kan ook voorzorg zijn geweest. We weten het nietquote:Op zondag 9 juli 2023 12:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Omdat het publiek op mute gezet werd toen Max aan het woord kwam ja... bij Norris ging het weer aan. Het zegt toch genoeg dat het geluid uit zetten.
Zou het doenquote:
Vlag met pompeblêddenquote:
Ik denk dat ze het geluid gewoon hadden aangezet als het mogelijk wasquote:Op zondag 9 juli 2023 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan ook voorzorg zijn geweest. We weten het niet
Ik moest het even opzoekenquote:
Dat zou wel gaaf zijnquote:
Ik weet niet in welk sciencefiction script dit staat, maar dit scenario gaat nooit plaatsvinden.quote:
Ken netquote:Op zondag 9 juli 2023 12:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moest het even opzoeken
[..]
Dat zou wel gaaf zijn
Max is ziek en Nyck vervangt hemquote:Op zondag 9 juli 2023 12:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk sciencefiction script dit staat, maar dit scenario gaat nooit plaatsvinden.
Rood door jou, nu is het voorbijquote:
Dat is iets voor Nyck. Is wel eens gebeurd toen hij een race wonquote:
Eigenlijk zou er ook uit een klomp gedronken moeten wordenquote:Op zondag 9 juli 2023 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is iets voor Nyck. Is wel eens gebeurd toen hij een race won
Een klompiequote:Op zondag 9 juli 2023 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er ook uit een klomp gedronken moeten worden
Goed idee voor Zandvoortquote:Op zondag 9 juli 2023 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er ook uit een klomp gedronken moeten worden
Wrijzingsblaren op zijn rugquote:Op zondag 9 juli 2023 12:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Kan Williams niet een passend stoeltje maken? Ik heb Sjors hier nooit over gehoord.
schijnt door z'n houding te komen al lijkt me dat je het evengoed op kan lossen.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Kan Williams niet een passend stoeltje maken? Ik heb Sjors hier nooit over gehoord.
ja daar wees russel gisteren in de interviews idd op dat hij een bloedvlek had.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Heb ik ook last van als ik ga karten. Uitstekende wervels die bont en blauw worden door het stoeltje.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Is toch iets anders, een stoeltje op maat of huurkart stoeltje.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Heb ik ook last van als ik ga karten. Uitstekende wervels die bont en blauw worden door het stoeltje.
Dat klopt wel. Maar ik kan me voorstellen dat Albon bij die hoge snelheden ook niet stil in zijn stoel kan blijven zitten. En als je dan iets voorover zit waardoor de wervels iets uitsteken kan dat best pijnlijk zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch iets anders, een stoeltje op maat of huurkart stoeltje.
Hij legde het zelf uit gisteren, ik weet niet meer waar maar zoiets was het inderdaad.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar ik kan me voorstellen dat Albon bij die hoge snelheden ook niet stil in zijn stoel kan blijven zitten. En als je dan iets voorover zit waardoor de wervels iets uitsteken kan dat best pijnlijk zijn.
dan zouden ze iets in het shirt op die plek moeten doen lijkt me.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar ik kan me voorstellen dat Albon bij die hoge snelheden ook niet stil in zijn stoel kan blijven zitten. En als je dan iets voorover zit waardoor de wervels iets uitsteken kan dat best pijnlijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |