Ja, echt top. Vooral als je een huis zoekt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh? Het gaat momenteel door Rutte/VVD heel erg goed.
Yup maar dat zegt niets.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:54 schreef capricia het volgende:
Carolien heeft Rutte als MP toch uitgesloten?
Die wil ik ook, maar niet op de manier hoe de VVD het er nu doorheen probeert te drukken...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:42 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
en alleen maar omdat ze minder asielzoekers wilde
Ga dat maar eens aan alle gekkies vertellen die op de BBB stemmen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat om het moment ook. BBB is er niet klaar voor, Omtzigt ook niet.
Dit is pure politiek.
Tja, het merendeel van het volk is achterlijk tot zeer achterlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:55 schreef Slobeend het volgende:
Jeetje wat een hoop onzin komt er uit deze vrouw
Democratie was een vergissing.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, het merendeel van het volk is achterlijk tot zeer achterlijk.
Omdat het voor Nederland een non-issue is, niet voor 5000 kinderen per jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien vriend. Als het toch al een non-issue is, waarom doen D66 en CU er dan zo moeilijk over?
Dat. Briljant getimed van VVD en Rutte. Op naar deel 5.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat om het moment ook. BBB is er niet klaar voor, Omtzigt ook niet.
Dit is pure politiek.
Ze kunnen het lijmen. Kok II viel ook (Nacht van Wiegel) en werd gelijmd. Viel later wel opnieuw over Srebrenica.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:51 schreef Tijn het volgende:
Oh wat, verkiezingen zijn nog niet zeker?
[ afbeelding ]
Ja die Kaag gaat niet meer op tafel dansenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zouden we dan echt verlost zijn van D66???
Als dat gebeurt krijg je kneiterrechts beleid terug. Gaaf land.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zouden we dan echt verlost zijn van D66???
Dat werd mij ook duidelijk toen er zoveel op D66 gingen stemmen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, het merendeel van het volk is achterlijk tot zeer achterlijk.
Ik zie je al de hele tijd op gevoelens inspelen met een hypothetische situatie met kinderen, en daar ga ik niet aan mee doen. Ik ben meer van concrete statistieken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Omdat het voor Nederland een non-issue is, niet voor 5000 kinderen per jaar.
Dat hebben we nu al, dus rechtser kan bijna niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dat gebeurt krijg je kneiterrechts beleid terug. Gaaf land.
Waarom wil jij zo graag dat soort kansloze figuren naar binnen halen? Er is nog geen criminaliteit genoeg?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Omdat het voor Nederland een non-issue is, niet voor 5000 kinderen per jaar.
En een van de meest nutteloze.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Hier scheiden onze wegen. Een van de meest hallucinante gebeurtenissen in de vaderlandse geschiedenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |