SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die rijdt voordien al 10 keer een sprint omdat zijn ploeg nergens te vinden is. Visbeek, neem je rommel mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:12 schreef wimderon het volgende:
Girmay stopt gewoon met trappen op het moment dat Van der Poel/Pedersen aangaan.
Is daar ook een klassement voor?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
“Wout van Aert had deze altijd gewonnen”.
Morele winnaar,
Alleen Meintjes in de 1e groep..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die rijdt voordien al 10 keer een sprint omdat zijn ploeg nergens te vinden is. Visbeek, neem je rommel mee.
Die sparen zich allemaal voor de komende etappes.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen Meintjes in de 1e groep verder..
Georg Zimmermann heb ik nog wel even in beeld gezien, maar uiteraard was Ruin nergens te vinden. Geen leuke rubriek.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die sparen zich allemaal voor de komende etappes.
De Puy-de-Dôme terug in de Tour.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb ongeloofloos veel zin in morgen.
Hopelijk trekt de regie alles uit de kast om dit goed in beeld te brengenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De Puy-de-Dôme terug in de Tour.
Dat we dit nog mogen meemaken.
Is Jasper voor Jasper?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:27 schreef wimderon het volgende:
Jasper verloor anders teveel punten voor het puntenklassement volgens Jasper.
Ja, dit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:04 schreef Bugno3 het volgende:
Belachelijk bizar dat Alpecin hier weer de Flipsen-kaart speelt. Mat had veel meer snelheid dan Mes.
Waardeloos groepje dat gaat strijden om de ritzege. Je las het hier het eerstquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb ongeloofloos veel zin in morgen.
Las het ergens anders al eerder.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Waardeloos groepje dat gaat strijden om de ritzege. Je las het hier het eerst
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:15 schreef Centenbak het volgende:
Heeft MVDP het hier nou over fok!
Het lijkt er sterk op?![]()
@:1:39
https://nos.nl/collectie/(...)krijg-nog-wel-kansen
Ooit won er de Rode Lantaarndrager (ik meen 1969; gele truidrager Merckx zette te laat de achtervolging in).quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan heeft VDP een kans.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
En soms verandert hij in de Hulk.quote:
Mathieu was er overheen gesprongen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of je fietst er gewoon langs net als de mensen voor je.
Hij trok inderdaad wel heel veel gekke bekken in het wiel van Pierre.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een microanalyse: de pijngezichten van Vingegaard. Pierre Van Hooydonck nota bene trekt 200 meter door op het laatste klimmetje en hij zit te puffen, te blazen en te grimassen, terwijl Laporte en Van Aert in zijn wiel nog naar huis kunnen bellen. Tien tellen later trekt Campenaerts door en er ontstaat een gat. Laporte is mee, Van Aert is mee, Pogacar is mee, Groenewegen is mee (waar Vingegaard inmiddels op dat moment bij in het wiel zat), maar Vingegaard hangt ergens op achterstand in de wielen bij Girmay.
Ik heb genoeg gezien, morgen verliest hij minuten.
Mwah ik vind Vingegoh niet arrogant ofzo, hij is best wel relatable dat hij wat sociaal onhandig en verlegen is. Pogacar is natuurlijk ook wel heel bewust van imago en camera beelden. Al vind ik wel tof dat Pogi overduidelijk plezier heeft en ook klassiekers aan zijn programma toevoegt.quote:
80 euro gezet op Pogacar wint de tourquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een microanalyse: de pijngezichten van Vingegaard. Pierre Van Hooydonck nota bene trekt 200 meter door op het laatste klimmetje en hij zit te puffen, te blazen en te grimassen, terwijl Laporte en Van Aert in zijn wiel nog naar huis kunnen bellen. Tien tellen later trekt Campenaerts door en er ontstaat een gat. Laporte is mee, Van Aert is mee, Pogacar is mee, Groenewegen is mee (waar Vingegaard inmiddels op dat moment bij in het wiel zat), maar Vingegaard hangt ergens op achterstand in de wielen bij Girmay.
Ik heb genoeg gezien, morgen verliest hij minuten.
Morgen gaat veel duidelijk worden.quote:
Terecht uiteraard, debielen die niet gewoon normaal aan de kant blijven staan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Cras gebotst tegen een toeschouwer. Hij is heel boos en hoopt dat de toeschouwer zich schuldig voelt
Ja het zijn heel verschillende types, maar ik vind ze allebei wel sympathiek.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah ik vind Vingegoh niet arrogant ofzo, hij is best wel relatable dat hij wat sociaal onhandig en verlegen is. Pogacar is natuurlijk ook wel heel bewust van imago en camera beelden. Al vind ik wel tof dat Pogi overduidelijk plezier heeft en ook klassiekers aan zijn programma toevoegt.
VingAICARd heeft geen antwoord?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat het momentum bij PogAICAR is..
sorry
Dan hadden ze anders moeten koersen, deze sprint had hij niet gewonnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ze beter MVP hadden uit kunnen spelen
Dat zegt alleen vrij weinigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat het momentum bij PogAICAR is..
sorry
quote:
Nou, Vingegaard is een saaie droplul, maar Wout valt toch goed mee?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]nee. Pogi lijkt psychologisch veel sterker en ik vind hem een leukere jongen.
ik vind vingAICARd en Wout van AICARt eigenlijk zielige debielen
Zielige debielen? Leg uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]nee. Pogi lijkt psychologisch veel sterker en ik vind hem een leukere jongen.
ik vind vingAICARd en Wout van AICARt eigenlijk zielige debielen
Wout rijdt voor Jumbo dus is net zo goed een debiel.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nou, Vingegaard is een saaie droplul, maar Wout valt toch goed mee?
quote:Astana wil Cavendish overtuigen Tour 2024 te rijden: “Wij willen hem de kans geven, het is aan hem”'
Als het van Astana-baas Alexandre Vinokourov afhangt, dan zal Mark Cavendish toch nog een gooi kunnen doen naar een 35ste etappezege in de Tour, waarmee hij alleen recordhouder zou worden voor Eddy Merckx. Cavendish zei in de Giro dat dit zijn laatste seizoen zou zijn, maar Vinokourov wil de Britse sprinter overtuigen er nog een jaar bij te doen. Dat meldt de Franse sportkrant L’Equipe.
Mark Cavendish was in Bordeaux nog dicht bij een ritzege, maar een dag later, in de achtste Tourrit van Libourne naar Limoges spatte die droom op het asfalt uit elkaar. Sleutelbeenbreuk en einde Tour.
Maar als het van Alexandre Vinokourov afhangt, krijgt de 38-jarige spurter alsnog een kans.
“We willen dat Mark doorgaat in 2024 en zijn 15de Tour de France kan rijden om zijn 35ste etappe te winnen”, zei Vinokourov aan L’Equipe. “Ik heb zelf een dijbeenbreuk opgelopen in 2011 in de Tour en dat zou mijn laatste jaar worden, maar ik wilde niet zomaar stoppen. Ik bleef en vocht hard om het jaar daarop de Olympische Spelen in Londen te winnen. Mark heeft dezelfde mentaliteit en vastberadenheid om zijn ultieme doel te bereiken. We zijn klaar om hem die kans te geven. Maar het is aan hem.”
Ik vond Petit best goed vorig jaar. Dit jaar wat blessures.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Georg Zimmermann heb ik nog wel even in beeld gezien, maar uiteraard was Ruin nergens te vinden. Geen leuke rubriek.
De enige die zich echt 100% wegcijfert is Adrien Petit, maar die kan er dan weer niks van.
Dat vond VDP niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ze beter MVP hadden uit kunnen spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |