Wie is William Orbit?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Madonna - Beautiful Stranger (William Orbit radio edit)
Een producerquote:
Bruno Major - A Strange Kind Of Beautiful
Ik ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Bruno Major is de artiest van Places We Don't Walk, één van de meestgedraaide nummers in m'n uitzendingen ooit; vorige keer nog (op verzoek) gedraaid. Recent bracht hij Columbo uit; ook al zo'n machtig mooi nummer.
Hier is zijn gloednieuwe single. Ik ga er geen doekjes om winden: verwacht dit heel, heel hoog in mijn jaarlijst.Bruno Major - A Strange Kind Of Beautiful
Dit vergt wat meer luisterbeurten, maar dat loontquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
Mooi hoor. Columbo greep me meer op het eerste gehoor, dat wel.
Elton John - Your Song
Dit is mijn liedje helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Dan ook maar op hoog niveau afsluiten:Elton John - Your Song
Bedankt voor het luisteren, veel plezier met Melting zo meteen
Ging het niet meer?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
Elton John heeft zelf ook het optreden afgesloten, als ik het goed begrepen heb.
Volgens mij vindt hij zichzelf nu te oud voor optredens. Maar helemaal zeker weet ik het niet.quote:
Ja. hij is met z'n afscheidstour bezig. Volgens mij volgt het allerlaatste optreden nog.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
Elton John heeft zelf ook het optreden afgesloten, als ik het goed begrepen heb.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Zit je weer aan de knoppen te draaien Melting...
Oh nee, toch niet
Eitje, bedoel jequote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:01 schreef Melting het volgende:
Traditioneel beginnen we altijd met een lastige.
Dat zegt me niets.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben erg fan van z'n liedje All The Money's Gone. Een onterechte flop.
Naar Volendam.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet waar het naartoe moet met de wereld.
Alle wegen leiden naar Rome Volendam?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Waar de muzikale reis ook heen gaat, uiteindelijk kom je toch weer in Volendam uit
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Waar de muzikale reis ook heen gaat, uiteindelijk kom je toch weer in Volendam uit
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:10 schreef livelink het volgende:
Ik dacht aan een Peruaanse straatmuzikant.
quote:
Ennio draait zich om in zijn graf!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:10 schreef livelink het volgende:
Ik dacht aan een Peruaanse straatmuzikant.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ennio draait zich om in zijn graf!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik draai me ook om in mijn eigen graf. Zelfs met hint erbij had ik het niet door.
Zal ik doen. Maar tegen die tijd....quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wacht nog maar even met in dat graf te gaan liggen hoor.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal ik doen. Maar tegen die tijd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |