Stop gewoon met dat zielige getrol joh.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Hunnie doen het ook dus moeten wij het ook gaan doen?
Altijd leuk om Rusland zijn eigen argumenten tegen hun te gebruiken .quote:Op zondag 9 juli 2023 07:04 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Turkije heeft loophole gevonden; het is geen oorlog maar speciale militaire operatie
Fijn dat je dat ook inziet.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Hoezo het grote boze westen? Als er een maatschappij is die zichzelf zo haat en zichzelf vernietigd dan is dat het westen wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:36 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Boehoehoooooeeee!!! Het grote boze westen!!!
Maar waarom wil je daar dan wonen?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoezo het grote boze westen? Als er een maatschappij is die zichzelf zo haat en zichzelf vernietigd dan is dat het westen wel.
De explosie is enorm.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:33 schreef Slayage het volgende:
Die mazzel pik aan het einde van de video[ twitter ]
Omdat dergelijke anti-westerse parasieten geen dag zouden overleven in de samenlevingen die ze zo toejuichen.quote:
Blijft ook altijd een curieus fenomeen dat de grootste haters van het Westen datzelfde 'Westen' betichten van zelfhaat.quote:
Je wilt liever in je echo kamer blijven zitten begrijp ik.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef mcmlxiv het volgende:
Mooi om de "we stellen alleen maar vragen" brigade direct te zien reageren op wat wellicht een controversiële beslissing van Oekraïne/VS is, maar dezelfd "we stellen alleen maar vragen" brigade nooit een enkele keer reageert op inmiddels 500 dagen aan Russische verkrachting, kindermoord en andere oorlogsmisdaden.
Tja, ze "stellen alleen maar vragen" natuurlijk.....
Natuurlijk. Je moet de vijand bestrijden met hun eigen leugens en gruwelijkheden. Karma is a bitch with a chainsaw and AIDS.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
NAVO landen als Spanje en het VK hebben het al afgekeurd hoor.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Wij zijn NAVO toch? Onze vrienden.
Zodra jij met steekhoudende argumenten komt ipv met pro-Russische Kremlinbraaksels zouden we misschien eens kunnen overwegen daadwerkelijk een gesprek met je aan te gaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Je wilt liever in je echo kamer blijven zitten begrijp ik.
Nou, Oekraïne heeft dan natuurlijk wel een zeer strategische haven precies in het midden van die zee. Ok, ze zullen hun marine moeten opbouwen, maar zodra dat is gedaan zijn zij de baas.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodra deze oorlog voorbij is heeft Turkije haar eigen Mare Nostrum. Erdogan is lekker aan het voorsorteren.
Je zou ook vragen kunnen stellen over Russische oorlogsmisdaden misschien?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Wat ik me bij zoiets afvraag. Als men een oplossing heeft gevonden tegen deze vorm van verdediging, is meteen je hele systeem nutteloos.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er wordt nu hard ingezet op countermeasures tegen drones zo te zien. Wel gaaf ding.
Ze leggen in dat filmpje uit waarom fysiek iets schieten lastig is. Dit is trouwens geen jamming je, maar een soort EMP blast.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat ik me bij zoiets afvraag. Als men een oplossing heeft gevonden tegen deze vorm van verdediging, is meteen je hele systeem nutteloos.
Ik geloof meer in goalkeeperachtige systemen. Of misschien zelfs richting een railgun.
Fysiek iets naar een drone schieten zal altijd impact hebben of de vijand laten schipperen wat betreft de bouw van drones waardoor deze op andere vlakken weer in moet leveren.
Dat is russofobie.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:15 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Je zou ook vragen kunnen stellen over Russische oorlogsmisdaden misschien?
De ironie...quote:Op zondag 9 juli 2023 11:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe heiligmakend een EMP is. Tegen vliegtuigen misschien wel. Die zijn complex. Maar een drone die met basic besturing verder kan lijkt me lastig te stoppen.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze leggen in dat filmpje uit waarom fysiek iets schieten lastig is. Dit is trouwens geen jamming je, maar een soort EMP blast.
Railguns zijn voor nu ook trouwens opgegeven. Zitten teveel kinderziektes aan nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |