Lekker met je voorrem remmen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:50 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Hans, Hans, Hans. Kijk nou wat ze doet. Ho, ho, ho.
Miekt stopt dus ieder voor zichquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:20 schreef wimderon het volgende:
Wat is Lippert voor non-valeur![]()
Echt achterlijk zeg.
Jumbo bij de vrouwen is niveautje BEAT, behoorlijk opmerkelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Empel verliest wel heel veel. Hoop maar dat Jumbo-stap geen slechte stap is gebleken
'Er zijn na het WK veldrijden wat dingen tussengekomen en die hebben mij geen goed gedaan', duidt de protagonist van het vrouwenveldrijden aan de regionale krant. Van haar nieuwe werkgever (Jumbo-Visma) moest Van Empel verplicht afscheid nemen van haar trainer, Aschwin van Oorschot. 'Ik vind het lastig. Het ging goed, dus waarom zou je dan veranderen? Afscheid nemen van Aschwin heeft me in ieder geval geen goed gedaan. temeer omdat ik weet hoe goed ik ga op iemand die ik vertrouw. Dat is met Aschwin het geval. Uiteindelijk heb ik daardoor qua prestaties een half jaar weggegooid. En ook qua hoe ik me voelde', steekt ze haar mening niet onder stoelen of banken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Empel verliest wel heel veel. Hoop maar dat Jumbo-stap geen slechte stap is gebleken
Dat klinkt een beetje als DSM tactics van Djumboquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
'Er zijn na het WK veldrijden wat dingen tussengekomen en die hebben mij geen goed gedaan', duidt de protagonist van het vrouwenveldrijden aan de regionale krant. Van haar nieuwe werkgever (Jumbo-Visma) moest Van Empel verplicht afscheid nemen van haar trainer, Aschwin van Oorschot. 'Ik vind het lastig. Het ging goed, dus waarom zou je dan veranderen? Afscheid nemen van Aschwin heeft me in ieder geval geen goed gedaan. temeer omdat ik weet hoe goed ik ga op iemand die ik vertrouw. Dat is met Aschwin het geval. Uiteindelijk heb ik daardoor qua prestaties een half jaar weggegooid. En ook qua hoe ik me voelde', steekt ze haar mening niet onder stoelen of banken.
Het zijn in ieder geval ferme uitspraken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als DSM tactics van Djumbo
Misschien moet ze eens een ruggengraat gaan zoeken, had prima gekund in dat verloren half jaarquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
'Er zijn na het WK veldrijden wat dingen tussengekomen en die hebben mij geen goed gedaan', duidt de protagonist van het vrouwenveldrijden aan de regionale krant. Van haar nieuwe werkgever (Jumbo-Visma) moest Van Empel verplicht afscheid nemen van haar trainer, Aschwin van Oorschot. 'Ik vind het lastig. Het ging goed, dus waarom zou je dan veranderen? Afscheid nemen van Aschwin heeft me in ieder geval geen goed gedaan. temeer omdat ik weet hoe goed ik ga op iemand die ik vertrouw. Dat is met Aschwin het geval. Uiteindelijk heb ik daardoor qua prestaties een half jaar weggegooid. En ook qua hoe ik me voelde', steekt ze haar mening niet onder stoelen of banken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |