Ah je komt aandacht te kort. Ja dat is vervelend maar je bent hier welkom hoorquote:Op maandag 10 juli 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Met name door dit soort reacties eigenlijk
De columns van de kromme winnen het daar wellicht van.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:28 schreef Caland het volgende:
Kale en Kokkie genot
Toch veruit de beste calimeroshow die er te vinden is op de interwebs.
Komt ook wel in de buurt ja, al zijn twee dikke tokkies op beeld altijd wel grappiger.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
De columns van de kromme winnen het daar wellicht van.
beiden puur leedvermaak iddquote:Op maandag 10 juli 2023 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt ook wel in de buurt ja, al zijn twee dikke tokkies op beeld altijd wel grappiger.
Nog grappiger dan Cock en Boskampquote:Op maandag 10 juli 2023 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt ook wel in de buurt ja, al zijn twee dikke tokkies op beeld altijd wel grappiger.
Die kan er echt niets vanquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:37 schreef Black-Death het volgende:
PSV zou achter Sanchez aanzitten (van Tottenham, helaas niet onze Sanchez)
Als vervanger van Timber moeten we hem volgens mij maar halen. Goede sterke verdediger.
Lieten ze die in de EL finale niet lekker aan de bal, zodat de opbouw helemaal de soep in liep. Moet eerlijk zeggen dat ik em niet aan het werk heb gezien de laatste jaren, geen idee of ie inmiddels wat rustiger aan de balquote:
Ging niet voor niets voor 40 miljoen naar Engeland toch?quote:
Lijkt me niet, is gewoon een Bassey die het geluk had om wel wat aardige spelers om hem heen te hebben die de bal wilden hebben.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:37 schreef Black-Death het volgende:
PSV zou achter Sanchez aanzitten (van Tottenham, helaas niet onze Sanchez)
Als vervanger van Timber moeten we hem volgens mij maar halen. Goede sterke verdediger.
Dat is ongeveer een halve Bassey voor clubs daar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ging niet voor niets voor 40 miljoen naar Engeland toch?
Volgens die logica bestaan er geen miskopen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook dat en het Engelse voetbal is ook wel meer verzorgd geworden tov 5-6 jaar geleden, prima voorstopper verder hoor maar geen CV waar je de opbouw aan kan overlaten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ongeveer een halve Bassey voor clubs daar.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat Sanchez in dat jaar bij Ajax echt wel boven de rest uitsteeg. Of je hem nu terug moet halen voor die positie of als opbouwer is maar de vraag inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens die logica bestaan er geen miskopen?
Nah idd niet op opbouwer.. naja ik weet t ook nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat Sanchez in dat jaar bij Ajax echt wel boven de rest uitsteeg. Of je hem nu terug moet halen voor die positie of als opbouwer is maar de vraag inderdaad.
Zoveel spelers hebben wel eens een goed seizoen en stijgen boven zichzelf uit. In al die jaren Tottenham is die vaak geblesseerd geweest en nooit onomstreden. Zou een waardeloze aankoop zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat Sanchez in dat jaar bij Ajax echt wel boven de rest uitsteeg. Of je hem nu terug moet halen voor die positie of als opbouwer is maar de vraag inderdaad.
Ooit eens in een uitgebreid interview gelezen dat Davinson Sanchez uit een straatarme omgeving komt en hij was er open over dat hij in feite een broodvoetballer is. Dan teken je niet bij PSV inderdaad, zeker niet op zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:01 schreef Simmertje het volgende:
Grootste probleem van vorig jaar was het opbouwen vanuit achteruit (zie Twente uit, dat was echt te treurig voor woorden). Met Sanchez haal je een Bassey 2.0 binnen, beter ja, maar voetballend net zo twijfelachtig. Overigens zie ik Sanchez echt niet voor PSV kiezen.
Veel grotere kans dat hij lekker naar de zandbak gaat ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ooit eens in een uitgebreid interview gelezen dat Davinson Sanchez uit een straatarme omgeving komt en hij was er open over dat hij in feite een broodvoetballer is. Dan teken je niet bij PSV inderdaad, zeker niet op zijn leeftijd.
Eens, maar of ze er zo maar 2 vindt.. en we hebben Hato nog hequote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:29 schreef Lt.Bookman het volgende:
Bij voorkeur twee technisch vaardige verdedigers centraal, anders ben je veel te voorspelbaar.
Ook nog steeds wel nieuwsgierig naar Kaplan. Al zal het wel even duren voordat hij zijn ritme weer heeft gevonden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Eens, maar of ze er zo maar 2 vindt.. en we hebben Hato nog he
Lijkt me sowieso gevaarlijk om op hem te wachten, al 2 keer een zware belssure in korte tijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ja die Kaplan kan zomaar ook een miskoop zijn, we weten het niet. Nog niet 1x zien spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |