Dat is een vrij oud artikel dus of dat nog actueel is vraag ik me af.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En kan hij ook nog eens aan greenwashing doen
10equote:
Demi Schuurs?quote:
Wie?quote:
Nee joh, dat is Zandvoort natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:39 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is nu wel verreweg de mooiste GP om te winnen voor Max.
AT ging echt goed toen de omstandigheden nog lastig waren, dus wie weet...quote:Op zondag 9 juli 2023 11:43 schreef El_Thijs het volgende:
Ik hoop zo graag dat Nyck hier punten pakt
En Albon?quote:
Eens maar puur om Engelsen te sarren is dit de mooiste. Laten we hopen dat we een mooi gevecht krijgen tussen Mclaren, Mercedes en Ferrari.quote:
Heerlijk toch.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het gejuich toen Norris de snelste tijd neerzette en de stilte toen Max er onderdoor ging.
Die heeft hij al 2x in de pocket. GP van Groot-Brittannië nog niet.quote:
Die Engelsen snappen ook wel dat de kans groot is dat Max wint, dat zou niet als een verrassing komen ofzo.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eens maar puur om Engelsen te sarren is dit de mooiste. Laten we hopen dat we een mooi gevecht krijgen tussen Mclaren, Mercedes en Ferrari.
Puur om dat af te vinken natuurlijk wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heeft hij al 2x in de pocket. GP van Groot-Brittannië nog niet.
Dat onsportieve gedrag van ze maakt een overwinning van Max des te mooier. Waarom denk je dat ze het publiek hadden gemute toen Max aan het woord kwam denk je? Die Engelsen kunnen het totaal niet hebben dat er geen Engelsman vooraan staat.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:48 schreef PS. het volgende:
[..]
Die Engelsen snappen ook wel dat de kans groot is dat Max wint, dat zou niet als een verrassing komen ofzo.
Dat lijkt me nu nou niet zozeer het pijnpunt hoorquote:Op zondag 9 juli 2023 11:51 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat onsportieve gedrag van ze maakt een overwinning van Max des te mooier. Waarom denk je dat ze het publiek hadden gemute toen Max aan het woord kwam denk je? Die Engelsen kunnen het totaal niet hebben dat er geen Engelsman vooraan staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |