70th anniversary grand prix wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heeft hij al 2x in de pocket. GP van Groot-Brittannië nog niet.
Das nog erger. Zet je er een keer overheen, maar ze blijven dat maar oprakelen.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet zozeer het pijnpunt hoor![]()
Iets met 2021 wél
Ja, maar dat zit zo diep dat toekomstige generaties het er bij de verwekking al in zit.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu nou niet zozeer het pijnpunt hoor![]()
Iets met 2021 wél
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Das nog erger. Zet je er een keer overheen, maar ze blijven dat maar oprakelen.
kun je dit filmpje even kijken. Heel treffend over al dat abu dabiquote:
Ik durf hem wel aan: een groot deel van 'Die Engelsen' hoopt gewoon dat Max er af wordt gereden.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:48 schreef PS. het volgende:
Die Engelsen snappen ook wel dat de kans groot is dat Max wint, dat zou niet als een verrassing komen ofzo.
Dat weet ik. Maar dat is dus niet de GP van Groot-Britannië.quote:
Nee.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:56 schreef Monolith het volgende:
Toch zou het wel mooi zijn als Verstappen vandaag uitvalt en McLaren hier een overwinning zou pakken.
Ik gun het Engelse publiek helemaal niets, dus doe dat maar volgende week.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:56 schreef Monolith het volgende:
Blijft natuurlijk ook gewoon een volkje dat net zo chauvinistisch is als dat teletoeterpubliek in Zandvoort. Toch zou het wel mooi zijn als Verstappen vandaag uitvalt en McLaren hier een overwinning zou pakken. Dat kampioenschap is toch al lang en breed beslist.
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het gejuich toen Norris de snelste tijd neerzette en de stilte toen Max er onderdoor ging.
Ik hou mijn adem in bij die bochtquote:Op zondag 9 juli 2023 11:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik durf hem wel aan: een groot deel van 'Die Engelsen' hoopt gewoon dat Max er af wordt gereden.
vergeleken met vorig jaar viel het meequote:Op zondag 9 juli 2023 11:51 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat onsportieve gedrag van ze maakt een overwinning van Max des te mooier. Waarom denk je dat ze het publiek hadden gemute toen Max aan het woord kwam denk je? Die Engelsen kunnen het totaal niet hebben dat er geen Engelsman vooraan staat.
Willen we wel zienquote:Op zondag 9 juli 2023 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Max wint, dan de overwinning net zo vieren als Lewis 2 jaar geleden maar dan met de Nederlandse vlag
quote:Op zondag 9 juli 2023 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Max wint, dan de overwinning net zo vieren als Lewis 2 jaar geleden maar dan met de Nederlandse vlag
Denk het ookquote:Op zondag 9 juli 2023 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Willen we wel zien
Maar ik denk dat Max daar wel boven staat
In dit geval niet mee eens, het is dat ik een zwak voor Norris heb maar anders het liefst geen enkele Engelsman op het podium.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:56 schreef Monolith het volgende:
Blijft natuurlijk ook gewoon een volkje dat net zo chauvinistisch is als dat teletoeterpubliek in Zandvoort. Toch zou het wel mooi zijn als Verstappen vandaag uitvalt en McLaren hier een overwinning zou pakken. Dat kampioenschap is toch al lang en breed beslist.
Omdat het publiek op mute gezet werd toen Max aan het woord kwam ja... bij Norris ging het weer aan. Het zegt toch genoeg dat het geluid uit zetten.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vergeleken met vorig jaar viel het mee
Nee man, in het hol van de leeuw is veel mooier.quote:
Norris is de enige normale van de 3 Britse coureurs op de gridquote:Op zondag 9 juli 2023 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
In dit geval niet mee eens, het is dat ik een zwak voor Norris heb maar anders het liefst geen enkele Engelsman op het podium.
Jij mag over alles fantaserenquote:Op zondag 9 juli 2023 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk het ook
Maar er over fantaseren mag toch?
Dan moeten ze ook niet miepen over het gedrag van de Orange Army als ze Engelse publiek op mute zetten.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Omdat het publiek op mute gezet werd toen Max aan het woord kwam ja... bij Norris ging het weer aan. Het zegt toch genoeg dat het geluid uit zetten.
Oranje vlag met een leeuwquote:Op zondag 9 juli 2023 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk het ook
Maar er over fantaseren mag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |