Ooit won er de Rode Lantaarndrager (ik meen 1969; gele truidrager Merckx zette te laat de achtervolging in).quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Waardeloos groepje dat gaat strijden om de ritzege. Je las het hier het eerst
Dan heeft VDP een kans.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Waardeloos groepje dat gaat strijden om de ritzege. Je las het hier het eerst
En soms verandert hij in de Hulk.quote:
Mathieu was er overheen gesprongen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of je fietst er gewoon langs net als de mensen voor je.
Hij trok inderdaad wel heel veel gekke bekken in het wiel van Pierre.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een microanalyse: de pijngezichten van Vingegaard. Pierre Van Hooydonck nota bene trekt 200 meter door op het laatste klimmetje en hij zit te puffen, te blazen en te grimassen, terwijl Laporte en Van Aert in zijn wiel nog naar huis kunnen bellen. Tien tellen later trekt Campenaerts door en er ontstaat een gat. Laporte is mee, Van Aert is mee, Pogacar is mee, Groenewegen is mee (waar Vingegaard inmiddels op dat moment bij in het wiel zat), maar Vingegaard hangt ergens op achterstand in de wielen bij Girmay.
Ik heb genoeg gezien, morgen verliest hij minuten.
Mwah ik vind Vingegoh niet arrogant ofzo, hij is best wel relatable dat hij wat sociaal onhandig en verlegen is. Pogacar is natuurlijk ook wel heel bewust van imago en camera beelden. Al vind ik wel tof dat Pogi overduidelijk plezier heeft en ook klassiekers aan zijn programma toevoegt.quote:
80 euro gezet op Pogacar wint de tourquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een microanalyse: de pijngezichten van Vingegaard. Pierre Van Hooydonck nota bene trekt 200 meter door op het laatste klimmetje en hij zit te puffen, te blazen en te grimassen, terwijl Laporte en Van Aert in zijn wiel nog naar huis kunnen bellen. Tien tellen later trekt Campenaerts door en er ontstaat een gat. Laporte is mee, Van Aert is mee, Pogacar is mee, Groenewegen is mee (waar Vingegaard inmiddels op dat moment bij in het wiel zat), maar Vingegaard hangt ergens op achterstand in de wielen bij Girmay.
Ik heb genoeg gezien, morgen verliest hij minuten.
Morgen gaat veel duidelijk worden.quote:
Terecht uiteraard, debielen die niet gewoon normaal aan de kant blijven staan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Cras gebotst tegen een toeschouwer. Hij is heel boos en hoopt dat de toeschouwer zich schuldig voelt
Ja het zijn heel verschillende types, maar ik vind ze allebei wel sympathiek.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah ik vind Vingegoh niet arrogant ofzo, hij is best wel relatable dat hij wat sociaal onhandig en verlegen is. Pogacar is natuurlijk ook wel heel bewust van imago en camera beelden. Al vind ik wel tof dat Pogi overduidelijk plezier heeft en ook klassiekers aan zijn programma toevoegt.
VingAICARd heeft geen antwoord?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat het momentum bij PogAICAR is..
sorry
Dan hadden ze anders moeten koersen, deze sprint had hij niet gewonnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ze beter MVP hadden uit kunnen spelen
Dat zegt alleen vrij weinigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat het momentum bij PogAICAR is..
sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |