Gezeikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:07 schreef 3rr0r het volgende:
You get a deletion, and you get a deletion!
Max pakt wk in zandvoortquote:
Netflix is bij Brad Pittquote:
Met wat knippen kunnen ze deze kwali gewoon neerzetten als een episch gevecht tussen Max en Checo hoor.quote:
Dit.quote:
Vlag maar afquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met wat knippen kunnen ze deze kwali gewoon neerzetten als een episch gevecht tussen Max en Checo hoor.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Netflix gaat niet bij een Apple+ productie kijken.
FAKE NEWS.
Lijkt me sterk dat de baan over 5-10 minuten beter isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:15 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat doet een schietgebedje dat Albon nog een kans krijgt
Ach, Helmut is tevreden. Op een nat circuit komen de beste rijders boven drijvenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:15 schreef Donderkonijn het volgende:
Het zit de Vries ook niet mee he. zit ie er een keert goed bij sturen ze hem een unsafe relo\ease in.
Ja klote dit.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:15 schreef Donderkonijn het volgende:
Het zit de Vries ook niet mee he. zit ie er een keert goed bij sturen ze hem een unsafe release in.
Niet slechter is genoeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de baan over 5-10 minuten beter is
Met zijn trouwe luitenant Checo aan zijn zijdequote:
Krijg je in no time een gele vlag.quote:
ftfyquote:
Nopequote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja die mag wel flink doorrijden.
Is er al een nieuwe start tijd?
Nopequote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja die mag wel flink doorrijden.
Is er al een nieuwe start tijd?
Eerst maar eens kijken hoe dat gebeurt is.quote:
muur reed Max aan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe dat gebeurt is.
Onderstuurquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe dat gebeurt is.
Gewoon te wild natuurlijk.quote:
Het mag wat kostenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoeveel euro aan schade is dat? Tonnetje?
Anders halen ze die van Perez er maar afquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:25 schreef Rianne84 het volgende:
De fabriek is vlakbij met voorraadje vleugels
Zonder wrijving geen glans.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:25 schreef pmponer het volgende:
Die jongen gaat ook zo ruw met zijn materiaal om
Niks veranderdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:25 schreef pmponer het volgende:
Die jongen gaat ook zo ruw met zijn materiaal om
Lol.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:19 schreef pmponer het volgende:
Ja die bandenwarmers zijn dus overbodig, meteen mee kappen.
Dat hadden ze al begrootquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:26 schreef greysbones het volgende:
D
[..]
ie had perez toch al om zeep geholpen ?
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Prima timing, 't is alweer gefixt voor code rood werd opgeheven
Brabantse?quote:
Maar kan ie snelle ronde maken?quote:
Mensen met Nando ontsnappen wel zwaar hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Wie had Perez ook al weer in de manager ipv Alonso?
Uitgerekendquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen met Nando ontsnappen wel zwaar hoor
Geen risico nemen.quote:
Gele vlag was erquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Perez heeft het fout aangepakt. Hij had door moeten rijden, want hij had als enige twee rondes kunnen doen. Die tweede had hij ook met niet opgeladen batterij sneller moeten doen dan de eerste
Ik heb nog steeds hetzelfde team als vorige week, dat mij naar de 4e plaats leidde. Dus reken maar uitquote:
oh ja...quote:
Zat 't probleem 'm nirt in de gele vlag?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Perez heeft het fout aangepakt. Hij had door moeten rijden, want hij had als enige twee rondes kunnen doen. Die tweede had hij ook met niet opgeladen batterij sneller moeten doen dan de eerste
Ja in bocht 7. En zie zijn sectortijden daarvoor, hij reed gewoon een inlap.quote:
Ik sta 300e ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hetzelfde team als vorige week, dat mij naar de 4e plaats leidde. Dus reken maar uit
dan mag je toch geen tijd verbeteren (in de sector met YF)?quote:
en de restquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:33 schreef Donderkonijn het volgende:
Gelukkig is Max door.. eerste sector wss verneukt door dat gekloot van HAM.
Hij zat er al voor op dat moment.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:33 schreef Donderkonijn het volgende:
Gelukkig is Max door.. eerste sector wss verneukt door dat gekloot van HAM.
Right place, right time.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:33 schreef Ferry_76 het volgende:
Ricciardo lacht zich de ballen uit zijn broek.
Ik zie Sainz nog wel vertrekken bij Ferrari binnenkortquote:
mwah, Perez was niet eens bezig met een snelle ronde. Iedere andere coureur had wel een poging gedaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:33 schreef Sally het volgende:
[..]
dan mag je toch geen tijd verbeteren (in de sector met YF)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |