Wtf, dit had ik liever niet gelezen. De tering.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
Doet me denken aan een meisje die haar darmen werden uit gezogen door zo systeem.
Hier de reactie van haar op reactie van deze nieuws bericht .
https://www.hartvannederl(...)kkig-nog-navertellen
Stukje uit de bron.
Het noodlottige ongeluk waarbij een 9-jarig meisje uit Breda verdronk op een Franse camping nadat zij met haar haren kwam vast te zitten in het filtersysteem op de bodem van het zwembad, roept angstige herinneringen op bij Sandra Bouwman uit Maastricht. Elf jaar geleden kwam haar toen 8-jarige dochter Raphaëlla ook vast te zitten in een afzuigsysteem van een zwembad in een vijfsterrenresort op Curaçao.
In het zwembad waar Raphaëlla elf jaar geleden kwam, was een monteur vergeten om de deksel op een rooster te doen. Ze kwam vast te zitten en haar darmen werden uit haar lichaam gezogen..
Normaal mag dat rooster ook helemaal niet aan staan tijdens geopende uren", legt Raphaëlla uit. "Maar hij stond wel aan en ik kwam daar op te zitten." Daarna moet ze vechten voor haar leven, want het filter kan zo'n 900 kilo opzuigen en is dus levensgevaarlijk. "Je zit in het water dus ik moest meteen naar lucht grijpen. Toen heb ik me losgekregen door m'n voet in het rooster te duwen. Mijn moeder keek daarna in mijn zwembroekje en daar lagen mijn darmen in."
Aantal woorden gedeeld door 10quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:41 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe vaak kun je bonusvader in één artikel zeggen
Je ziet ook een aantal keer bonusmoeder staan, voor de afwisselingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:41 schreef Cockwhale het volgende:
Doe eens nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:30 schreef realnice11 het volgende:
Kan ook zijn dat het moord was maar dat ze om geen paniek te zaaien het maar verbloemen met "ongeluk"
Haar haar zát in een staart.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:51 schreef maily het volgende:
Badmutsen terug invoeren voor zwembaden.
En/of doe je lange haren in een staart/vlecht/knot.
Je zou denken dat die pompen daar op beveiligd zouden zijn met een soort keurmerk?quote:
Skimmer zou verplicht moeten zijn. Minimaal eentje.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja zeker, die zijn helemaal perfect en ook de standaard tegenwoordig.
Maar als dat niet haalbaar is dan is een skimmer ook al prima:
[ afbeelding ]
En in ieder geval vele malen beter dan
[ afbeelding ]
Maargoed, geld he.
Een kind verliezen is ongeveer het ergste wat iemand kan overkomen. Het is niet echt "grappig" om in zo'n situatie volledig ongefundeerde bullshit te gaan roepen over moord. Het slaat nergens op, het is niet grappig en totaal respectloos.quote:
Stiefvader noemt men zoiets. Het is ook een kut term.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:41 schreef Cockwhale het volgende:
Zijn helaas al teveel kinderen vermoord. Vaak is het iemand die dichtbij stond. Een ouder, broer of zus. Vaak gaat het om een (toekomstige) erfenis maar het kan ook in de relationele sfeer zitten.quote:
Maar dat is dan toch geen reden om bij elk ongeluk met ongefundeerde beschuldigingen/insinuaties te komen dat het misschien wel moord was?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:56 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zijn helaas al teveel kinderen vermoord. Vaak is het iemand die dichtbij stond. Een ouder, broer of zus. Vaak gaat het om een (toekomstige) erfenis maar het kan ook in de relationele sfeer zitten.
Als een partner of kind ineens dood gaat dan is het vaak zo dat mensen denken dat het een onbekende is. Vaker is het een bekende dan een onbekende. Hopelijk wordt er een solide onderzoek uitgevoerd. De dood van een kind is altijd extra tragisch.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch geen reden om bij elk ongeluk met ongefundeerde beschuldigingen/insinuaties te komen dat het misschien wel moord was?
Dit meisje verdronk in het zwembad omdat ze vast zat in het rooster, met haar haren.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Als een partner of kind ineens dood gaat dan is het vaak zo dat mensen denken dat het een onbekende is. Vaker is het een bekende dan een onbekende. Hopelijk wordt er een solide onderzoek uitgevoerd. De dood van een kind is altijd extra tragisch.
Ik weet te weinig van de hele situatie af voor een onderbouwde theorie over wat hier gebeurd is. Ik ving het vooral triest dat er een kind is overleden.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:20 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Dit meisje verdronk in het zwembad omdat ze vast zat in het rooster, met haar haren.
Dat is heel tragisch maar geen moord.
Denk je serieus dat bonuspapa of wie dan ook haar met haar haren in dat rooster heeft geduwd?
Wat een onzin
Ok, kunnen we dan weer ontopic gaan?quote:Op zondag 9 juli 2023 14:20 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik weet te weinig van de hele situatie af
Ik denk dat dit nieuwsartikel vooral bedoeld is voor iedereen die nu op vakantie gaat.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok, kunnen we dan weer ontopic gaan?
Kunnen ze geen waarschuwingen plaatsen als een zwembad een oud werkend systeem heeft?
Kranten en overheden en zaken verbloemen of liegen zijn al eeuwen oud en komt elke keer weer terug , ik probeer alleen aan te geven dat je zoiets nooit moet uitsluitenquote:Op zondag 9 juli 2023 09:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Een kind verliezen is ongeveer het ergste wat iemand kan overkomen. Het is niet echt "grappig" om in zo'n situatie volledig ongefundeerde bullshit te gaan roepen over moord. Het slaat nergens op, het is niet grappig en totaal respectloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |