Nou leg je de lat wel heel laag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Stoffel is wel een verademing ten opzichte van Melroy
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Olavquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een andere cocommentator voor Nelson zou wel mooi zijn
ziggo wilde toch ook niet verder met olav als ze F1 wel kregen?quote:
Daarom gebruiken ze hem nog voor van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ziggo wilde toch ook niet verder met olav als ze F1 wel kregen?
Is Melroy ontslagen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zijn tijd is geweest, tenzij hij tijdens wedstrijden een tweede man toelaatquote:
Volgens mij wou Ziggo ook niet door met Olav en Jack. Winkelman zou de nieuwe commentator worden. En dat is niet eens zo'n heel slechte zet.quote:
Daar heb ik niks over gehoordquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Premium ontslag.quote:
Hij doet het nu samen met Jack.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn tijd is geweest, tenzij hij tijdens wedstrijden een tweede man toelaat
gelukkig dan heb ik het me niet verbeeld als jij hetzelfde zegt iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij wou Ziggo ook niet door met Olav en Jack. Winkelman zou de nieuwe commentator worden. En dat is niet eens zo'n heel slechte zet.
Is in het café ontkrachtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zie mijn post.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow oke ja dat kijk ik nietquote:
Wanneer dan?quote:
Gaan geruchten dat het dan Winkelman wordt ipv Olav en Jack.quote:
Naaah alleen rick red je het ook niet meequote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij wou Ziggo ook niet door met Olav en Jack. Winkelman zou de nieuwe commentator worden. En dat is niet eens zo'n heel slechte zet.
Winkelman heeft echt wel credits. Luister graag naar zijn commentaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan geruchten dat het dan Winkelman wordt ipv Olav en Jack.
Dat zou mooi zijn
Dat gerucht gaat inderdaad: https://www.gptoday.net/n(...)v-mol-en-jack-plooijquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zou voor de NASCAR wel een aderlating zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan geruchten dat het dan Winkelman wordt ipv Olav en Jack.
Dat zou mooi zijn
Mag niet van Hamiquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:13 schreef Jane het volgende:
Is Max ff gezellig met Brad aan het lunchen ofzo?
Ze houden van pittig etenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:13 schreef Jane het volgende:
Is Max ff gezellig met Brad aan het lunchen ofzo?
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Laat het dan die Indy commentator worden. Als je dan toch vers vlees wil.
quote:Grote verhuizing
Naast het binnenhalen van de Formule 1-rechten kan het zomaar zijn dat Indycar niet meer te zien zal zijn op Ziggo. GPToday.net heeft vernomen dat RTL bezig is om de uitzendrechten te bemachtigen. Indycar-commentator Rene Hoogterp stond op pole position om F1-commentator te worden bij Ziggo, maar hij wil zijn lot verbinden aan de Amerikaanse klasse en zou mee willen verhuizen naar RTL als die de rechten in handen krijgt.
Het huidige Viaplay-duo Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk staat niet op de radar bij Ziggo waardoor hun F1-avontuur binnen een paar jaar alweer voorbij lijkt te zijn.
Angela is erbij?quote:
Waarom? René is primaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Laat het dan die Indy commentator worden. Als je dan toch vers vlees wil.
Press F to pay respects.quote:
Die is niet meer in de paddock actief en schijnt op wereldreis te zijn om haar spiritueel zelf te vinden. Ze schijnt ook gescheiden te zijnquote:
Ultra jammer.quote:
Altijd dezequote:
Was een gamer-grapjequote:
Beste jaarclipsquote:
Max gaat schroeienquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:19 schreef Nizno het volgende:
ik denk dat we voorlopig niemand op de baan krijgen....
hop daar gaat max
Dat ookquote:
quote:
quote:
Eentje uit de oude doos:quote:
Echt racepubliek zeiden ze gisteren bij Viapleequote:
Britten he.quote:
Niet zo gek toch?quote:
Tegenover de Britten ben je kansloosquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de Orange Army niet onder doet
Over paar weken of Viaplee de rechten behoudtquote:
Ik geloof ook niet dat het gros van de Nederlanders het wint van een Engelse qua drinkenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tegenover de Britten ben je kansloos
Daar denken de Russen anders over.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wil wel Briiten vs Tifosi zien qua F1 fan zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tja, Olav moet het doen met een radiodingetje, en voor beeld is het dan logisch dat je - als je twee opties hebt - niet de optie aanprijst die de concurrent heeftquote:
Die laatste hebben meer praatjes.quote:
Viaplee was een streamingsdienstje zei hijquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, Olav moet het doen met een radiodingetje, en voor beeld is het dan logisch dat je - als je twee opties hebt - niet de optie aanprijst die de concurrent heeft
Russen zit nu in hun eigen hol van een landquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die laatste hebben meer praatjes.
De Britten verliezen het alleen van de Russen
En van Letten, Moldaviërs, Seychellers, onder anderen. In elk geval als het gaat om gemiddelden, misschien niet als het puur om minder vaak voorkomende excessen gaat.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die laatste hebben meer praatjes.
De Britten verliezen het alleen van de Russen
Volgens mij had hij het er vooral over dat je bij F1TV kon zien wie er het snelste was op intermediates. Zeg maar, dat wat ze net toch even in beeld brachten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, Olav moet het doen met een radiodingetje, en voor beeld is het dan logisch dat je - als je twee opties hebt - niet de optie aanprijst die de concurrent heeft
Ah, hij moest zichzelf dus even groter voelen door iets anders te kleineren. Zal wel iets te compenseren hebben ofzo.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Viaplee was een streamingsdienstje zei hij
Tot 16 uurquote:
Je kon beter een abonnement nemen op F1 tv als op een of ander streamingdienstjequote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het er vooral over dat je bij F1TV kon zien wie er het snelste was op intermediates. Zeg maar, dat wat ze net toch even in beeld brachten.
altijd de auto iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Karun Chandhok: I'm very impressed by Max.
Crofty: Yes, he has the best car.
Mwahhhquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, hij moest zichzelf dus even groter voelen door iets anders te kleineren. Zal wel iets te compenseren hebben ofzo.
bij een Brit is het de coureur die aan het shinen isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Godverquote:
So much coping going on.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De brug is door een concurrerend team open gezet zodat er geen nieuwe onderdelen geleverd konden worden?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:37 schreef Jane het volgende:
[..]
So much coping going on.
Als ik de LH-fans opmag geloven, heeft Toto hen blijkbaar 'beloofd' dat Lewis Silverstone zou gaan winnen.
Dus de vraag is alleen nog met welk complot ze straks weer aankomen als dat 'onverhoopt' toch niet gebeurt.
Nou ja, hij heeft geen ongelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Zodra morgen de eerste druppel op de baan valt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:37 schreef Jane het volgende:
[..]
So much coping going on.
Als ik de LH-fans opmag geloven, heeft Toto hen blijkbaar 'beloofd' dat Lewis Silverstone zou gaan winnen.
Dus de vraag is alleen nog met welk complot ze straks weer aankomen als dat 'onverhoopt' toch niet gebeurt.
Het is gewoon een over het paard getilde klootzak. Ik hoop dat het gerucht waar is dat Ziggo mochten ze F1 krijgen in 25 hem en de tandarts droppen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Vind het redelijk logisch dat hij dit zegt
Gewoon weer doodsbedreigingen naar Toto, George en MB zelf, dat is inmiddels vrij normaal voor #toxic44quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:37 schreef Jane het volgende:
[..]
So much coping going on.
Tikkie overdreven, maar over Jack zegt dit genoegquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een over het paard getilde klootzak. Ik hoop dat het gerucht waar is dat Ziggo mochten ze F1 krijgen in 25 hem en de tandarts droppen.
Dus niet overdrevenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tikkie overdreven, maar over Jack zegt dit genoeg
Plooij is een totale lul, net als die holmaat van 'm, tokkies voor tokkies.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het valt ze ook vies tegen dat F1 gewoon doorgaat zonder hun.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Plooij is een totale lul, net als die holmaat van 'm, tokkies voor tokkies.![]()
![]()
Wat een griezelquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Begrepen olav, we gaan onszelf niet pijnige met je zolderkamer projectje👍quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kon beter een abonnement nemen op F1 tv als op een of ander streamingdienstje
Ted is een heldquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
Ik kan iemand opnoem die nog een stukkie vervelender is...
Ted Kravitz, wat een zuigende flippo is dat zeg.
Vorig jaar ging hij echt een keer te ver. Terecht dat RB Sky toen boycotte.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Serieus?quote:
Ik heb vorige week naar die kwal geluisterd omdat ik niet kon kijken. Het heet radio maar daar heeft Mol volkomen schijt aan. Met beeld is die staatsmongool al niet te volgen laat staan zonder. Welke ronde, trackpositie, banden, actie, het is allemaal niet aan Mol besteed. Na afloop moet je gewoon gaan lezen hoe de race voor iedereen verlopen is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kon beter een abonnement nemen op F1 tv als op een of ander streamingdienstje
Ik zou hem ook liever niet kennen, z'n vriendje ook niet trouwensquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijks hadden ze hem bij Sky moeten ontslaan vanwege beledigen van een team, coureur en het F1 kampioenschapquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar ging hij echt een keer te ver. Terecht dat RB Sky toen boycotte.
Heeft Jack zeker bedachtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:59 schreef THEFXR het volgende:
RIC volgend jaar in de RB en Palou in de AT en nick eruit:
bron ziggo racecafe
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eigenlijks hadden ze hem bij Sky moeten ontslaan vanwege beledigen van een team, coureur en het F1 kampioenschap
Rick had die info gekregenquote:
Ze hebben het er zo moeilijk mee die Britten, levert vaak pareltjes op, zoals deze:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar ging hij echt een keer te ver. Terecht dat RB Sky toen boycotte.
Het probleem is dat een deel van het Skypubliek het jaartal op hun kalender nog op 2021 heeft staanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eigenlijks hadden ze hem bij Sky moeten ontslaan vanwege beledigen van een team, coureur en het F1 kampioenschap
Laten ze zich ook nog testen op Corona?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het probleem is dat een deel van het Skypubliek het jaartal op hun kalender nog op 2021 heeft staan
Heel logisch ja, een coureur die Verstappen niet kon bijbenen en die vervolgens bij zowel Renault als bij McLaren ook door de mand viel.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:59 schreef THEFXR het volgende:
RIC volgend jaar in de RB en Palou in de AT en nick eruit:
bron ziggo racecafe
Bij Renault was hij toch nog wel ok?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heel logisch ja, een coureur die Verstappen niet kon bijbenen en die vervolgens bij zowel Renault als bij McLaren ook door de mand viel.
nee, op de Brexitziektequote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laten ze zich ook nog testen op Corona?
Ze hebben hem al een keer gedropt toch, maar hij is te populair en ik moet er altijd wel een beetje om lachen, het is leuke komedie.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:
#blessedquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Queen Elizabeth II leeft ook nog daaro
Met z'n rollator.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Allard Kalff als Pit reporter ipv Jack Plooij
Met bridgestone van Kees van de Grintquote:
Moest keihard lachen toen ik het voor het eerst hoorde, en moet nog steeds lachen om hoe vergezocht het is.quote:
Na de miljoenen van Renault had ie beter met pensioen kunnen gaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heel logisch ja, een coureur die Verstappen niet kon bijbenen en die vervolgens bij zowel Renault als bij McLaren ook door de mand viel.
valtr wel mee, de RB ligt hem goed en Perez heeft toen in Monaco gecrasht om pole te krijgen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
"Glenn Gould ramde maar wat raak op die piano van 'm"quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ze hebben het er zo moeilijk mee die Britten, levert vaak pareltjes op, zoals deze:
En waarvan Marko al heeft gezegd dat hij in de sim flink minder presteerde dan VER en PER.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Akkoord, het eerste jaar.quote:
Linkje?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En waarvan Marko al heeft gezegd dat hij in de sim flink minder presteerde dan VER en PER.
Niet in de sim blijkbaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
valtr wel mee, de RB ligt hem goed en Perez heeft toen in Monaco gecrasht om pole te krijgen.
Klopt maar dat was alleen in het begin van het seizoen, we krijgen misschien een aardige indruk van hem aankomende week als hij test daar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En waarvan Marko al heeft gezegd dat hij in de sim flink minder presteerde dan VER en PER.
Maar heb je als Lando zin om zoek gereden te worden door Max?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:21 schreef tripel7 het volgende:
Denk dat RB veel liever miljoenen uitgeeft om Lando los te weken bij McLaren, dan de gast die zo brak reed dat McLaren hem geld gegeven heeft om vooral niet terug te komen laten rijden.
Over 3 jaar zoek ik deze post weer op.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:32 schreef mikieu het volgende:
Max gaat in 2026 naar AM, neemt Newey en GP mee.
U hoort het hier als eerst.
Max stopt in 2026quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:32 schreef mikieu het volgende:
Max gaat in 2026 naar AM, neemt Newey en GP mee.
U hoort het hier als eerst.
Z'n middelvinger, zo te zien. Misschien te lang omhoog gehouden naar al die 'sportieve' fans daar op Silverstone.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Max zwaar geblesseerd zo te zien.
[ afbeelding ]
Bwehehehe.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Z'n middelvinger, zo te zien. Misschien te lang omhoog gehouden naar al die 'sportieve' fans daar op Silverstone.
He doesn't understand what he is doingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
"Glenn Gould ramde maar wat raak op die piano van 'm"
~Sam Collins (Sky Sports)
Ok die hoeven we ook niet meer serieus te nemen dus.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ze hebben het er zo moeilijk mee die Britten, levert vaak pareltjes op, zoals deze:
woeiiii! kijk ik glijjjj!quote:
Voor een weekend krijgen ze vier setjes groen en drie setjes blauw.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:20 schreef Sally het volgende:
[..]
woeiiii! kijk ik glijjjj!![]()
Een setje inters naar zn grootje...? [maar dat zal mss niet zoveel uit maken]
Maar even alle gekheid op een stokje en een vraag: hoeveel sets inters (en full wets) mogen de team hebben + gebruiken in een race? En over een heel race weekend?
Ze kunnen goed met elkaar wedijveren, ja... Tedje en Jackie.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
directe lijn. nog niet eens telefonisch ook nog.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:24 schreef Jane het volgende:
Er wordt dit weekend blijkbaar niet gemaild.
[ twitter ]
Toto: Ik heb je een mailtje gestuurd, maar je reageert niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:24 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Gaat vast over de budgetcapquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:24 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Kijk toto, die email staat nog op niet gelezen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:25 schreef Sally het volgende:
[..]
directe lijn. nog niet eens telefonisch ook nog.
Beter om geen bewijs van omkoping achter te laten ergens op een mailserverquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:24 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Oud filmpje hè... en (begin) maart 2022. The Day after... Abu Dhabi 2021...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ok die hoeven we ook niet meer serieus te nemen dus.
Ik hoop toch dat F1TV eens verder gaat kijken dan hun neus lang is. Ik begrijp dat alles in het Engels gaat en dat de taal dan soms een horde is, maar er zijn toch meer Engelstalige landen op de wereld, dus het hoeven niet per se allemaal Britten/Engelsen te zijn.quote:
Het is gewoon bedoeld als commentaar bij een stream, jij las radio en dacht blijkbaar dat het a la Jack van Gelder die een voetbalwedstrijd doet op radio ging zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb vorige week naar die kwal geluisterd omdat ik niet kon kijken. Het heet radio maar daar heeft Mol volkomen schijt aan. Met beeld is die staatsmongool al niet te volgen laat staan zonder. Welke ronde, trackpositie, banden, actie, het is allemaal niet aan Mol besteed. Na afloop moet je gewoon gaan lezen hoe de race voor iedereen verlopen is.
En 90 minuten lang zelfpijperij en niet luisteren naar elkaar. Die smoelensmid meldt dan nog af en toe updates omtrent pitstops en Mol herhaalt het 3 minuten later op een toon alsof het een primeur betreft, walgelijk.
Ik neem zo een Calippo.quote:
Alles oet alles oet!!!quote:
Perfect afgericht door Mercedesquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:50 schreef ZaZoe het volgende:
Nyck moet wat losser worden, hij is altijd zo serieus, zo net ook weer bij Viaplay.
Een beetje geinen op zijn tijd is niks mis mee.
Hoe was het gister?quote:
Hij staat zwaar onder druk grapjas.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:50 schreef ZaZoe het volgende:
Nyck moet wat losser worden, hij is altijd zo serieus, zo net ook weer bij Viaplay.
Een beetje geinen op zijn tijd is niks mis mee.
Helaas niet gehoord Donderdagquote:
Vrijdag ook nietquote:
Brakke intro genotquote:
Waar kunnen we tekenen?quote:
Help nu even meeequote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
100% kans op regen wil niet zeggen dat het gaat regenen
Jawel. Dat of de lokale KNMI is knalhard aan heg falen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
100% kans op regen wil niet zeggen dat het gaat regenen
Sjekko eruit in Q1 dus.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef HiDiHo het volgende:
Eerste moet goed zijn want je krijgt misschien geen 2e kans meer
precies. Dat kan ook gewoonquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel. Dat of de lokale KNMI is knalhard aan heg falen.
Nog niet.quote:
Volgens Ferrari strategist welquote:
Liggen nog wel plassenquote:
Ferrari being Ferrariquote:
Kan het morgen alleen maar goed gaanquote:
Een van de vele zeldzame?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zeldzaam foutje van de zevenvoudig wereldkampioen
oprah.gifquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:07 schreef 3rr0r het volgende:
You get a deletion, and you get a deletion!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |