Sterker nog die vaasjes stonden al bij mijn moeder haar opa en oma. Het is niet zo gek veel waard hoor er is veel van gemaakt, maar dat doet er niet toe. Dit is iets wat ik serieus mooi vond, ik hou niet van bling bling zilver gedoe en daar heeft mijn moeder een boel van. Ik kom uit een juweliers gezin dan verzamel je nog wel eens wat. Maar ook Chinese vazen/porselein bordjes ik heb daar niks meequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh wauw wat een sjieke kleuren!! Het is nog veel ouder dan ik dacht (zie 1922 bij die vaas staan)
het is echt mooi.
Wat bijzonder dat het al bij je oma op de kapstok stond.
En dat het ook nog op internet terug te vinden is!
Mooie herinneringen die je nu thuis hebt staan.
De andere spullen van je moeder, komen die ook bij je oma vandaan? of verzameld ze antiek?
Het gaat meer om het verhaal erachter.Ik heb een karafje met zilver dop wat mijn moeder kocht toen ze net 18 was.Vind ik toch fijn om te hebben.Of een medaille die mijn vader had gewonnen met zijn fries paard.Het zal niemand boeien.Maar mij wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Sterker nog die vaasjes stonden al bij mijn moeder haar opa en oma. Het is niet zo gek veel waard hoor er is veel van gemaakt, maar dat doet er niet toe. Dit is iets wat ik serieus mooi vond, ik hou niet van bling bling zilver gedoe en daar heeft mijn moeder een boel van. Ik kom uit een juweliers gezin dan verzamel je nog wel eens wat. Maar ook Chinese vazen/porselein bordjes ik heb daar niks mee
Oh het is echt al lang in de familie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Sterker nog die vaasjes stonden al bij mijn moeder haar opa en oma. Het is niet zo gek veel waard hoor er is veel van gemaakt, maar dat doet er niet toe. Dit is iets wat ik serieus mooi vond, ik hou niet van bling bling zilver gedoe en daar heeft mijn moeder een boel van. Ik kom uit een juweliers gezin dan verzamel je nog wel eens wat. Maar ook Chinese vazen/porselein bordjes ik heb daar niks mee
Ja tochquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat meer om het verhaal erachter.Ik heb een karafje met zilver dop wat mijn moeder kocht toen ze net 18 was.Vind ik toch fijn om te hebben.Of een medaille die mijn vader had gewonnen met zijn fries paard.Het zal niemand boeien.Maar mij wel.
ja dat is die emotionele waarde.. de herinnering.. ik heb ook van mijn ma en pa zo wat dingen gehouden. De rest allemaal weg gedaan.. had er niks mee.. of het nu veel waard is of niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat meer om het verhaal erachter.Ik heb een karafje met zilver dop wat mijn moeder kocht toen ze net 18 was.Vind ik toch fijn om te hebben.Of een medaille die mijn vader had gewonnen met zijn fries paard.Het zal niemand boeien.Maar mij wel.
Ja mijn broer was de derde generatie we hebben de 100 jaar niet gered. Wel 75quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh het is echt al lang in de familie.
ja maar het gaat denk ik , meer om de emotionele waarde.
Ja er is best wel wat van gemaakt zag ik, mooi aardewerk in ingetogen kleuren wat ik zo zag.
Oh heeft je moeder veel zilver spulletjes.. ja.. daar moet je maar net van houden. Chinese vazen/ porselein... ja dat is meer waard maar uhm moet maar net je smaak zijn. (vind daar ook niks aan).
Apart dat je uit een juweliers gezin komt, hadden je ouders een eigen zaak?
ohhh maar 75 is al veel!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn broer was de derde generatie we hebben de 100 jaar niet gered. Wel 75
gewoon afbijtenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:38 schreef mario390 het volgende:
viezlollie lecken
hoopelijk is de niet zo hard
Dit heb je nooit eerder verteld.Althans ik wist het niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn broer was de derde generatie we hebben de 100 jaar niet gered. Wel 75
koentjequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owja
Over een week loop ik wel een uur voor
Ja mijn broer repareert nog wel steeds klokken, ook een uitstervend beroepquote:
ohh dan ben je op vakantie..... waar gaan jullie heen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owja
Over een week loop ik wel een uur voor
bij @Mazikeenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh dan ben je op vakantie..... waar gaan jullie heen?
klinkt als richting canarische?
Ik denk ook niet dat ik het ooit verteld heb eikquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit heb je nooit eerder verteld.Althans ik wist het niet.
Canarische eilanden lopen juist een uur achterquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh dan ben je op vakantie..... waar gaan jullie heen?
klinkt als richting canarische?
Ja klopt maar ik denk ergens ook niet dat nog veel 'jongere' mensen een klok kopen. (zoals die vroeger overal hingen in ieder gezin).quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn broer repareert nog wel steeds klokken, ook een uitstervend beroep
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ah neeee heb ik dat liedje meteen in m hoofd. vond ik toen al geen leuk liedje.
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Canarische eilanden lopen juist een uur achter
Ik zit dan op Cyprus
wel ilef dat je het wilde delen. vind dat wel mooi om te lezen, stukje fam geschiedenis van iemand.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het ooit verteld heb eik
Ja klopt ik heb zelf niet eens een klok in huis. Het was redelijk normaal dat als je ging trouwen dan kreeg je een klok. Brrr..... Maar genoeg mensen die er nog wel één hebben dat is een wat oudere generatie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik denk ergens ook niet dat nog veel 'jongere' mensen een klok kopen. (zoals die vroeger overal hingen in ieder gezin).
jammer , zo gaat er weer een ambacht weg.. en ja. ik snap het.. alles wordt steeds moderner.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Canarische eilanden lopen juist een uur achter
Ik zit dan op Cyprus
Naar het westen vroeger, oosten laterquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik weet het nooit.. waar wat vooruit of achteruit gaat
idd je gaat naar Cyprus, heb je ook vertelt.
Tsja, dat krijg je als RLS'ers ergens komen spammenquote:
KSC heeft ze alweer achter zich gelatenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als RLS'ers ergens komen spammen
jaaaa leuk kado vroeger pfffquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb zelf niet eens een klok in huis. Het was redelijk normaal dat als je ging trouwen dan kreeg je een klok. Brrr..... Maar genoeg mensen die er nog wel één hebben dat is een wat oudere generatie.
Kan ik haar niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC heeft ze alweer achter zich gelaten
ja ik verkloot altijd quotes als ik probeer meerdere gesprekken in 1 bericht te plaatsenquote:
is niet de redequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als RLS'ers ergens komen spammen
Die dingen waren vroeger vet duur.Wij hebben ze ook weggegooid.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb zelf niet eens een klok in huis. Het was redelijk normaal dat als je ging trouwen dan kreeg je een klok. Brrr..... Maar genoeg mensen die er nog wel één hebben dat is een wat oudere generatie.
Doet @maily ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik verkloot altijd quotes als ik probeer meerdere gesprekken in 1 bericht te plaatsen
sorry luitjes!
Ow, nu ben ik wel benieuwd naar de redenquote:
Tromgeroffelquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, nu ben ik wel benieuwd naar de reden
Doen er wel meer hier op FOK!quote:
nee maar was er even klaar mee toen ik weer 4 negatieve users over me 'heen' kreeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC heeft ze alweer achter zich gelaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HerRabbit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, nu ben ik wel benieuwd naar de reden
Nee ik was vreselijk ik stond wel eens in de winkel om wat bij te verdienen op zaterdag ofzo. Ik haat klanten. Ik kon het niet. Een uur zoeken naar een ringetje van 5 gulden en dan weglopen ik kon die hele bak ringen wel naar hun kop smijten. Mijn moeder kneep me dan want die zag het al aankomen. Leuk was wel de dag voor kerst al die kerels die nog snel iets moesten kopen. Die waren makkelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wel ilef dat je het wilde delen. vind dat wel mooi om te lezen, stukje fam geschiedenis van iemand.
Heb jij nooit overwogen om iets van goudsmit of juwelier of iets in die richting te worden?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee maar was er even klaar mee toen ik weer 4 negatieve users over me 'heen' kreeg.
Zitten een hoop hele leuke mensen ook maar heb niet altijd zin in dat commentaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Die heeft zelfs de cursus Hoe verkloot ik een quote gedaan.quote:
pendule heet dat dingquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die dingen waren vroeger vet duur.Wij hebben ze ook weggegooid.![]()
Friese hangklok en zo`n schooersteenmantelding.
En geslaagd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft zelfs de cursus Hoe verkloot ik een quote gedaan.
Je bent zelf...quote:
[..]
nee maar was er even klaar mee toen ik weer 4 negatieve users over me 'heen' kreeg.
Zitten een hoop hele leuke mensen ook maar heb niet altijd zin in dat commentaar.Sommige users daar zijn ook de reden dat ik er nauwelijks nog komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ze komen nu hier naar toe.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sommige users daar zijn ook de reden dat ik er nauwelijks nog kom
Hier kleine had er al kokend water op gegooid maar helpt geen eens, net of er dan meer komenquote:
Beul.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier kleine had er al kokend water op gegooid maar helpt geen eens, net of er dan meer komen
Helemaal niet kut beesten, lopen over mijn voeten en benen als ik buiten zitquote:
Ja laat die ban in ONZ maar zoals het is, best gezelligquote:
pfff ja dat lijkt me ook vervelend..... sta je daar behulpzaam te zijn... kopen ze alsnog niks pffquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik was vreselijk ik stond wel eens in de winkel om wat bij te verdienen op zaterdag ofzo. Ik haat klanten. Ik kon het niet. Een uur zoeken naar een ringetje van 5 gulden en dan weglopen ik kon die hele bak ringen wel naar hun kop smijten. Mijn moeder kneep me dan want die zag het al aankomen. Leuk was wel de dag voor kerst al die kerels die nog snel iets moesten kopen. Die waren makkelijk
[..]
Zitten een hoop hele leuke mensen ook maar heb niet altijd zin in dat commentaar.Ik vind het nog steeds niet erg dat ik daar niet meer mag komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik in ONZ.quote:
KSCquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet erg dat ik daar niet meer mag komen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]waarom ik meerdere berichten type? omdat ik alles verkloot als ik er 1 lang bericht van maakt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks spannends hoor![]()
oh je herkent het dus wel wat ik schrijf.. ja ik had er even genoeg van deze week.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sommige users daar zijn ook de reden dat ik er nauwelijks nog kom
Ow ik vind dat altijd ook veel teveel moeite en lastiger lezenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waarom ik meerdere berichten type? omdat ik alles verkloot als ik er 1 lang bericht van maakt..
niks spannends hoor
Nou ja dan weet je iig wat je niet wil. Ik ging de IT in jaren later.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pfff ja dat lijkt me ook vervelend..... sta je daar behulpzaam te zijn... kopen ze alsnog niks pff
haha snap hem dat je dan het liefst die bak nog achterna smijt![]()
OMG ja of dat ze met kerst 2 kado's komen kopen.. voor de officiele en niet officiele vrouw.
ik wilde ooit.. lang geleden .. op een uitzendbureau werken haha pff what was i thinking..........
maar goed.. assessment in Utrecht. Rollenspel.. die 'klant' was echt een zeur! en wilde excuses voor iets wat ik dan (zogenaaamd) niet eens gedaan had pfff had al gezegd een paar keer : ja rot voor je..
Toen gezegd: weet je.. ga lekker ergens anders heen als je het daar goedkoper kunt krijgen allemaal
whaaaaaaa
zag de psych in het hoekje van die kamer driftig aantekeningen maken........
afwijzing natuurlijk : te groot risico omdat ik te direct en eerlijk was![]()
![]()
tja..
zou nooit goed zijn gegaan mij in dat werk.. dat geslijm heb ik niks mee. En een nep sorry zeggen al helemaal niet.
Nee in ONZ.quote:
Heb je geen noodpakket?quote:
Je mist niks en het is hier leukerquote:
dat heb ik bij de stenen gedaan onder de overkapping.. daardoor zijn die gangenstelsels ineen gezakt.. en de stenen ookquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier kleine had er al kokend water op gegooid maar helpt geen eens, net of er dan meer komen
het is er ook minder leuk, haken steeds meer mensen af.......quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet erg dat ik daar niet meer mag komen.
ow ik vind het zelf wel fijn als mensen alles bundelen in 1 lang bericht maar ja.. dat gaat zo vaak verkeerd bij mij dat ik maar overal los op reageer.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow ik vind dat altijd ook veel teveel moeite en lastiger lezen
Binnen is wel iets vervelender idd, zijn maar een paar hier die trap ik doodquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:58 schreef Koen66 het volgende:
Mieren buiten heb ik geen last van, binnen mot ik ze niet
Ze had het over DTS.quote:
In de nacht is hier niemand.quote:
Okequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha muts
hij gaat daar niet heen!
ja dat zei je!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dan weet je iig wat je niet wil. Ik ging de IT in jaren later.
Ik snap de lol er ook niet echt van. Het is nou niet zo dat je een vette prijs kan verdienen met. f lkopari-i. kjaijhhm karjhquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is er ook minder leuk, haken steeds meer mensen af.......
ja daar zaten ze ook... gingen smikkelen bij de voerbak van de hond..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:58 schreef Koen66 het volgende:
We zijn oud FF en jij ookquote:
Gaat vooral veel tijd inzitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap de lol er ook niet echt van. Het is nou niet zo dat je een vette prijs kan verdienen met. f lkopari-i. kjaijhhm karjh
Ik ben in de ontkenningsfase.quote:
Beetje volgen met een vergrootglas als de zon schijnt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:58 schreef Koen66 het volgende:
Waarom kwam die reactie dan op een post van mijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ja ik had het over DTS SBE let goed op![]()
Pluspunt for you
Ja en daar komt een boel gezeik van. Ik wil niet bolken hoor ik kom voor de gezelligheidquote:
#metoo, kom er wel eens maar dat spel boeit me nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en daar komt een boel gezeik van. Ik wil niet bolken hoor ik kom voor de gezelligheid
precies maaar als je echt van die kutnachten hebt en die had ik wel heel erg vorige maand, dan is het 'leuk ' om daar gewoon te posten met mensen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap de lol er ook niet echt van. Het is nou niet zo dat je een vette prijs kan verdienen met. f lkopari-i. kjaijhhm karjh
quote:Alleen bij @:Monique___ eigenlijk
Sorry @:FreshFruit
Beetje erg glad welquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:02 schreef mario390 het volgende:
is te zien dat hij bang heeft
[ afbeelding ]
De 10e kan het gebeurenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan ze vallen vandaag?
En kunnen we dan die schandvlek (en zijn slaafje) eindelijk aanklagen voor misdaden tegen de menselijkheid?
OMGquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze reageerde op een post van mij over KSC
Dat wisselt,al gaat het de laatste tijd wel vrij aardig.quote:
gniffel hahahaha jij sneakquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje volgen met een vergrootglas als de zon schijnt.
Héé kap daar maar mee ok dat hoeft niet hierquote:
Ah dat is wel fijn, hopelijk blijft dat ook zoquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wisselt,al gaat het de laatste tijd wel vrij aardig.
dit loopt echt door elkaar heen hequote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom kwam die reactie dan op een post van mij
Nee ik ben wat wijzerquote:
Heb je nou 1 van zijn persoonlijkheden beledigd ja?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
OMG
IK weet niet eens meer waar het over ging
ik kies voor SBE nu![]()
ik heb zijn parkiet ook beledigd
Monique___ in 40+ / [40+ SC #5095] Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dit loopt echt door elkaar heen he
![]()
heb ook al een glas bubbels op , weinig gegeten en zit in de zon
Tribunaal?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan ze vallen vandaag?
En kunnen we dan die schandvlek (en zijn slaafje) eindelijk aanklagen voor misdaden tegen de menselijkheid?
Ik doe niet eens een poging om het te snappen.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan ze vallen vandaag?
tja........quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nou 1 van zijn persoonlijkheden beledigd ja?
Heb je dat gezien van de week dat hij voor een lege zaal zijn verhaal deed?quote:
Neequote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je dat gezien van de week dat hij voor een lege zaal zijn verhaal deed?
pff nee doe maar nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tribunaal?
Zal ik even wat Wappie filmpjes plaatsen?
Doe ik maar niet,het is te gezel.
Het is wel een Killerparkiet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja........
de parkiet is een cockblocker begreep ik
stelde voor om ff een teflon pan dan aan te zetten bij de parkiet![]()
![]()
problem solved
Niets tribunaal, daar hebben we gewoon een rechtsstaat voorquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tribunaal?
Zal ik even wat Wappie filmpjes plaatsen?
Doe ik maar niet,het is te gezel.
In de teflon pan ermeequote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ook............... kill de parkiet
Nou voila !!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar dat is iemand toch al snel? wijzer dan ff
Thierry heb ik andere plannen mee,quote:
Age is just a numberquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou voila !!
I'm at that age where my mind still thinks I'm 35 yrs old, my humour suggests I'm 13 years old while my body mostly keeps asking if I'm sure i'm not dead yet.
In je hoofdquote:
Hé, ook jij kan te ver gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar dat is iemand toch al snel? wijzer dan ff
quote:
ja dat is wel bizar he.. hoe dat werkt...........quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou voila !!
I'm at that age where my mind still thinks I'm 35 yrs old, my humour suggests I'm 13 years old while my body mostly keeps asking if I'm sure i'm not dead yet.
dat klinkt spannend wat je met Thierry wil doenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thierry heb ik andere plannen mee,
maar wacht nog tot ieni haar bedrijf heeft lopen
Zo werkt het dus niet, oh jawel ik ben zeker rustiger geworden. Maar soms kijk ik in de spiegel en zie een jonger ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat is wel bizar he.. hoe dat werkt...........
had het hier vaker met min pa over (deze maand 3 jaar dood, werd 76) hij zei ook vaak; ik denk dat ik nog 20 ben van geest.. en schrik als ik in de spiegel kijk en een oude zieke man zie..
Ik had voorheen altijd het nu, maffe idee, dat je je geestelijk ook oud gaat voelen![]()
ja je wordt rustiger, verstandiger, vaak weloverwogen dat je nu beslissingen neemt.
apart iets.. ouder worden.
Ik hoor het net.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, Edwin vd Sar is nu ook een beetje kapot
Wat dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
zie het nu ookquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
https://www.ad.nl/nederla(...)e-hersenen~a51fa133/quote:Edwin van der Sar (53) is in Kroatië getroffen door een bloeding bij de hersenen. Hij is opgenomen in een ziekenhuis. Van der Sar zat daar midden in zijn vakantie op een Kroatisch eiland. Hij is vanmiddag met een helikopter naar een ziekenhuis vervoerd en verblijft daar op de intensive care.
Wauw heftigquote:
Hangt er vanaf hoe en wat maar hij is wel wat jongquote:
ja ik denk wat veel mensen wel wat rustiger worden na mate ze ouder worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet, oh jawel ik ben zeker rustiger geworden. Maar soms kijk ik in de spiegel en zie een jonger ik.
nou....dat vind ik nogal een uitspraak.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie het nu ook
tja.. kan ie maar beter deud gaan als hij er niet 'normaal' uit komt
Dat klinkt niet best als hij op de IC ligt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)e-hersenen~a51fa133/
Checkt idd net Nu.nl.. Ben je ook op vakantie krijg je dat..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)e-hersenen~a51fa133/
Willem Ruis overleed op zijn vakantie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Checkt idd net Nu.nl.. Ben je ook op vakantie krijg je dat..
Dat is standaard bij een hersenbloeding geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best als hij op de IC ligt.
Absoluut ik ken iemand die compleet hersteld is. Het is niet altijd fataalquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:19 schreef Verida het volgende:
[..]
nou....dat vind ik nogal een uitspraak.
Het is nog een redelijk jonge vent, hij kan, na een mogelijk goede revalidatie, hier nog best uitkomen. Zijn leven zal dan misschien wat anders zijn, misschien wat beperkingen, maar nog steeds de moeite waard om te leven.
hij was sowieso al gestopt met werken voor Ajax, dus min of meer gepensioneerd.
ja dat weet ik nog! vond ik toen heel indrukwekkend, was nog jong toen maar mocht zijn show steeds kijken..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Willem Ruis overleed op zijn vakantie.
Ligt er helemaal aan waar de bloeding heeft plaatgevonden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut ik ken iemand die compleet hersteld is. Het is niet altijd fataal
Dat dus, dan hoef je echt nog niet te zeggen dat hij beter dood kan zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mjah, mocht ik kasplantje worden na zoiets hebben ze de stekker er te laat uitgetrokken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:19 schreef Verida het volgende:
[..]
nou....dat vind ik nogal een uitspraak.
Het is nog een redelijk jonge vent, hij kan, na een mogelijk goede revalidatie, hier nog best uitkomen. Zijn leven zal dan misschien wat anders zijn, misschien wat beperkingen, maar nog steeds de moeite waard om te leven.
hij was sowieso al gestopt met werken voor Ajax, dus min of meer gepensioneerd.
Er zijn daar wel meer oud ksc'er weg gebleven toen de nieuwe garde er kwam.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh je herkent het dus wel wat ik schrijf.. ja ik had er even genoeg van deze week.
Daar zeg je zo watquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan waar de bloeding heeft plaatgevonden.
precies.. mijn pa 6 weken alle ledematen verlamd door een hersenbloeding en weer herstel dquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het persoon waar ik het over had heeft er niks aan over gehouden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat dus, dan hoef je echt nog niet te zeggen dat hij beter dood kan zijn
En dan zul je wat beperkingen overhouden, dan nog kun je een heel goed leven leiden.
Nou merendeel is echt heel leuk en aardig, meen ik echt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn daar wel meer oud ksc'er weg gebleven toen de nieuwe garde er kwam.
Dat kan ook nog inderdaad, dat is wel heel erg geluk hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het persoon waar ik het over had heeft er niks aan over gehouden.
En dat is bij problemen bij de hersenen lastig te zeggen inderdaad voor iemand bij is gekomen. Is een heel complex orgaan dat we relatief nog weinig van weten. De plek, de heftigheid en hoe het getroffen gebied herstelt zijn allemaal van invloed op hoe iemand eruit komt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, mocht ik kasplantje worden na zoiets hebben ze de stekker er te laat uitgetrokken.
Het zal er dus echt vanaf hangen hoe je eruit komt
Zijn vast dezelfde als toen ik er nog zatquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou merendeel is echt heel leuk en aardig, meen ik echt.
maar een paar verzuurde mensen waar ik niet altijd zin in heb om daarmee te dealen.
deze week had ik daar dus geen zin in....
oh heb jij daar ook gepost?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn vast dezelfde als toen ik er nog zat
Ja, het is ook niet de hele club, maar er zitten voor mij ook een paar bij die het voor mij ook niet altijd meer leuk maken om daar te poten. Koen en Ama enzo zijn heel toffe user o.a.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar een paar verzuurde mensen waar ik niet altijd zin in heb om daarmee te dealen.
Yep, en je kan het pas achteraf zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat is bij problemen bij de hersenen lastig te zeggen inderdaad voor iemand bij is gekomen. Is een heel complex orgaan dat we relatief nog weinig van weten. De plek, de heftigheid en hoe het getroffen gebied herstelt zijn allemaal van invloed op hoe iemand eruit komt.
Yes, Koen en Marc ken ik orgineel uit KSCquote:
Heel apart hersenen die zoeken ook met uitstel een baan om te herstellen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat is bij problemen bij de hersenen lastig te zeggen inderdaad voor iemand bij is gekomen. Is een heel complex orgaan dat we relatief nog weinig van weten. De plek, de heftigheid en hoe het getroffen gebied herstelt zijn allemaal van invloed op hoe iemand eruit komt.
Ik ging uit van mijn vader hij had vorig jaar een hersenbloeding en heeft niet op de IC gelegen. Hij had een flinke gehad en heel veel stolsels. ``kreeg ook nare medicijnen war je weer heftige bloedingen van kon krijgen. Hij is er 14 dagen later ook aan overleden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is standaard bij een hersenbloeding geloof ik.
Je krijgt bepaalde medicatie die ook nadelen heeft, dus moet heel erg goed in de gaten worden gehouden.
Je kunt ook bloeduitstortingen in je paars gepunte lans krijgenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kan geen hersenbloeding krijgen.
Is ook altijd niet gelijk te zeggen hoe ze er uitkomen. ~~De tijd zal het leren. Hoop het beste voor hemquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat dus, dan hoef je echt nog niet te zeggen dat hij beter dood kan zijn
En dan zul je wat beperkingen overhouden, dan nog kun je een heel goed leven leiden.
Leeftijd is een dingetje he?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ging uit van mijn vader hij had vorig jaar een hersenbloeding en heeft niet op de IC gelegen. Hij had een flinke gehad en heel veel stolsels. ``kreeg ook nare medicijnen war je weer heftige bloedingen van kon krijgen. Hij is er 14 dagen later ook aan overleden.
ahaaaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, Koen en Marc ken ik orgineel uit KSC
gniffelquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kan geen hersenbloeding krijgen.
was muis wat ruw geweest?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook bloeduitstortingen in je paars gepunte lans krijgen![]()
quote:
Ja ook dat, mijn vader was natuurlijk al 92. Deze man is pas in de 50quote:
Een inkoppertje er nog een in schieten levert geen extra doelpunten opquote:
Niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ging uit van mijn vader hij had vorig jaar een hersenbloeding en heeft niet op de IC gelegen. Hij had een flinke gehad en heel veel stolsels. ``kreeg ook nare medicijnen war je weer heftige bloedingen van kon krijgen. Hij is er 14 dagen later ook aan overleden.
tssquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een inkoppertje er nog een in schieten levert geen extra doelpunten op
Ik ken hetquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Moet die beef hier?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tss
lieve nijn.. we weten allemaal dat jij irl een heel braaf saai burgermannetje bent die duimendik onder de plak van lieve muis zit en hier op fok komt stoer doen alsof hij wat te zeggen heeft thuis
we vinden je er niet minder leuk om hoor
`Ja als ik dat nu zo lees is het zeker heel vreemd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet?
Toch vreemd, voor zover ik weet is het echt procedure.
Heb 2 keer die medicatie ook gehad en toch echt twee keer de IC van binnen moeten zien.
Nijn ?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken het
Weet ook over wie Nijn het heeft
oke.. fijn. hoe oud ben je koen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken het
Weet ook over wie Nijn het heeft
soms welquote:
Nee niet soms ga lekker in ONZ dat uitvechten. DJMO staat klaar met een gele reflecterende outfitquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oke.. fijn. hoe oud ben je koen?
dit is schoolplein niveau
[..]
soms wel![]()
Ja ik ben niet achterlijk, we hebben hier een eigen NIJNquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bijnaam van rabbit in dts .. Nijn....
ze heeft die nu ook in het rozequote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet soms ga lekker in ONZ dat uitvechten. DJMO staat klaar met een gele reflecterende outfit
En nog oma ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben niet achterlijk, we hebben hier een eigen NIJN
Al zet ze een zwaailicht op haar hoofdquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze heeft die nu ook in het roze![]()
lees er maar overheen
snap nu pas waarom ze dat doet na de uitleg die ze deze week schreef (toch een vorm van contact maken)quote:
Die dikke met dat witte truitje.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja oma nijn die postte ook in BB
Wie noemde haar ook alweer zo?quote:
Zo noemde ze toch zichzelf, toen ze een keer op een markt was geweest en aan die bar (van Bas) had gezeten?quote:
Nee, zo werd ze volgens mij later op de avond genoemd in een gesprek dat op stream was. en ik dacht door Ramona.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo noemde ze toch zichzelf, toen ze een keer op een markt was geweest en aan die bar (van Bas) had gezeten?
Ze is meer dan dan de helft minder tegenwoordigquote:
Ja, chapeau. Kranigquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is meer dan dan de helft minder tegenwoordig
Dat weet ik dan niet meerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, zo werd ze volgens mij later op de avond genoemd in een gesprek dat op stream was. en ik dacht door Ramona.
Ramona zat er niet in ..Wel Rowena...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, zo werd ze volgens mij later op de avond genoemd in een gesprek dat op stream was. en ik dacht door Ramona.
O, dan haal ik ze waarschijnlijk door elkaar. Kun je zien hoelang het geleden is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ramona zat er niet in ..Wel Rowena...
Zat ook een Ramona in toch? Die donkere vrouw met die paarse lippenstift?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ramona zat er niet in ..Wel Rowena...
Het zit tussen geen enkel restverschijnsel en kasplantje/dood.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
Een hersenbloeding kan je toch prima overleven?
DIE bedoel ik ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Zat ook een Ramona in toch? Die donkere vrouw met die paarse lippenstift?
Of ga ik ze nu allemaal door elkaar gooien
Die zat in BB...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Zat ook een Ramona in toch? Die donkere vrouw met die paarse lippenstift?
Of ga ik ze nu allemaal door elkaar gooien
quote:
Ik ookquote:
Ja spare ribs maar gerookt die pan staat er naast.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat had je voor een vleesding? leek op spare rib
Ahh kon al niet thuis brengen wat dat 'blik' was..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja spare ribs maar gerookt die pan staat er naast.
Rookoven. Beste aankoopquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahh kon al niet thuis brengen wat dat 'blik' was..
![]()
staan hier morgen op het menu
lekker
Ik ken dat serieus nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Rookoven. Beste aankoop [ link | afbeelding ]
Opgezocht, vind er een filmpje van.. nog nooit zoiets gezien!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Rookoven. Beste aankoop [ link | afbeelding ]
Ik rook daar kip, spareribs en beenham in. Er kan meer in ook groente maar meh...quote:
Lekker, eet smakelijk zelf gemaakte patatjesquote:
Nu je het zegt.quote:
Hahaha ik ging verhuizen en ik zag een inductie plaat en schrok me de pleuris. Maar dat gaat prima rook mot koop ik online https://www.etrias.nl/roo(...)ontent=Itemgroep%201 Maar mijn slager verkoopt het ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Opgezocht, vind er een filmpje van.. nog nooit zoiets gezien!
Ze zetten het gewoon op de inductie (met zalm in het fimpje) met rookmot erbij.
Ja dat lijkt me wel handig!
Koop jij je spare rib ongemarineerd? Ik koop hem nu kant en klaar met in een zoete marinade.
https://cookinglife.nl/ja(...)uZx_FrUaAj7GEALw_wcB
Heb jij een vierkante reet dan?quote:
Ja hout snippers. Om te roken.quote:
Die zijn er ook in diverse smaken. Al proef ik dat niet zo.quote:
Omdat je niet kan kokenquote:
Hij was wel leuk.quote:
Ok die is wel funnyquote:
Als je het gaat uitleggen is de grap slechtquote:
rookt dat niet mega als je dat schuifje eraf trektquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ik ging verhuizen en ik zag een inductie plaat en schrok me de pleuris. Maar dat gaat prima rook mot koop ik online https://www.etrias.nl/roo(...)ontent=Itemgroep%201 Maar mijn slager verkoopt het ook.
Mooi dat jij nooit grappig bent.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je het gaat uitleggen is de grap slecht
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind. Het ruikt lekker. En nee je rookmelder gaat er niet van af. Je zet het even hoog op vuur en als er rook uit komt doe je de pan dicht het is maar 4/7 minuten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
rookt dat niet mega als je dat schuifje eraf trekt
(vraag het ivm rookmelder)
Dat compenseert mario wel weer.quote:
Ik kan het niet uitleggenquote:
Is een gevoel...quote:
Ik kan het ook 300 keer herhalenquote:
Dan zijn we wel weer een deel verder.quote:
Zuchtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zijn we wel weer een deel verder.
Van mij mag je.Wel in andere topics.quote:
Een topic is 301 conducteur.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zijn we wel weer een deel verder.
dts of zoquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van mij mag je.Wel in andere topics.
Jij hebt ook ervaring?quote:
Ja dan kan ook maarrr...........quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van mij mag je.Wel in andere topics.
Zeg ik het niet...quote:
Heb jij ook een platte reet?quote:
Nee, maar ik zie nu @chufi in een ziekenhuisbed en die zusters die daar af en aan lopen met bedpannen op die afdelingquote:
of bij hemquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie nu @:chufi in een ziekenhuisbed en die zusters die daar af en aan lopen met bedpannen op die afdeling
Dan is het vlees lekker snel gaar.quote:
Is dts nog open?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, ik zit daar heel de dag op te DTS-en
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, ik zit daar heel de dag op te DTS-en
Ik ben trots op je.quote:
Terecht.quote:
O is dat ze een waar je een auto in kan rijden?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Ik ben naar een camper van twee miljoen aan het kijken....even sparen
nog maar 2 miljoen sparen zekerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Frans Bauer redt dat wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |