Jup je porsche schuift zo wegquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is dat ze een waar je een auto in kan rijden?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Jup je porsche schuift zo weg
[ afbeelding ]
Ja mooi he, wat een luxe zo ding.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik vind wel leuk om te zien dat soort filmpjes. Ook van superyachts en villa's enzo.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:58 schreef Monique___ het volgende:
impliceer je dat Engine een kamper is Ff ?
Ja nog een paar keer Mario niemand snapt hetquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:00 schreef mario390 het volgende:
ik zei niet de bedpan vor
koken, misscien kokt soury
in bed
Mijn eerste ingeving was Frans Bauerquote:
Is dat nou dezelfde? Want dan neem ik een andere.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://libertycoach.com/design-gallery/quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind wel leuk om te zien dat soort filmpjes. Ook van superyachts en villa's enzo.
Ik begrijp dat jij in bed kookt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nog een paar keer Mario niemand snapt het
Een rollemanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:58 schreef Monique___ het volgende:
impliceer je dat Engine een kamper is Ff ?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat nou dezelfde? Want dan neem ik een andere.
Misschien wel ooit gezien? Kijk dit soort dingen vooral op youtube. Dat zijn ook flinke bussen jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
https://libertycoach.com/design-gallery/
bizar dat dat een busje is.
kijk je ook die series over huizen verkoop her en der over de wereld?
(ik wel) bizar ook..
3 milquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind wel leuk om te zien dat soort filmpjes. Ook van superyachts en villa's enzo.
Het is een rookpan, geen kookpanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:00 schreef mario390 het volgende:
ik zei niet de bedpan vor
koken, misscien kokt soury
in bed
Is die bedoeld voor op de maan?quote:
Kan de poppenkast weer beginnen.quote:
Had ik niet verwacht dacht Rutte wil aan blijven dus die gaat wel toegevenquote:
quote:
Benieuwd hoe verstandig Nederland nu gaat kiezen.quote:
Sja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht dacht Rutte wil aan blijven dus die gaat wel toegeven
Het land is een chaos en dan ook nog dit er bij.quote:
denk het eerste........................quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe verstandig Nederland nu gaat kiezen.
Of ze die schandvlek een vijfde kans krijgt om het land naar de tering te helpen of dat we nu eindelijk iets fatsoenlijks gaan doen.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, maar zou zo een twee drie ook niet weten wie nu geschikt is voor minister presidentquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe verstandig Nederland nu gaat kiezen.
Of ze die schandvlek een vijfde kans krijgt om het land naar de tering te helpen of dat we nu eindelijk iets fatsoenlijks gaan doen.
quote:
The Highwayman, daar zat tenminste ook nog een helikopter in.quote:
Zo snel geen ander zien is geen reden om door te gaan met iemand die bewezen volledig ongeschikt is ....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, maar zou zo een twee drie ook niet weten wie nu geschikt is voor minister president
Totaal niks.quote:
Da's de mijne!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O nee dat zeker niet, ben blij dat die gladjakker weg isquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo snel geen ander zien is geen reden om door te gaan met iemand die bewezen volledig ongeschikt is ....
Voor elke bolk twee spamsquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:16 schreef mario390 het volgende:
nee had vandaag van 26.juni
500 spams van eenmatch.nl![]()
ik vraag me hoe dat kann heb me
niet angemeldet
Dit hebben ze zo bewust gedaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Of iedereen moet SP gaan stemmen.
Omtzigt anders?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dat zeker niet, ben blij dat die gladjakker weg is
Maar goed hij was al eerder weg en even goed weer gekozen door het volk
Wat kan je ook een kreng zijn.quote:
Ik twijfel om volgende maand volledig voor de winst te gaan. Gewoon dag en nacht vol voor de bolkquote:
Maar je kunt daar niet kijken zeg je net?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik twijfel om volgende maand volledig voor de winst te gaan. Gewoon dag en nacht vol voor de bolk
Ik kan een unban vragen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je kunt daar niet kijken zeg je net?
Dat zal een geschikte zijn, maar of hij ook wilquote:
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Juich maar niet te vroeg. Rutte is net als herpes, komt altijd weer terug.
Met een grote lach.Zeker weten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
kan deze maand toch ook nog.. net pas begonnenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik twijfel om volgende maand volledig voor de winst te gaan. Gewoon dag en nacht vol voor de bolk
`Het grootste deel van Nederland wil hem steeds terug helaasquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Alles kanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan deze maand toch ook nog.. net pas begonnen
Het probleem is wie zou je wel willen? De rest is nog erger.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Het grootste deel van Nederland wil hem steeds terug helaas
Gelukkig is dat niet zo. Hij krijgt wel de meeste stemmen (tot nu toe), maar het grootste deel van de kiezers kiest hem nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Het grootste deel van Nederland wil hem steeds terug helaas
De 10e kan het gebeurenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan deze maand toch ook nog.. net pas begonnen
Omzigt zoals Marc al zei, dat is geen verkeerde manquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het probleem is wie zou je wel willen? De rest is nog erger.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |