Weet ik niet, ik denk dat het voor sommigen wel een verfrissing kan zijn om een keer wat andere vragen te krijgen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:57 schreef Szura het volgende:
Sagan is geen fan van de zwaarmoedige Sammy
Wie is Felagund?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik denk dat het voor sommigen wel een verfrissing kan zijn om een keer wat andere vragen te krijgen.
Vind je ? Als Wout vier ritten had gewonnen hadden ze hem heilig verklaard ...quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jasper begint ook al een statuut zoals Remco en Wout te krijgen.
Mag juichen wel?quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:12 schreef The_Undertone het volgende:
Mensen die huilen om sportprestaties zijn mentaal labiel en niet te vertrouwen
Tuurlijk, maar stel je voor dat je als random dagjesmens op je knieën glijdt voor de televisie en onstopbaar begint te huilen omdat Tom Boonen 'uit het niets (had toen al een stevig palmares meen ik mij te herinneren) wereldkampioen fietsen wordt.quote:
Een wonder dat Pantano daar levend beneden is gekomenquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik trek me nog regelmatig af op deze afdaling.
Inderdaad, men zegt maar wat.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag was het juist geen loterij om mee te zitten.
Van Aert wordt meer en meer een act, zet dan aan op 125 km van de meetquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was een rit voor Wout.
Oscar Riesebeek vindt dit helemaal geen leuke opmerkingquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:40 schreef The_Undertone het volgende:
Stel je een groepje voor waarvan Vocsnor de sterkste is. Wat een bende zwakzinnigen moet je dan samen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |