SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die rijdt voordien al 10 keer een sprint omdat zijn ploeg nergens te vinden is. Visbeek, neem je rommel mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:12 schreef wimderon het volgende:
Girmay stopt gewoon met trappen op het moment dat Van der Poel/Pedersen aangaan.
Is daar ook een klassement voor?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
“Wout van Aert had deze altijd gewonnen”.
Morele winnaar,
Alleen Meintjes in de 1e groep..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die rijdt voordien al 10 keer een sprint omdat zijn ploeg nergens te vinden is. Visbeek, neem je rommel mee.
Die sparen zich allemaal voor de komende etappes.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen Meintjes in de 1e groep verder..
Georg Zimmermann heb ik nog wel even in beeld gezien, maar uiteraard was Ruin nergens te vinden. Geen leuke rubriek.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die sparen zich allemaal voor de komende etappes.
De Puy-de-Dôme terug in de Tour.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb ongeloofloos veel zin in morgen.
Hopelijk trekt de regie alles uit de kast om dit goed in beeld te brengenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De Puy-de-Dôme terug in de Tour.
Dat we dit nog mogen meemaken.
Is Jasper voor Jasper?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:27 schreef wimderon het volgende:
Jasper verloor anders teveel punten voor het puntenklassement volgens Jasper.
Ja, dit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:04 schreef Bugno3 het volgende:
Belachelijk bizar dat Alpecin hier weer de Flipsen-kaart speelt. Mat had veel meer snelheid dan Mes.
Waardeloos groepje dat gaat strijden om de ritzege. Je las het hier het eerstquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb ongeloofloos veel zin in morgen.
Las het ergens anders al eerder.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Waardeloos groepje dat gaat strijden om de ritzege. Je las het hier het eerst
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:15 schreef Centenbak het volgende:
Heeft MVDP het hier nou over fok!
Het lijkt er sterk op?![]()
@:1:39
https://nos.nl/collectie/(...)krijg-nog-wel-kansen
Ooit won er de Rode Lantaarndrager (ik meen 1969; gele truidrager Merckx zette te laat de achtervolging in).quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan heeft VDP een kans.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |