Ja. Een van de kazernes is daar in de straat. Ze kwamen blijkbaar terug van een andere uitruk.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:48 schreef trui het volgende:
Omdat dat net die ene kringloopwinkel is waar brand uitbrak? Ik ben meer geintrigeerd door het stukje 'ontdekt zelf zeer grote brand'. Reden ze toevallig langs?
(ik heb 't inmiddels gegoogled en begrijp nu dat ze inderdaad in de buurt waren en een oranje gloed in de verte zagen).
zie mijn aanvulling, het waren (volgens mij) foto albums van de eigenaar die ernaast woont. Maar ik kan er naast zitten hoor.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Een van de kazernes is daar in de straat. Ze kwamen blijkbaar terug van een andere uitruk.
Ik heb geen premium. Dus ik kan alleen de kop lezen.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:53 schreef trui het volgende:
[..]
zie mijn aanvulling, het waren (volgens mij) foto albums van de eigenaar die ernaast woont. Maar ik kan er naast zitten hoor.
ik ook niet, maar wel een dpg account. Als je dan een abonnement op een van de kranten hebt die daarbij zijn aangesloten (in mijn geval volkskrant & nrc) krijg je ook toegang tot artikelen van andere kranten.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb geen premium. Dus ik kan alleen de kop lezen.
Eigenaar woont naast het pand en moest dus ook snel weg.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:18 schreef amaranta het volgende:
Weten jullie wat ook minder prettig is?
Een NL-alert om 4:29 als je lekker diep in slaap bent.
Dat gaat echt luid! En het is een vervelend geluid.
De kringloop hier is in vlammen opgegaan.
Ik snap deze kop niet helemaal.. maar dat kan ook aan mij liggen. Waarom zou je in één kringloop winkel fotoboeken gaan redden?
[..]
Oh, wij hebben ook de Volkskrantquote:Op zondag 9 juli 2023 12:56 schreef trui het volgende:
[..]
ik ook niet, maar wel een dpg account. Als je dan een abonnement op een van de kranten hebt die daarbij zijn aangesloten (in mijn geval volkskrant & nrc) krijg je ook toegang tot artikelen van andere kranten.
Andersom werkt dat niet volgens mij. Tenminste heb een digi abo op het ed (via dpg-media) maar kan geen premiumartikelen lezen van het ad (ook via dpg-media)quote:Op zondag 9 juli 2023 13:11 schreef trui het volgende:
[..]
volgens mij kun je dan gewoon zo'n dpg account aanmaken.
Wat gek. Ik ben ook geabonneerd op de Volkskrant en kan via mijn dpg-account ook alles lezen van Trouw en AD, maar juist niet van het NRC.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:56 schreef trui het volgende:
[..]
ik ook niet, maar wel een dpg account. Als je dan een abonnement op een van de kranten hebt die daarbij zijn aangesloten (in mijn geval volkskrant & nrc) krijg je ook toegang tot artikelen van andere kranten.
ik zat me net af te vragen of het dan eigenlijk nog wel nodig is om beide abonnementen (nrc en volkskrant) aan te houden, maar zo te lezen dus wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat gek. Ik ben ook geabonneerd op de Volkskrant en kan via mijn dpg-account ook alles lezen van Trouw en AD, maar juist niet van het NRC.
ah, kennelijk valt 't NRC daar niet onder zie ik (https://www.ad.nl/service/dpgmediaaccount-uitleg)quote:Op zondag 9 juli 2023 14:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat gek. Ik ben ook geabonneerd op de Volkskrant en kan via mijn dpg-account ook alles lezen van Trouw en AD, maar juist niet van het NRC.
De NRC heeft hier wel ooit aan meegedaan, maar daar al lang geleden mee gestopt. Dat is wel jammer, maar aan de andere kant heb ik echt niks te klagen zo.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:41 schreef trui het volgende:
[..]
ah, kennelijk valt 't NRC daar niet onder zie ik (https://www.ad.nl/service/dpgmediaaccount-uitleg)
Als aanvoeder van het zuunig topic snap ik de twijfel ook.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:15 schreef trui het volgende:
Tsja, da's toch weer 6 euro per maand erbij he. Ik kan me je twijfel voorstellen.
dat je daar toch nog 2 hele afleveringen voor nodig had.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb de ventilator aangezet. En friends. Was met 2 afleveringen klaar
Ik had best veel opgespaard. Ik denk een stuk of 8 - 10 broeken en 15 t-shirtsquote:Op zondag 9 juli 2023 17:23 schreef trui het volgende:
[..]
dat je daar toch nog 2 hele afleveringen voor nodig had.![]()
![]()
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 9 juli 2023 17:38 schreef Hupje het volgende:
Hoe is het met het noodweer bij iedereen?
Hier was het echt een lachertje(gelukkig maar) Ik zal vanavond gewoon de tuin moeten sproeien, zo weinig regen is er gevallen.
Maar de vakantie is eindelijk geboekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |