuk fietsen.
Aston martin hier heeft straf.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:06 schreef engine het volgende:
Klinkt alsof mijn buurman vijftien honden heeft geadopteerd
Fijne vakantie D.quote:
Gelijk heb je Engine, wordt ook te warm om iets te doen.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:06 schreef engine het volgende:
Ik doe vandaag weer helemaal niets. Nu nog even genieten nu het nog prettig is
Beetje doorzichtig gedrag van je. Dacht een tijdje terug dat je misschien wel vriendelijk was, maar had m'n twijfels soms omdat het te vriendelijk leek en toch ook wel 'opeens' sneaky gedoe hier en daar. Anyhoer, ga zo weg.quote:
Klinken geadopteerde honden anders dan ‘gewone’?quote:Op zondag 9 juli 2023 07:06 schreef engine het volgende:
Ik dacht dat je allang de oversteek had gemaaktquote:
Dit vind ik dus niet fair.,je kent het hele verhaal niet eens.Gooit wat en gaat weg.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Beetje doorzichtig gedrag van je. Dacht een tijdje terug dat je misschien wel vriendelijk was, maar had m'n twijfels soms omdat het te vriendelijk leek en toch ook wel 'opeens' sneaky gedoe hier en daar. Anyhoer, ga zo weg.
Tot later![]()
Dit klinkt gezelligquote:Op zondag 9 juli 2023 07:06 schreef engine het volgende:
Nee, we zijn nog moed aan het verzamelenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je allang de oversteek had gemaakt
I'll be back, pussyquote:Op zondag 9 juli 2023 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit vind ik dus niet fair.,je kent het hele verhaal niet eens.Gooit wat en gaat weg.
Geen ideequote:Op zondag 9 juli 2023 07:10 schreef D. het volgende:
[..]
Klinken geadopteerde honden anders dan ‘gewone’?
Ik wacht op je.Hou de glimmende kant boven op je driewieler.quote:
Goede gewoontes moet je niet doorbreken. Succes met verzamelen, ik ben benieuwd hoe de treinrit bevalt, ik ga het in september doen.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, we zijn nog moed aan het verzamelen
En de aftrap was altijd al het jaarlijkse weekendje Valkenburg
Daarover gesproken. @aloaquote:Op zondag 9 juli 2023 07:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede gewoontes moet je niet doorbreken. Succes met verzamelen, ik ben benieuwd hoe de treinrit bevalt, ik ga het in september doen.
Waarschijnlijk de laatste keer, in deze setting dan, dus toch doorbrekenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede gewoontes moet je niet doorbreken. Succes met verzamelen, ik ben benieuwd hoe de treinrit bevalt, ik ga het in september doen.
Jammer, of niet, dat kan ookquote:Op zondag 9 juli 2023 07:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de laatste keer, in deze setting dan, dus toch doorbreken
Ik vind het gedeelte na de trein spannender
Dit behoeft enige uitleg...quote:Op zondag 9 juli 2023 07:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de laatste keer, in deze setting dan, dus toch doorbreken
Ik vind het gedeelte na de trein spannender
Het evenement zelf heeft zijn glans al wat verloren, het leuke is wat we er omheen doenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, of niet, dat kan ook
Succes met links rijden, maar dat komt ook wel goed.
Dat vond ik als bijrijder heel naar in Engeland, de autos komen dan op je af, dat ben je niet gewend natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2023 07:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, of niet, dat kan ook
Succes met links rijden, maar dat komt ook wel goed.
Laatste keer setting,Klinkt nogal heftig.quote:
Mogge freonquote:Op zondag 9 juli 2023 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatste keer setting,Klinkt nogal heftig.
Hey Plyquote:
Alles oke daar?quote:
Jess ff Mijn freon begroetenquote:
Ik ben nog in conclaaf of jullie hier wel mogen zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Alles oke daar?
[..]
Jess ff Mijn vriend freon begroeten
Wanneer kan je weer naar dts?quote:Op zondag 9 juli 2023 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben nog in conclaaf of jullie hier wel mogen zijn.
Maar het antwoord laat op zich wachten.
Mijn advocaat is er mee bezig.quote:
Ik schrok me net de tandjes,er was een slang ontsnapt.quote:
De animo voor het evenement neemt af, het terrein is niet meer geschikt, en de organisatie stopt (daarom)quote:Op zondag 9 juli 2023 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatste keer setting,Klinkt nogal heftig.
En toen onderbroek weer opgetrokken?quote:Op zondag 9 juli 2023 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik schrok me net de tandjes,er was een slang ontsnapt.
Oepsquote:Op zondag 9 juli 2023 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik schrok me net de tandjes,er was een slang ontsnapt.
Hoeft ook niet altijdquote:
Nee Enigne,Ik keek naast me en het was een echte. Is nu weer veilig.quote:
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 9 juli 2023 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben nog in conclaaf of jullie hier wel mogen zijn.
Maar het antwoord laat op zich wachten.
Hij dolt maar hoorquote:Op zondag 9 juli 2023 07:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Iedereen mag hier posten
Dat is niet wat ik heb gezegd, je verdraait mijn woorden.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
Het is niet de bedoeling dat ik jullie hier naar toehaal omdat ik vakantie heb elders.
Dat is de stalling
Ik flipte helemaal en Soul ;Ow daar is die...quote:Op zondag 9 juli 2023 07:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Oepslijkt mij niks als je hem dan niet ziet
Iemand het deurtje open laten staan?quote:Op zondag 9 juli 2023 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee Enigne,Ik keek naast me en het was een echte. Is nu weer veilig.
NIVEAquote:
Dan vind ik de spinnen nog iets erger.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:51 schreef engine het volgende:
Lijkt mij niet chill wonen ergens waar slangen ontsnappen maar ik heb dan ook weinig met slangen.
Ik weet niet of ik toen nog wakker was of al wakker wasquote:
quote:
Zweten danquote:Op zondag 9 juli 2023 07:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik flipte helemaal en Soul ;Ow daar is die...
Zit geen kwaad in die man en is gezellige ventquote:
Ja daarmee hetzelfde. Geen bijzondere angst voor maar hoef ik ook geen huisgenoten mee te zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan vind ik de spinnen nog iets erger.
Dame Chanel.quote:
Was het te warm om te slapen?quote:Op zondag 9 juli 2023 07:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik toen nog wakker was of al wakker was![]()
Amper geslapen vannacht. Lukte gewoon niet.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Zweten danen lijkt mij lastig te vinden eenmaal weg
[..]
Zit geen kwaad in die man en is gezellige vent
Lekker de airco aanquote:Op zondag 9 juli 2023 07:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het te warm om te slapen?
Komende nacht nog zo'n nacht en daarna weer wat koeler.
ast van de warmte?quote:Op zondag 9 juli 2023 07:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik toen nog wakker was of al wakker was![]()
Amper geslapen vannacht. Lukte gewoon niet.
Hou je toch wel, maar de mijne staat vast. Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Morguh Chanelquote:
Lekker, eet smakelijkquote:
Zijn die eitjes nou bedoeld als oogjes of moet ik daar iets anders in zien?quote:
Dank u Meester Visser.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Hou je toch wel, maar de mijne staat vast. Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen
quote:Op zondag 9 juli 2023 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank u Meester Visser.
Nu het toch ook memory lane is werd ik wakker op een boot en wist niet eens waar we lagen.
Te warm om door te slapen. Wel in slaap gevallen maar vannacht nog met de ventilator lopen slepen. Nouja toen was ik ook weer een paar uur wakker.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het te warm om te slapen?
Komende nacht nog zo'n nacht en daarna weer wat koeler.
Kwart voor vier is ook wel een goede tijd om op te staanquote:Op zondag 9 juli 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ast van de warmte?
IK was om 3.45 uur al wakker rustig opgestaan, lekker douchen en toen naar beneden een lekker bakkie koffie gezet en even buiten gaan zitten
Nooooo!quote:Op zondag 9 juli 2023 08:04 schreef engine het volgende:
[..]
Te warm om door te slapen. Wel in slaap gevallen maar vannacht nog met de ventilator lopen slepen. Nouja toen was ik ook weer een paar uur wakker.
Mag herfst worden
Het is ook het ene na het andere uiterste, scheelt zomaar meer dan 10gr per dag soms en is lastig wennenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:04 schreef engine het volgende:
[..]
Te warm om door te slapen. Wel in slaap gevallen maar vannacht nog met de ventilator lopen slepen. Nouja toen was ik ook weer een paar uur wakker.
Mag herfst worden
Maar echt ,dat was altijd een ding dat er boten beschikbaar waren.quote:
Ik teken meequote:Op zondag 9 juli 2023 08:04 schreef engine het volgende:
[..]
Mag herfst worden
Lig toch liever nog een paar uurtjes te slapenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:05 schreef engine het volgende:
[..]
Kwart voor vier is ook wel een goede tijd om op te staan![]()
Maar dan is het wel lekker buiten ja.
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit het ontbijt van eergisteren was, maar ik had gisteren hetzelfde, en dadelijk waarschijnlijk weerquote:
Ja je zit daar rondom in het water, wel mooiquote:Op zondag 9 juli 2023 08:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt ,dat was altijd een ding dat er boten beschikbaar waren.
Correcte aannamequote:Op zondag 9 juli 2023 08:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn die eitjes nou bedoeld als oogjes of moet ik daar iets anders in zien?![]()
Smakelijk
ALs het maar lekker is tochquote:Op zondag 9 juli 2023 08:10 schreef D. het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit het ontbijt van eergisteren was, maar ik had gisteren hetzelfde, en dadelijk waarschijnlijk weer
Doen ze, fijne dagquote:
Mooiste was dat een vriend van me de Oostvaarder meekreeg..Dan zag je de mensen in de haven hun ogen uitpuilen ,quote:Op zondag 9 juli 2023 08:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja je zit daar rondom in het water, wel mooi
Yep tis weekend hier en zonder thuiszorg blijf ik nog ffquote:Op zondag 9 juli 2023 08:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allemaal...
5 uur eruit, maar vergadering Klaar![]()
![]()
@:D. Fijne vakantie.
@:chufi, nog uit logeren?
Dat is soms lastig te regelen.Hopelijk alles snel voor elkaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 08:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep tis weekend hier en zonder thuiszorg blijf ik nog ff
Morguh Nijn, dan was je van de vlotte vanmorgenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allemaal...
5 uur eruit, maar vergadering Klaar![]()
![]()
@:D. Fijne vakantie.
@:chufi, nog uit logeren?
Kan je niet goed lopen Chufi?quote:Op zondag 9 juli 2023 08:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep tis weekend hier en zonder thuiszorg blijf ik nog ff
Ja , ik wilde het klaar hebben. Was de kadernota. Stonden 10 uren op de teller waarvan er 7 uur netto geouwehoerd werd.quote:Op zondag 9 juli 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nijn, dan was je van de vlotte vanmorgen
Erg is dat he dat niet to the point blijven in een vergaderingquote:Op zondag 9 juli 2023 08:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja , ik wilde het klaar hebben. Was de kadernota. Stonden 10 uren op de teller waarvan er 7 uur netto geouwehoerd werd.
NOrmaal typ ik een uur lullen weg op een dag. Nu heeft dochterlief ook mee getypt. Haar nakijken gaat sneller dan zelf typen.
Woensdag begonnen, iedere dag om 5/half 6 begonnen. Nu gare oren
Gelukkig, dus het zit niet diep in je spieren.quote:Op zondag 9 juli 2023 08:56 schreef chufi het volgende:
Ik loop prima... gaat om wond verzorging aan mn voet war ik moeilijk bij kom
O dat is dan nog een geluk dat je wel goed kan lopen, anders ben je helemaal zo beperktquote:Op zondag 9 juli 2023 08:56 schreef chufi het volgende:
Ik loop prima... gaat om wond verzorging aan mn voet war ik moeilijk bij kom
Ik laat maar beter geen fotos zien wat er daar zat... das voor horrorfilmsquote:Op zondag 9 juli 2023 09:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig, dus het zit niet diep in je spieren.
Was het zo ergquote:Op zondag 9 juli 2023 09:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat maar beter geen fotos zien wat er daar zat... das voor horrorfilms
Dat lijkt me inderdaad verstandigquote:Op zondag 9 juli 2023 09:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heftig Chufi Gelukkig is het weer aan de beterende hand.quote:
Nee want het is nog vroegquote:Op zondag 9 juli 2023 09:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je vloggen net als Freek Vonk?quote:Op zondag 9 juli 2023 09:05 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juli 2023 09:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Niets ernstig?
[..]
Nee want het is nog vroeg![]()
![]()
Mijn linkerelleboog is een beetje ingepakt.
Tis ook wat, is de kleine net geboren gaan hij en zijn vrouw uit elkaarquote:
Geen ideequote:Op zondag 9 juli 2023 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis ook wat, is de kleine net geboren gaan hij en zijn vrouw uit elkaar
Was laatst op tv dat hij en zijn vrouw/vriendin uitelkaar warenquote:
Oquote:Op zondag 9 juli 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was laatst op tv dat hij en zijn vrouw/vriendin uitelkaar waren
En dat nog wel kort na de geboorte van zijn rupsie
was de larf, die in zijn been zat, Er zaten drie larven in zijn been, twee zijn doodgegaan en de derde is daar blijven zitten tot "volwassenheid" en hij heeft gefilmd en gevlogd dat deze larf uit zijn been kroop.quote:
Vond het best vies om te zien. Wie bedenkt nu zoietsquote:Op zondag 9 juli 2023 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
was de larf, die in zijn been zat, Er zaten drie larven in zijn been, twee zijn doodgegaan en de derde is daar blijven zitten tot "volwassenheid" en hij heeft gefilmd en gevlogd dat deze larf uit zijn been kroop.
Ik heb wel nieuwskoppen van die larf voorbij zien komen ja. Vandaar mijn vraag aan chuufquote:Op zondag 9 juli 2023 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
was de larf, die in zijn been zat, Er zaten drie larven in zijn been, twee zijn doodgegaan en de derde is daar blijven zitten tot "volwassenheid" en hij heeft gefilmd en gevlogd dat deze larf uit zijn been kroop.
Bah. Wie kijkt naar zoiets?quote:Op zondag 9 juli 2023 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het best vies om te zien. Wie bedenkt nu zoiets
Ik heb geen haast, was wel vroegquote:Op zondag 9 juli 2023 10:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Hebben jullie haast dit weekend? Ik ga even slapen en we zijn bijna een deel verder.
Ik heb de 'bevalling' niet gezien, zag wel eens een foto her en der voorbij komenquote:
ALs het nu is van je eigen vrouw of je dochter die vraag of je er bij wilt zijnquote:Op zondag 9 juli 2023 10:23 schreef engine het volgende:
Zo hoorde ik gisteren dat mijn broertje het idee had om eens bij een keizersnede (die zijn vriendin uitvoert) mee te kijken![]()
Dan is de verveling wel heel groot denk ik dan.
quote:Op zondag 9 juli 2023 10:04 schreef Verida het volgende:
Was een onsmakelijk beeld
[..]
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 9 juli 2023 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het nu is van je eigen vrouw of je dochter die vraag of je er bij wilt zijn
Maar zo maar om het kijken niet
OP tv heb ik het wel eens gezien, maar dan zie je eigenlijk niets dan het hoofd van de mama en de papa en de baby die uit de buik wordt getild, maar de operatie zelf zie je niets vanquote:Op zondag 9 juli 2023 10:23 schreef engine het volgende:
Vroeg mijn moeder of ik dat nooit gezien had....Ja bij een paard en koe maar is toch wat anders vind ik
Ik werd eens wakker en ik had de tv nog aanstaan. Daar was net een aflevering van de 'bevalling' op tv, was niet plezierig wakker worden.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de 'bevalling' niet gezien, zag wel eens een foto her en der voorbij komen
Morge.quote:
Het is je niet bevallen.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd eens wakker en ik had de tv nog aanstaan. Daar was net een aflevering van de 'bevalling' op tv, was niet plezierig wakker worden.
Ik vind het iig niet voor herhaling vatbaar.quote:
Genietonquote:Op zondag 9 juli 2023 10:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd eens wakker en ik had de tv nog aanstaan. Daar was net een aflevering van de 'bevalling' op tv, was niet plezierig wakker worden.
Het kan snel gaan als het gezellig isquote:Op zondag 9 juli 2023 10:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Hebben jullie haast dit weekend? Ik ga even slapen en we zijn bijna een deel verder.
Ook als het niet gezellig isquote:Op zondag 9 juli 2023 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kan snel gaan als het gezellig is
Maar dat is dan weer niet gezelligquote:
Nee, dat kan ik mij voorstellenquote:Op zondag 9 juli 2023 10:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |