Maar kan ie snelle ronde maken?quote:
Mensen met Nando ontsnappen wel zwaar hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Wie had Perez ook al weer in de manager ipv Alonso?
Uitgerekendquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen met Nando ontsnappen wel zwaar hoor
Geen risico nemen.quote:
Gele vlag was erquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Perez heeft het fout aangepakt. Hij had door moeten rijden, want hij had als enige twee rondes kunnen doen. Die tweede had hij ook met niet opgeladen batterij sneller moeten doen dan de eerste
Ik heb nog steeds hetzelfde team als vorige week, dat mij naar de 4e plaats leidde. Dus reken maar uitquote:
oh ja...quote:
Zat 't probleem 'm nirt in de gele vlag?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Perez heeft het fout aangepakt. Hij had door moeten rijden, want hij had als enige twee rondes kunnen doen. Die tweede had hij ook met niet opgeladen batterij sneller moeten doen dan de eerste
Ja in bocht 7. En zie zijn sectortijden daarvoor, hij reed gewoon een inlap.quote:
Ik sta 300e ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hetzelfde team als vorige week, dat mij naar de 4e plaats leidde. Dus reken maar uit
dan mag je toch geen tijd verbeteren (in de sector met YF)?quote:
en de restquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:33 schreef Donderkonijn het volgende:
Gelukkig is Max door.. eerste sector wss verneukt door dat gekloot van HAM.
Hij zat er al voor op dat moment.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:33 schreef Donderkonijn het volgende:
Gelukkig is Max door.. eerste sector wss verneukt door dat gekloot van HAM.
Right place, right time.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:33 schreef Ferry_76 het volgende:
Ricciardo lacht zich de ballen uit zijn broek.
Ik zie Sainz nog wel vertrekken bij Ferrari binnenkortquote:
mwah, Perez was niet eens bezig met een snelle ronde. Iedere andere coureur had wel een poging gedaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:33 schreef Sally het volgende:
[..]
dan mag je toch geen tijd verbeteren (in de sector met YF)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |